PEZHVAKEIRAN.COM مسلمانان و پوست هندوانه دموکراسی زیر پای اروپائیان
 

مسلمانان و پوست هندوانه دموکراسی زیر پای اروپائیان
محمود زهرایی

گروه داعشی - تروریستی حماس در تاریخ ۷ اکتبر با حمله غافلگیرانه خود به اسرائیل و قتل و غارت و تجاوز و وحشیگری، وجه شناخته شده ای از خشونت لجام گسیخته و ضدبشری گروههایی نظیر حماس و حامیان بین المللی آنها را به نمایش گذارد.
 در حالیکه دنیا از دیدن اینهمه توحش، متاثر و شگفت زده  شده بود، حاکمان ج.ا که دست آنها به وضوع در پشت این حمله دیده می شود، با بنرهای از قبل آماده شده و نصب آنها در خیابانها و راه انداختن بساط جشن و شادی و پخش شیرینی، برای قتل عام جوانان شرکت کننده در جشن و زنان و کودکان بی گناهی که در خانه و مزرعه هایشان بودند، موجی از تنفر و انزجار جهانیان و مردم ایران را برانگیختند.  حاکمان ج.ا در اولین واکنش عمومی به این نمایش رذالتی که از خود نشان دادند، فحش های رکیک تماشاچیان فوتبال را دریافت نمودند.
 فرم حمله حماس و شقاوت و بی رحمی مفرط و غیرقابل تصوری که بکار بردند، مطابقت کامل دارد با حملات و وحشیگریهای مزدوران ج.ا، در مقابله با اعتراضات مردم معترض در ایران. منبع ایدئولوژیک و الهام دهنده هردو، اسلام سیاسیست. تفکری که مردم اسرائیل را از دیدگاه حماس، و مردم مخالف و معترض ایران را از دیدگاه حاکمان ج.ا، مشتی کافر و مستحق مرگ میداند. همین تفکر، کشتن ۴۷۰ نفر بیگناه  در سینما رکس آبادان و صدها نفر در پرتاب راکت به بیمارستانی در غزه، را عین ثواب و کشته شدگان را هم مسافران بهشت می داند.
در حالیکه دنیا شگفت زده از جنایات حماس بود و رهبران کشورها به ویژه کشورهای اروپایی مراتب انزجار خود را از این حمله و پشتیبانی خود را از ملت و دولت اسرائیل ابراز می کردند، مردم کشورهای مسلمان و مسلمانان مقیم دیگر کشورها بویژه مسلمانان مقیم اروپا، بدون کوچکترین همدردی با مردم داغدار اسرائیل و بدون محکوم کردن جنایات حماس و حتی خوشحال از این انتقام جویی،  تحت نام حمایت از مردم فلسطین، به حمایت از حماس و جنایات آنها پرداختند.
 راهپیمایی های بسیاری برپا گردید و قطعنامه های فراوانی در محکوم کردن حملات تلافی جویانه اسرائیل به غزه  و در حمایت از غزه، بخوانید حماس، صادر شد. تظاهرات و راهپیمایی ها در کشورهای اروپایی به مراتب بزرگتر و پرجمعیت تر از نمونه های آن در کشورهای اسلامی بود. مسلمانان گریخته از ستم و گرسنگی در کشورهای مبدا خود، با بهره گیری از مواهب دموکراسی اروپای کافر و بی دین، بی محابا و بدون ترس از دستگیری و شکنجه و اعدام به خیابانها آمدند و با آسودگی، شعارهایی در حمایت از حماس سردادند.
 کشورهای آلمان و فرانسه و انگلیس که میهمان بیشترین مسلمانان در اروپا هستند، شاهد راهپیمایی های گسترده تری بودند. تظاهرکنندگان در بعضی از این کشورها حتی  پرچم های داعش را با خود حمل میکنند و شعارهای رادیکالی علیه یهودیت سرمیدهند.
 هرچند کشورهای آلمان و فرانسه و بعضی کشورهای دیگر از جمله مجارستان، خیلی دیر مقررات و محدودیت هایی علیه برگزاری راهپیمایی در حمایت از حماس، اجرا کردند، اما مسلمانان همچنان در کشورهای اروپایی آزادانه در حمایت از حماس به خیابان ها می آیند.
 دموکراسی در اروپا نه ساده بدست آمده که براحتی بتوان از آن گذشت و نه تار و پود آن، آنقدر ضعیف بافته شده که براحتی بتوان آنرا تغییر داد و یا زیر پا گذارد. اما سئوال اینست که آیا دفاع و حمایت از یک گروه تروریستی مثل حماس، نقض دموکراسی نیست؟ آیا مدارا با چنین تفکری موجب گسترش افراطی گری و زنده شدن دوباره داعش نخواهد شد؟ آیا سواستفاده مسلمانان افراطی از دموکراسی اروپا باعث نابودی این دموکراسی نخواهد شد؟ آیا وقت آن نرسیده که دولتمردان اروپا از ساده انگاری و مسامحه دست بردارند وعزمشان برای مقابله با تروریسم و افراطی گری جدی تر شود؟
 ما میدانیم که  تظاهرکنندگان مسلمان تحت عنوان دفاع از مردم فلسطین و محکوم کردن حملات اسرائیل به غزه اجازه تظاهرات می گیرند، اما چه کسیست که نداند که مضمون اصلی بیشتر این تظاهرات دشمنی با یهودیت و انزجار پراکنی و حمایت و پشتیبانی از حماس و دیگر گروههای تروریستیست. نقش حمایتی ولجستیکی ج.ا و عوامل و مزدوران آنها در راه اندازی این تظاهرات بر کسی پوشیده نیست.
 بی شک مسلمانان و بقیه افراد و گروههای صلح طلب و حقوق بشر، حق و اجازه تظاهرات به نفع صلح و برعلیه کشتار افراد بی گناه را دارند، اما این افراد و سازمانهای صلح دوست نباید دچار تحلیل های شتابزده از اوضاع به غایت پیچیده و متشنج کنونی شوند و ناخودآگاه در مسیری گام بگذارند که بیش از آنکه به نفع صلح باشد، موجب بروز جنگ و خونریزی بیشتر در اروپا و جهان شود. رشد و نمو و تکثیر تفکرات رادیکالی و داعشی در اروپا زنگ خطریست که متاسفانه علیرغم صدای گوش خراش آن، کمتربه گوش رهبران و حکومتگران اروپا، می رسد. مردم به پا خاسته ایران  در جریان جنبش زن زندگی آزادی، صدای آزادیخواهی خود را به گوش جهانیان رساندند و پاسداران جهل و جهالت ج.ا نیز اوج خشونت و سبعیت خود را به نمایش گذاشتند. اما دنیا متوجه خطر بزرگی که ج.ا برای صلح و آزادی مردم ایران و جهان دارد، نشد.
 
