PEZHVAKEIRAN.COM تو سری خوردن خامنه ای برای قبول عدم تخاصم با عربستان
 

تو سری خوردن خامنه ای برای قبول عدم تخاصم با عربستان
مهرداد زبردست

وقتی خبر شروع اشتی دیپلماسی ایران و عربستان با فشار چین عیان گشت، گروه قابل توجهی از هموطنان ، نا امید و مظطرب گردیدند.گویا دنیا به توافق رسیده است که رژیم غارتگر ایران باید فعلا پابرجا بماند!و جنبش مهسا کاملا خاموش خواهد گردید.

با کمال تاسف باید پذیرفت که نگاه و دیدگاه سیاسی اکثریت ایرانیان در مورد بر اندازی رژیم ، مخصوصا متوجه نقش خارجیان است.گویا قرار است چین، فرانسه، امریکا، المان، روسیه و انگلستان تعیین کننده انقلاب و تغییر رژیم در ایران باشند!.

متاسفانه این دیدگاه در چهره های مطرح سیاسی اپوزوسیون و اکتیویست های مهم ایران  نیز دیده می شود.فی المثل شاهزاده رضا پهلوی و یا مسیح علی نژاد و حتی فرقه مجاهدین خلق ، بیش از انکه به راهکرد های پیشبرد جنبش اعتراضی،بسیج و بر انگیختن انگیزه مردم و اتحاد انان بر علیه این رژیم پوسیده و جنایتکار بپردازند ، به دیدارها و تحسین/تایید مقامات کشورهای خارجی دل خوش کرده و به ان مباهات می کنند!.این البته بهترین هدیه ایست که می توان به رژیم کثیف  خامنه ای عطا نمود.

مسلم است که شروع توافق تشنج زدایی ایران با عربستان با فشار اشکار چین ، صد در صد به  نفع منافع اقتصادی چین است.چین به عنوان یک سرمایه دار با قدرت، هشیار و کاملا منفعت پرست، هرگز به فکر مردم کشور های دیگر از جمله ایران نیست و نباید هم باشد.قرارداد نامشخص هنوز امضا نشده  اقتصادی ۴۰۰ میلیارد دلاری ۲۵ ساله چین با ایران ، تنها یک شرط بسیار مهم افشا شده دارد و ان اینکه قرار است رژیم نفت را با تخفیف ۳۰-۴۰ در صد به چین بفروشد و بجای ان نه دلار بلکه مخصوصا کالاهای نا مرغوب  چینی به ایران تحویل دهد!.

الان حداقل ۲ سال است که ایرانیان دل نگران قرداد و کمک چین به رژیم  ایران  هستند اما جالب اینجاست که تا کنون حتی ۱ میلیارد دلار هم به ایران داده نشده و هیچ کاری هم در ایران صورت نداده اند!.

چین نیز در ضمن  همچون کره جنوبی و هندوستان استدلال می نماید که رژیم تحریم مالی جهانیست و لذا از دادن پول فروش نفت ایران را خودداری می نماید!

همین کشور چین اما با کشورهای حاشیه خلیج فارس، که بهتر است انها را پمب بنزین های خلیج نامید قراردهای نجومی ۸۰-۷۰ میلیارد دلاری بدون شرط گذاری مثل  نفت ارزان/و معاملات تحمیلی  تهاتری بسته و با عربستان نیز حتی قرارد های عجیب ایجاد کارخانه های اسلحه سازی/شهر سازی فوق مدرن امضا نموده است.

در این میان رژیم ابله ایران با دولتمردان های دروغگو و سیاست های ضد مردمی و ضد ایرانی خویش فقط به یار گیری و باج دهی به سوریه/رهبران حزب اله لبنان/احزاب تروریست عراقی و یا کشورهایی ورشکسته ضد امریکایی مثل ونزويلا پرداخته و کار را به جایی رسانده که حتی یک کشور واقعا دوست در دنیا ندارد!.

در داخل کشور نیز مدتهاست که  تبدیل به یک نظام شکست خورده /دزد/جنایتکار/غارتگر در اذهان حداقل ۸۰-۹۰ ٪ مردم ایران گردیده است که هر روز شکنجه/سرکوب معیشتی-اجتماعی-جسمی و روحی ان را احساس می کنند.

آیا واقعا می توان تصور نمود که حتی یک سرمایه دار بی تجربه کوچک بفکر سرمایه گذاری و یا شراکت در چنین نظامی متشنج/ورشکسته باشد؟

چین به عنوان یک ابر سرمایه دار جهانی سود جو و حسابگر استراتژیک ، مسلما کشور های ارام  پمپ بنزینی خلیج فارس و یا عربستان با یک محیط داخلی پایدار/قابل اطمینان را به رژیم بی اینده و روان پریش ایران ترجیح می دهد.

از قضا به همین خاطر نیز هست که رژیم خامنه ای را مجبور نموده است که از تخاصم با کشور عربستان دست کشیده ،غلط زیادی هم نکند و اصلا بفکر بر هم زدن فضای ارام ان نباشد....چرا که در غیر اینصورت حتی همین چند صد میلیون دلار ناقابل را هم دریافت نخواهد نمود و از قرارداد ۳۰٪ تخفیف نفتی هم خبری نخواهد بود.

