PEZHVAKEIRAN.COM درد دلی با دوستان و رفقای همرزم و پاکباز و انقلابی
 

درد دلی با دوستان و رفقای همرزم و پاکباز و انقلابی
شکرالله متحمل

به دوستان و رفقای همرزم و پاکباز و انقلابی و عزیزانی که در گرداب و سناریوهای دست ساز،سازمانی که همواره از خون پاک جوانان ایران زمین ارتزاق کرده و آنها را به طرف تور تنیده شدهٔ عنکبوتیان سوق میدهد.

هدف از نبشتارم هوشیاری هرچه بیشتر،و مصون ماندن از بلاها و ترفندهای دستگاه مکنده به اصطلاح سازمان مجاهدین خلق ایران میباشد.

آقای سازمان من یکی از مریدان و معتقدان به باورهای شما بودم و اغلب ما، برای رسیدن و تحقق کمال و حقیقت انسانی،پا به عرصه کارزار و مبارزه گذاشتیم و متاسفانه شما از تخصص و مهارت انسانها که صمیمیت و صداقت بود،برای نیل به اهداف شوم و پلید خود سؤ استفاده کردید و الان هم دست بردار نیستید.

آقای سازمان شما از تاکتیک ها و تکنیک های غیر معقول برای به تثبیت رساندن افکار و ذهنیتهای یکشبهٔ خود استفاده میکنید.

آقای سازمان،عاشقان وخراباتیان همواره در زندانها و شکنجه گاها،با متحمل شدن این پرو سه ها در تلاش بودندکه انسانی شایسته که در عالم سرمدی خداوند خواستار آن هست شوند. حتی به بهای گزاف سعی در دگرگون کردن رفتار و کردار خود داشتند.

اهمیت دادن به نوع تنظیم رابطهٔ فرد و جامعه و نقش تغییر و تحول اخلاق و روحیات و خصایص حائز اهمیت بوده و هست که میتواند تمامی این مفاهیم موضوعات کهنه را به معانی تازه مبدل سازد.

آقای سازمان صحبت از استحاله و دگردیسی نمیرود،بلکه به مصداق آیه 52 از سوره انفال،ذالک باان الله لم یک مغیرانعمه انعمها علی قوم حتی یغیرا ما بانفسهم و ان الله سمیع علییم(خداوند هیچگاه نعمتی را بر قومی ارزانی داشته تغیر نمی دهد، مگر اینکه آنچه در خود دارند،تغییردهند و خداوند شنوای،داناست.

آقای سازمان،بیان سرنوشت مشترک رژیم و متغیرها و سازمان مطرح است و شما مسبب اصلی از بیخ و بن کنده شدن و نه حتی موازی سازی ونه رنگ کردن با آبرنگ،و نه رنگ کردن با پیستوله و پرداخت و جلا زدن ظاهری شدید و مشخصه و وجه مشترک شما و رژیم هر دو یکی است، رژیم در تعرض و بحران سازی و دجالگری و شما در براه انداختن کارخانه شهید سازی و قهرمان سازی و در بوق و کرنا دمیدن و قشفرق راه انداختن و خیانت و دنائت متحبرانه خلاصه میشوید....

شکرالله متحمل

منبع:پژواک ایران