PEZHVAKEIRAN.COM اقای عبدالکریم دباغ: مردم سالهاست که بی شرمی عریانتان را نظاره گرند!
 

اقای عبدالکریم دباغ: مردم سالهاست که بی شرمی عریانتان را نظاره گرند!
مهرداد زبردست

عبدالکریم سروش که از سر و رویش ریا می بارد  زمانی شاگرد اول حزب الهی ها و افتخار سرکوبگران رژیم خمینی دجال بود. او را حتی به مصاف احسان طبری ها می فرستادند.البته بالاخره با تو سری و اردنگی همان رژیم اسلامی به رهبری خمینی دانشمند! و نجست وزیرهای متعدد ناچار به فرار از ایران گشت وگرنه با اولین چک! یک بازجو مجبور می شد که اقرار به وابستگی به دشمنان اسلام نموده و مولوی را ملحد اعلام نماید.
این فرد کثیف و بی شرم که به گفته خود قرار بود با رهبری دانشمند ترین! رهبر ایران در طول تاریخ ،عطر اسلام را در تمام دانشگاه های ایران بپراکند تنها کاری که کرد ان بود که بوی متعفن اسلام ارتجاعی را به مشام همگان رسانید و هزاران نفر از اساتید و دانشجویان بیگناه و دگر اندیش را پاکسازی نمود و زمینه  ساز دستگیری هزاران تن را نیز فراهم اورد.
این مرد ریاکار هرگز بخاطر این اعمال وحشتناک حتی کوچکترین انتقادی نیز از خویش ننمود.
حال کار بجایی رسیده که این مجرم شناخته شده و عمله ارتجاع به خود اجازه  دهد که با اهانت از جمله از برهنگی گلشیفته فراهانی ،حرف زده و خمینی جانی را به رخ مردم ستمدیده ایران بکشد.زهی وقاحت...زهی بی شرمی.
خود من یکی از دانشجویان اخراجی انقلاب فرهنگی این خبیث هستم و برای شکایت از این فرد ملعون در فردای ازادی ایران روزشماری می کنم.هر چند اطمینان دارم که ایشان بخاطر جرایم فراوان خویش ،به عنوان یک عمله فرومایه خمینی دانشمند هرگز در ایران ظاهر نخواهد شد.
حالا همین خبیث کثیف از بیان انکه میر حسین موسوی باید بخاطر دوره  ۸ سال نجست وزیریش که از جمله صد ها هزار نفر در ادامه جنگ با عراق پس از ازادی خرمشهر کشته و مفقود گشته ، شهرها ویران گشتند و هزاران نفر زندانی بیگناه حتی اکثریتی! در زندان کشته شدند، بسیار احساساتی! ، دل ازرده و عصبانی گشته اند!...و با پرخاش به اپوزوسیون رژیم ،دگر بار عطر اسلام متعالی خویش را به مشام همگان رسانیدند!
کسی نیست از این ابله دروغگو سوال نماید که اگر فرزند خودت در زندان رژیم بی دلیل کشته می شد که حتی قبرش را نیز از تو دریغ می کردند...اگر به دختر تو در زندان تجاوز می شد که بتوان اعدامش کرد....اگر برادر تو بخاطر جنگ طلبی خمینی دانشمند با اداره نجست وزیرش در جنگ تکه پاره می گشت....ایا هیچ اتهامی را متوجه نخست وزیر محبوب خمینی که بی شک از همه چیز باخبر بود ،روا نمی داشتی؟
همین میر حسین محبوب تو در تلویزیون برای توجیه ادامه جنگ با عراق از جمله می گفت:.....ما بهر حال برای شکست اسراییل و ازادی قدس، به یک راه زمینی! هم احتیاج داریم......
ایشان یا احمق تشریف داشت و یا با جنایات رژیم اگاهانه همراهی می نمود که در هر دو صورت مسول و متهم می باشد.
خود شما که  سالهاست اینقدر خود را صادق/عارف/بیگناه/خداپرست/انساندوست/ازادیخواه/روحانی/بیزار از قدرت و فریب...معرفی می نمایید و مرتکب نثر های سعدی وار! و اشعار مولانا وار و حتی نصایای حافظ وار می گردید چرا بخاطر کشتار هزاران زندانی بیگناه ۶۷ لب بر نگشودید؟....شما حتی تقوای منتظری را نیز نداشتید که هر چند تا اخرین روز حیات، ولایت فقیه را نفی ننمود ولی انقدر وجدان داشت که دلاورانه به جنایات خمینی دانشمند! و نماز شب خوان! مورد علاقه شما اعتراض نماید.....ولی شما هیچ غلطی نکردی.نه وجدان داشتی و نه تقوا. روشن شد؟
پس حداقل ان افکار و اعمال  متعفن  امام دانشمندت که  با عملگی امثال خودت در عمل باعث نابودی نسلها ایرانی گشت را یاد اور نشو که عفونتتان بیمارمان می کند.
در اخر اگر تتمه ای وجدان در تو باقیست:جستجو کن در ایترنت فردی بنام دکتر مهران میر محمد صادقی را!
این جوان ۲۱ ساله دانشجوی پزشکی دانشگاه پهلوی شیراز و شاگرد اول کنکور بود.او را بی دلیل فقط بخاطر مکتبی نبودن از دانشگاه با انقلاب فرهنگی خویش اخراج نمودید! تا همه جا را از عطر گندیده ارتجاعی اسلامی خویش اکنده نمایید.مهران مجبور گشت از راه زاهدان از ایران فرار کند. حالا در امریکا چکاره است:......پروفسور مهران میر محمد صادقی، استاد دانشگاه، متخصص قلب در دانشگاه ِیل
........... نفرین بر شما.....که سالهاست  لباس تزویرتان پاره گشته و بوی تعفن تان هنوز ازارمان می دهد. پلشتی و تعفن شما زدودنی نیست.
........آب گفت الوده را، در من شتاب
........گفت الوده، که شرم دارم ز اب
مهرداد زبردست
 
