شاهزاده رضا پهلوی، ایکاش جای شما بودم
مهرداد زبردست

دوستان، من گاهی خوشحال هستم که سیستم فیلتری ایترنت توسط رژیم منحوس اسلامی اعمال می گردد 
بیاییم فرض کنیم که مردم ستمدیده ایران براحتی تمامی خزعبالت، هیاهوهای توخالی،اتهامات افراد برانداز به همدیگر، دشمنی های جمهوری خواهان  و مشروطه خواهان ، ضدیت چپی های سوشیالخور ساکن غرب با خاندان پهلوی،  تحلیل های مسخره و راه حلهای چهره های مجازی اپوزوسیون،  و بیسوادی های فراوان انان را می توانستند بطور منظم و بدون مزاحمت فیلتری رژیم احمق جمهوری اسلامی، دنبال نمایند.
در آن صورت در همین ۶  ماه اخیر، می توانستند حداقل این موضوعات را ملاحظه نموده و بسیار نگران و نا امید گردند:
-شاهزاده رضا پهلوی در واقع جمهوری خواست و سلطنت موروثی را نمی پسندد.او اگاه به موقعیت تاریخی خود نیست و نمی داند که او تنها بخاطر پهلوی بودنش یک چهره نمادین مهم و یک برگ برنده در دست مردم ایران است. 
-یکی از سرشناس ترین اکتیویست های سیاسی خارج از کشور، یعنی مسیح علی نژاد، به عقیده بسیاری سیاسیون تلویزیونی ، فقط دنبال پول و مقام است
-حامد اسماعیلیون و ان چند نفر دیگر در منشور، حتی نمی توانند/نمی خواهند به رضا پهلوی بگویند: شاهزاده رضا پهلوی= پسر شاه
-اقای مبتدی عضو منشور، از الان به کشور ایران می گوید: شرق کردستان!.
همه احزاب کردستان اساسا مخالف اتحاد با شاهزاده هستد.
-عده ای شاه پرست از الان دیگران را تهدید به زندان/اعدام در فردای انقلاب می نمایند
-اکثریت سیاسیون برانداز ، شعار ساده لوحانه بستن سفارت خانه های کشورهای غربی در ایران را سر می دهند و از غربی ها تقاضای عاجل دارند که سپاه پاسداران را در فهرست سازمان های تروریستی قرار دهند تا لابد با پرت شدن کامل رژیم به سمت چین/روسیه ، ایران نیز همچون کره شمالی گردد!
-عده ای راه انقلاب را یک اعتصاب سراسری در ایران به رهبری افقی! همه مردم می دانند و به رهبری سرتاسری عمودی باور ندارند.اینکه فی المثل این مردم اعتصاب کننده چگونه باید شکم خانواده را سیر کنند و چگونه  باید خرج کرایه خانه را بدهند، اصلا به ذهن این نوابغ سیاسی نمی رسد
-اکثریت ایرانیان، دلبسته به یک فرد روانی مثل ترامپ  هستند  که در واقع یک فرد نژاد پرست نارسیست به تمام معناست،  و هنوز فکر می کنند که گویا جمهوری خواهان، در صدد سرنگونی رژیم هستند
-عده زیادی اصلا نمی توانند بفهند که بدون یک رژیم مقتدر با یک ارتش منظم، خطر اشوب احزاب در مخصوصا کردستان/اذربایجان جدیست.خیلی ها اصلا در عمرشان ۱ پاسدار هم ندیده اند
-خیلی از چهره های اپوزوسیون نمی توانند درک و احساس کنند که مردم بیشتر به عدالت/رفاه/امنیت احتیاج دارند و نه لزوما به یک دمکراسی به سبک غرب.
-شورایی بنام شورای گذار از همین الان اسم استان خوزستان را در مرام نامه خود، به استان عربستان تغییر داده است  
-مسیح علی نژاد به عنوان یک اکتیویست سرشناس دنبال غرامت هنگفت ۵۰۰ میلیون دلاری! از دادگاه های امریکا بخاطر دستگیری برادر خود بوده است
- هیچیک از شوراها/شخصیت های سیاسی/سازمان ها و محفل های سیاسی رنگارنگ ، کوچکترین  برنامه/راه /توصیه /راهبرد /و یا رهبری جنبش  سیاسی مردم ستمدیده ایران ندارند.شعارهای انها خلاصه شده است به اینکه  پس از انقلاب چه خواهند کرد که البته انهم بسیار مبهم، سطحی و احساسی می باشد.
..........................
و اما راه حل من برای اپوزوسیون خارج از کشور:
برای مردم غارت شده و تحت انواع سرکوب های مختلف سیاسی/اجتماعی/ روانی/معیشتی/اقتصادی/محیط زیستی/..  مخصوصا مهم ان است که بدانند چگونه و با چه روش های اعتراضی ،چه موقع ، مخصوصا در چه شهرها/مکان هایی.....بهتر است به شکل هماهنگ  به میدان بیایند.در تمامی انقلابهای جهانی ،۱۰-۵٪ جوانان به میدان امده کافی بوده است:.فی المثل/مخصوصا  در تهران تنها کافیست ۶۰۰-۵۰۰ هزار نفر خیابان ها را ترک نکنند. البته  قشر وسیع مردم که سالهاست مخالف رژیم هستند تنها زمانی به میدان خواهند امد که یک الترناتیو واقعی، واقعا وجود داشته باشد و اطمینان داشته باشند که چیزی را که پس از انقلاب بدست خواهند اورد حداقل  بهتر از وضعیت رقت بار کنونی خواهد بود.