 حمله وحشیانه حماس به اسرائیل و در پس آن برافروخته شدن شعله ای که می رود تا جهان را وارد جنگی همه گیر کند، زنگ خطری را به صدا درآورده که امید است و باید به گوش جهانیان برسد. ج.ا عامل اصلی ترور و وحشت و اغتشاش در آسیا و خاورمیانه و حتی اروپاست. امروز وظیفه درجه  یک همه، از دولتمردان اروپا گرفته تا گروهها و افراد صلح طلب، زدن سر مار جنگ طلبی و خشونت ورزی ج.ا است. اوست که پشت سر همه این جنگ ها و خونریزیهاست. با گذاردن سپاه پاسداران در لیست تروریستی و حمایت قاطعانه از جنبش آزادیخواهی مردم ایران تا حصول نتیجه نهایی یعنی سقوط رژیم ضدبشری، سر مار خشونت و جنگ افروزی را قطع کنید.
 
به باور من برگزاری هرنوع تظاهرات و راهپیمایی در شرایط فعلی، باعث تقویت حماس، وسازمانهای تروریستی، و پنهان ساختن پشتیبانان و عوامل اصلی پشت پرده آن، یعنی ج.ا و دیگر کشورهای ذینفع در جنگ افروزی، نظیر روسیه است.               

منبع:پژواک ایران


محمود زهرایی

فهرست مطالب محمود زهرایی در سایت پژواک ایران 

*زنان شجاع را در خیابانها و دانشگاهها تنها نگذاریم  [2024 Apr] 
*سیزده بدر امسال و درسی که مردم به حکومت دادند  [2024 Apr] 
*گزارش کمیته حقیقت ‌یاب سازمان ملل؛ گزارشی که فعالان حقوق بشر باید قدر آن را بدانند  [2024 Mar] 
* انقلاب ۵۷، شرمساری یا افتخار؟  [2024 Feb] 
*تاثیرات برگشت ناپذیر جنبش زن زندگی آزادی بر سینمای ایران   [2024 Feb] 
*گزارشی از پنجاه و سومین جشنواره بین المللی فیلم رتردام - هلند  [2024 Feb] 
*قانون ضدبشری و هولناکی بنام قصاص  [2024 Jan] 
*آیا اپوزیسیون به بن بست رسیده است؟  [2023 Dec] 
*در ستایش عدالت و دموکراسی تایید محکومیت حمید نوری توسط دادگاه تجدید نظر به مثابه پیروزی عدالت و دادخواهی [2023 Dec] 
*مستند پنج قسمتی ثابتی و نقد مخالفان و تحسین موافقان  [2023 Dec] 
*آخرین جلسه دادگاه تجدید نظر حمید نوری و استدلالهای بی پایه وکلای مدافع   [2023 Nov] 
*مسلمانان و پوست هندوانه دموکراسی زیر پای اروپائیان  [2023 Oct] 
*سالگرد قتل مهسا و انتظارات ما  [2023 Sep] 
*واکاوی حضور یا عدم حضور قشر خاکستری جامعه ایران در خیزش (های) آینده  [2023 Aug] 
*خبر نادرست بستری شدن نیری در کلینیک هانوفر و اظهارات نادرست پروفسور سمیعی  [2023 Jul] 
*تفاو‌ت‌ها و تشابهات دو دادگاه آدولف آیشمن و حمید نوری  [2023 Jul] 
*آیا رهبری انقلاب الزاما باید در دست سیاستمداران با سابقه باشد؟   [2023 Jan] 
*درک نادرست از شرایط موجود به بهانه تجربه آموزی از انقلاب ۵۷  [2023 Jan] 
*پزشک، درمانگر انسان یا ناظر و همکار شکنجه‌گر  [2022 Aug] 
*وقتی حمید نوری...  [2022 Jul] 
*محاکمه حمید نوری و درس‌هایی که از آن باید آموخت   [2022 Apr]