PEZHVAKEIRAN.COM حمید نوری جایی برای فرار ندارد
 

حمید نوری جایی برای فرار ندارد
بهرام محمدی

دادكاه حميد نورى در سوئد در تاريخ ثبت شد و با اعتراف به نام مستعارش " حميد عباسى" ، جرم خود و حكم قاضيان دادگاه اول و دوم دادگاه سوئد را تاييد كرد!

اگرچه معاوضه و سازش دولت سوئد با دزدان دريايى و گروگانگيران حاكم بر ايران ، نمک بر زخم دادخواهان و خانواده هاى قربانيان پاشيد، اما حتى اگر فرداى اعلام حكم ، حميد نورى آزاد هم ميشد، از وزن جرم و محكوميت حميد نورى ذره اى كاسته نميشد و نخواهد شد!

حميد نورى آزاد نشد ، او در اثر يک خيانت از سوئد گريخت! اما مطمئنا در فرصت مناسب بايد هم از انتقام و مواخذه دزدان دريايى حاكم بترسد و هم از خشم انتقام مردم تا آخر عمر در هراس باشد! بي جهت هم نبود كه حميد نورى بعد از گذراندن دوران حكم ، چندان بى علاقه به ماندن در سوئد نبود!

زندان او در سوئد ، بمراتب امن تر و شيک تر از زندگى او در مخفيگاهش در ايران خواهد بود! او جايى براى فرار ندارد! و شايد روزى از اين معاوضه او بيشتر از همه ابراز پشيمانى كند! معاوضه و سازش او شبيه محكومى است كه با همكارى زندانبانان از زندان گريخته است ، اما حكم و محكوميت او همچنان معتبر و پابرجاست و او از انتقام و عدالت هرگز نخواهد گريخت. سايه سنگين ترس و مرگ براى هميشه بر سر او سايه خواهد افكند و او را از درون خواهد پوساند! آرامشی برای او در كار نيست! كار شما(ایرج مصداقی) و همه عزيزان كارى بود كارستان و قابل.

منبع:پژواک ایران