فی المثل اگر سران اپووزوسیون(چه در  داخل و چه خارج) خود هشیار و اگاه نباشند ، در انصورت همین رژیم جنایتکار به کمک چهره های مطرح اصلاح طلب به راحتی مردم/قشر خاکستری را متقاعد خواهد نمود که حکومت با شرایط  بدخیم  فعلی را به  یک حکومت با وضعیت  بسیار بد خیم تر اینده با نزاع های وحشتناک داخلی  بین گروههای سیاسی مختلف و نیز خطر تجزیه طلبان ترجیح دهند.رژیم حتی هم اکنون  با ایجاد مسمومیت های دانش اموزان توسط نیروهای امنیتی خویش در واقع به مردم ایران/قشر خاکستری هشدار می دهد که چنین درنده خویانی نیز در درون حکومت وجود دارند که کنترل  انان فقط بدست رژیم و البته  پس از خاموشی کامل جوانان معترض است.
مردم ایران و حتی خود رژیم باید پیوسته بیاد داشته باشند که عده ای/گروهی مورد اعتماد  به عنوان الترناتیو، پس از پیروزی انقلاب  توانای اداره کشور با ان همه پیچید ه گی های اقتصادی/ژءوپولینکی/فرهنگی/اجتماعی/قومی را دارا می باشد.
مسلم است که ان  گروه کوچک منشوری با حضور شاهزاده رضا پهلوی ، چهره های  صادق و متینی چون نازنین بنیادی و شیرین عبادی  هرگز یک خطر جدی الترناتیوی برای رژیم منحوس خامنه ای محسوب نبوده و نیست.چه از نظر مردم و چه از نظر رژیم.
متاسفانه ذخایر سیاسی ما  ایرانیان از احزاب/گروها/ سازمانها/چهره های واقعا فعال/معتمد و اگاه تقریبا تهی می باشد.انها هنوز پس از ۴ دهه به یک توافق/قراداد تاریخی-سیاسی موقتی نیز نرسیده اند.فی المثل فرد شاه پرستی مثل دکتر تقی زاده  که  با حضور هر هفته خود  در فضای مجازی به کوبیدن این و ان مشغول است همان اندازه دگماتیست و حتی پرخاشگر است که بهرام مشیری مصدق پرست!.
پس اتحاد عمل  گسترده اپوزوسیون در خارج از کشور ناشدنیست.خودمان را گول نزنیم و مردم ایران را پیوسته نا امید و عصبانی نگردانیم.
رژیم هم بخوبی می داند که ۸۰-۹۰٪ مردم ، مخالف انان هستند.
هر چند که در داخل ایران، صد ها چهره های سیاسی/اجتماعی/اقتصادی/علمی فعال وجود دارند که بسیار بهتر از رژیم غارتگر ، قادر به برنامه ریزی/مدیریت  در تمامی پهنه های اجتماعی کشور هستند ولی رژیم بسیار اگاهانه از تشکل و مطرح شدن انان جلوگیری می کند.(نگاه کنید حتی به سرنوشت میر حسین موسوی! و وکلای جان بر کف اسیر)
لذا چشم امید مردم به سمت اپوزوسیون خارج از کشور است: چه بخواهیم و چه نخواهیم.
در این میانه کسی نیست جز شاهزاده رضا پهلوی که بتواند به عنوان یک فرد شناخته شده بین المللی و یک چهره نمادین ملت ایران ،  فعالانه وارد میدان گردد البته با گروهی  از مشاورین صدیق و اگاه به مسایل پیچیده داخلی و بین المللی. باید نوعی شورای رهبری انقلاب و یا حتی نوعی دولت در تبعید تشکیل گردد که هم در مورد پیشرفت جنبش به سمت روند انقلاب و راهکار های ان برنامه داشته باشد و هم در مورد دوره موقتی پسا انقلاب.
لذا برنامه برای حال و اینده....و نه فقط با برنامه ها و شعارهای عالی برای اینده!.
این شورا با محوریت نمادین شاهزاده  نه تنها باید برای جوانان  معترض در صحنه جا افتد، بل برای   قشر خاکستری(یعنی همان صد ها هزار نفر مردم در جنبش  ۸۸) و هم برای کشورهای خارجی ، کاملا اشکار و عیان گردد.
جنبش احتیاج به راهبرانی  بسیار زیرک، اگاه به مسایل بغرنج اجتماعی-اقتصادی-قومی ایران، اگاه به روابط بین المللی/دیپلماسی، و مورد اعتماد مردم ایران دارد.
نازنین ها، شیرین ها،مسیح ها و غیره البته  می توانند در حاشیه این گروه بسیار مقتدر و اگاه در حول شاهزاده ،به فعالیت های خویش ادامه دهند.هر جنبش انقلابی در جهان نوین ما مسلما احتیاج به اکتیویست ها/سلیبریتی ها نیز دارد ولی این چهره ها توانای رهبری یک جنبش انقلابی بر علیه ادم کشان رژیم را ندارند، انهم در مورد کشوری با ان همه معضلات و مسایل بسیار بغرنج داخلی و خارجی.
.............جناب شاهزاده رضا پهلوی، تمنا می کنم با  اعلام همکاری هر چه سریعتر با چهره های برجسته زیر کام مردم ایران را شیرین و پروسه جنبش انقلابی جوانان دلیر و نازنین  ایران را هر چه سریعتر، فرمایید.
 