 
 
 

منبع:پژواک ایران


فهرست مطالب مهرداد زبردست در سایت پژواک ایران 

* حزب الهی ها و عطااله مهاجرانی ها حتما درست می گویند، ولی؟  [2023 May] 
*آقای عالی پیام ، شوربختانه خودتان! جدی نگرفتید  [2023 May] 
*حتی عطااله مهاجرانی و چپی ها هم فهمیده اند که شاهزاده تنها الترناتیو است  [2023 May] 
* شاهزاده رضا پهلوی، ایکاش جای شما بودم   [2023 Apr] 
*سخنی با عباس میلانی در مورد ایرج مصداقی ها  [2023 Apr] 
* نکاتی مهم در پهنه های سیاسی، تاریخی و فرهنگی ایران   [2023 Mar] 
* تو سری خوردن خامنه ای برای قبول عدم تخاصم با عربستان  [2023 Mar] 
*من ترور شیمیایی می کنم،جنایت می کنم. پس واقعا هستم.شما چطور؟  [2023 Mar] 
*مناظره زنده ایرج مصداقی با عبدالکریم سروش  [2023 Feb] 
* اقای عبدالکریم دباغ: مردم سالهاست که بی شرمی عریانتان را نظاره گرند!  [2023 Feb] 
*فاضات شاگرد ممتاز چپ ایران ،حسن حسام! در مورد پهلوی ها  [2023 Jan] 
*خامنه ای اسوده باش..چرا که اپوزوسیون در خواب است  [2023 Jan] 
*ذوق زدگی زودرس اکبرگنجی از جمع کردن جنبش توسط رژیم خامنه ای  [2023 Jan] 
*اقاعالی پیام با پیام های خالی از واقعیت!  [2022 Oct] 
* خامنه ای دستور انقراض حکومت اسلامی را داد  [2022 Oct] 
*سوسیالیست عاشق پوتین و نعلین!  [2022 Oct] 
*فراخوان شاهزاده رضا پهلوی از مردم ایران برای راهپیمایی اعتراضی در سراسر ایران  [2022 Sep] 
*در باره احسان طبری، بییسوادی و دروغگویی فرخ نگهدار و اشکهای ابتهاج!  [2022 Sep] 
* چرا با عطااله مهاجرانی در هر دو مورد موافقم؟  [2022 Aug] 
*عشق من به ابتهاج ،شاعری ناب..ولی بلحاظ سیاسی بسیارناعادل و متوهم  [2022 Aug]