زبونی، گداصفتی، وطن فروشی، غارتگری، دروغگویی، و ضد ایرانی بودن رژیم خامنه ای را از قضا در همین توافق عدم تخاصم با عربستان با فشار کشور چین ، می توان مشاهده نمود.اینها در واقع ادامه نوشیدن جام های زهر بخاطر خود بزرگ بینی ها و  استفراغ  مصرف شعارهای مسخره گذشته رژیم است که به ناگزیر همه را باید بالا بیاورد.

البته رژیم ابله و غارتگر با اندک طرفداران مغز لیز/روانی و یا شدیدا متوهم خویش همانگونه که زهر نوشیدن خمینی را با پس گردنی غربی ها ، یک پیروزی بزرگ نامیده بود، مسلما اشتی تحمیلی با عربستان را  نیز با پس گردنی چین  یک مشت محکم بر دهان امریکا و مخالفان خود تبلیغ خواهند نمود.

یعنی آشتی با همان کشوری  که سران ان را سالها  تا  همین هفته پیش حتی نفرت انگیز تر از صدام معرفی می کردند و دست انان  را حتی در حمایت مالی به خاتمی نیز دیده بودند!.

خوب بیاد دارم که پس از اجبار به صلح با عراق که قرار بود با فتح ان، قدس ازاد گردد! سینه چاکان شکست خورده و شرمگین رژیم ، مخصوصا خوشحال بودند که کار  رجوی با ارتش مجاهدین خلق  که در عراق مستقر بودند، نیز به پایان خواهد رسید!...حال هم لابد فقط خوشحال هستند که تلویزیون های وابسته به عربستان نیز بسته خواهند شد!.گویا قرار بوده در ان زمان مجاهدین خلق، بدون حمایت مردم ایران! رژیم را ساقط نماید و اکنون نیز رهبری جنبش اعتراضی با تلویزیون  ایران انترناشنال و یا ایران فرداست!.....زهی حماقت...زهی بلاهت!.

عده ای ابله تر حتی ممکن است فکر نمایند که با اتحاد با کشور عربستان و چین ، مشت محکمی بر دهان  امریکا/اروپا خواهند زد!....بیچاره ها اطلاع ندارند حجم ۱ و نیم تریلیون دلاری! سالاته  صادرات/واردات  چین-امریکا را!...و انکه چین فقط برای حجم عظیم قراردهای اقتصادی خود با عربستان!، با یک پس گردنی واقعی درداور! خامنه ای با بصیرت! را وادار نمود که از لات بازی های ماجراجویانه اش در مورد عربستان دست بشوید و دستور ساختن سرود شماره ۳ سلام رهبر را بدهد!:..مثلا لا غربیه...با شرقیه؟

 

منبع:پژواک ایران


فهرست مطالب مهرداد زبردست در سایت پژواک ایران 

* حزب الهی ها و عطااله مهاجرانی ها حتما درست می گویند، ولی؟  [2023 May] 
*آقای عالی پیام ، شوربختانه خودتان! جدی نگرفتید  [2023 May] 
*حتی عطااله مهاجرانی و چپی ها هم فهمیده اند که شاهزاده تنها الترناتیو است  [2023 May] 
* شاهزاده رضا پهلوی، ایکاش جای شما بودم   [2023 Apr] 
*سخنی با عباس میلانی در مورد ایرج مصداقی ها  [2023 Apr] 
* نکاتی مهم در پهنه های سیاسی، تاریخی و فرهنگی ایران   [2023 Mar] 
* تو سری خوردن خامنه ای برای قبول عدم تخاصم با عربستان  [2023 Mar] 
*من ترور شیمیایی می کنم،جنایت می کنم. پس واقعا هستم.شما چطور؟  [2023 Mar] 
*مناظره زنده ایرج مصداقی با عبدالکریم سروش  [2023 Feb] 
* اقای عبدالکریم دباغ: مردم سالهاست که بی شرمی عریانتان را نظاره گرند!  [2023 Feb] 
*فاضات شاگرد ممتاز چپ ایران ،حسن حسام! در مورد پهلوی ها  [2023 Jan] 
*خامنه ای اسوده باش..چرا که اپوزوسیون در خواب است  [2023 Jan] 
*ذوق زدگی زودرس اکبرگنجی از جمع کردن جنبش توسط رژیم خامنه ای  [2023 Jan] 
*اقاعالی پیام با پیام های خالی از واقعیت!  [2022 Oct] 
* خامنه ای دستور انقراض حکومت اسلامی را داد  [2022 Oct] 
*سوسیالیست عاشق پوتین و نعلین!  [2022 Oct] 
*فراخوان شاهزاده رضا پهلوی از مردم ایران برای راهپیمایی اعتراضی در سراسر ایران  [2022 Sep] 
*در باره احسان طبری، بییسوادی و دروغگویی فرخ نگهدار و اشکهای ابتهاج!  [2022 Sep] 
* چرا با عطااله مهاجرانی در هر دو مورد موافقم؟  [2022 Aug] 
*عشق من به ابتهاج ،شاعری ناب..ولی بلحاظ سیاسی بسیارناعادل و متوهم  [2022 Aug]