-علی میر فطروس
-تورج اتابکی
-امیر طاهری
- Jamshid اسدی
-منصور فرهنگ
-حسن منصور
-.الهیار صالح
-شیرین عبادی
-ووووووو
 
جاوید ایران
 
دکتر مهرداد زبردست
 
 
 

منبع:پژواک ایران


فهرست مطالب مهرداد زبردست در سایت پژواک ایران 

* حزب الهی ها و عطااله مهاجرانی ها حتما درست می گویند، ولی؟  [2023 May] 
*آقای عالی پیام ، شوربختانه خودتان! جدی نگرفتید  [2023 May] 
*حتی عطااله مهاجرانی و چپی ها هم فهمیده اند که شاهزاده تنها الترناتیو است  [2023 May] 
* شاهزاده رضا پهلوی، ایکاش جای شما بودم   [2023 Apr] 
*سخنی با عباس میلانی در مورد ایرج مصداقی ها  [2023 Apr] 
* نکاتی مهم در پهنه های سیاسی، تاریخی و فرهنگی ایران   [2023 Mar] 
* تو سری خوردن خامنه ای برای قبول عدم تخاصم با عربستان  [2023 Mar] 
*من ترور شیمیایی می کنم،جنایت می کنم. پس واقعا هستم.شما چطور؟  [2023 Mar] 
*مناظره زنده ایرج مصداقی با عبدالکریم سروش  [2023 Feb] 
* اقای عبدالکریم دباغ: مردم سالهاست که بی شرمی عریانتان را نظاره گرند!  [2023 Feb] 
*فاضات شاگرد ممتاز چپ ایران ،حسن حسام! در مورد پهلوی ها  [2023 Jan] 
*خامنه ای اسوده باش..چرا که اپوزوسیون در خواب است  [2023 Jan] 
*ذوق زدگی زودرس اکبرگنجی از جمع کردن جنبش توسط رژیم خامنه ای  [2023 Jan] 
*اقاعالی پیام با پیام های خالی از واقعیت!  [2022 Oct] 
* خامنه ای دستور انقراض حکومت اسلامی را داد  [2022 Oct] 
*سوسیالیست عاشق پوتین و نعلین!  [2022 Oct] 
*فراخوان شاهزاده رضا پهلوی از مردم ایران برای راهپیمایی اعتراضی در سراسر ایران  [2022 Sep] 
*در باره احسان طبری، بییسوادی و دروغگویی فرخ نگهدار و اشکهای ابتهاج!  [2022 Sep] 
* چرا با عطااله مهاجرانی در هر دو مورد موافقم؟  [2022 Aug] 
*عشق من به ابتهاج ،شاعری ناب..ولی بلحاظ سیاسی بسیارناعادل و متوهم  [2022 Aug]