PEZHVAKEIRAN.COM چرا شکست خوردگان در دادگاه نوری به سیمین اسکویی حمله میکنند؟
 

چرا شکست خوردگان در دادگاه نوری به سیمین اسکویی حمله میکنند؟
احمد رشیدی

همچنانکه سیمین عزیز در پست افشاگری حمله‌ی رذیلانه‌ ی جدید شکست خوردگان نوشته است: توجه! توجه! حکم اشد مجازات من را فرقه رجوی قبل از اعلام حکم حمید نوری صادر کرد!..که اشاره اش به صدور احکام شلاق و قتل عام دادگاه های انقلاب اسلامی در فردای پیروزی خیالی، توسط رهبری عقیدتی و مزدوران ساندیسی در لینک زیر است. 
 
https://www.balatarin.com/permlink/2022/3/12/5775352
اما چرا سیمین اسکویی، سعید بهبهانی و میهن تی وی را هدف قرار می دهند؟ و سپس اسامی متهمان دادگاه انقلاب اسلامی خودشان، یعنی فرهاد مرادی و حمید اشتری و مختار شلالوند و مهناز قزللو و سیمین اسکویی و همنشین بهار، و امیر یغمایی و نازیلا طوبایی و ...را برای محاکمه به صف می کنند، که البته حکم حداکثری مجازات آنها نیز بنا به ماهیت اندیشه و تجارب دادگاه های هر دو ولایت غالب و مغلوب از پیش اعلام شده است… و چرا اکنون؟ همچنانکه در مقالات قبلی اشاره کرده ام، بسیاری از این عر و تیزهای فرقه‌ی تبهکار در خارج کشور، عمدتاً رو به هواداران خودشان و مصرف داخلی دارد، که اکنون پس از عزا گرفتن حمید نوری و جماعت مذکور برای قطعی شدن صدور حکم سنگین، و جشن شادی جنبش دادخواهی، بایستی برای پیشگیری از ریزش نیرو، هر غلطی که می توانند بکنند، و دقیقاً به همین دلیل افراد فعال در حمایت و پیرامون ایرج مصداقی، اولین هدف رهبری زخم خورده و تمامی کفچه مارهای حوض! و نمایش های روحوضی ولایت مغلوب، در غمخواری با حمید نوری و ولایت غالب بوده و هستند، اما مسولین ستاد سیاسی حضرات، که این اطلاعیه‌ی زن ستیزانه را بنا به رهنمودهای رهبری عقیدتی شان تنظیم و در سایت جبهه همبستگی با ملایان حاکم منتشر کرده اند، از یاد برده اند که «از کفچه مار حلوا نتوان خورد!*».
براستی مگر جرم سیمین اسکویی، سعید بهبهانی و میهن تی وی و متهمان نامبرده شده در کیفرخواست کنونی فرقه‌ی مذکور چه بوده و چیست؟، بله، هر دو ولایت غالب و مغلوب از نور آگاهی بشدت هراس دارند، و هر کسی که در راستای زدودن تاریکی اندیشه ی قتل عام اسلامی تلاش و روشنگری کند، مجرم و محارب است!، و به همین دلیل بایستی در دادگاه انقلاب نوین اسلامی ایشان مجدداً محاکمه و به مجازات حداکثری برسند!، خصوصاً که سیمین قبلاً با آنها فعالیت داشته، و به همین دلیل کسانی مانند ایشان که هوادارانشان در سوئد و دیگر کشورها آنها را بخوبی می شناسند، و تأثیر بیشتری بر نیروهای آنها دارند، بیشتر مورد خشم و کین اسلامی حضرات قرار گرفته و مانند کودک سربازان جدا شده، بعنوان مرتد!، مستحق هر مجازاتی می باشند. و این همان اندیشه‌ی مشترک قتل عام اسلامی نوری و همدستان اوست که در دادگاه استکهلم به محاکمه کشیده شده، و محکوم شده است، و سیمین اسکویی، نازیلا طولابی و…پژواک همین پیروزی در کلاپ هاوس دادگاه نوری، و سعید بهبهانی نیز در مصاحبه های هفتگی با ایرج مصداقی، آن را در سطح داخلی و جهانی انعکاس داده، و خشم و کین هر دو ولایت غالب و مغلوب را نصیب خود کرده اند.اگر توجه کنید، در پروپاگاندای دروغ دو ساله‌ی حضراتی که با دستگیری حمید نوری توسط مصداقی و دوستانش، با مبادله ی نوار مقیسه کلید خورد، و تا هفته‌ی گذشته از هیچ همدستی رذیلانه‌ای در دادگاه استکهلم بر علیه جنبش دادخواهی دریغ نکردند.
اکنون پس از تهدید مجدد سوئد و فنلاند توسط روسیه، شاید مانند شروع اشغال عراق و سوریه توسط عشایر انقلابی داعش!، دوباره رهبری عقیدتی حضرات، مجدداً هوا وَرَش داشته که عنقریب ارتش روسیه به سوی استکهلم هم روانه خواهد شد، و این حضرات و همدستان «چپ انقلابی» آنها، سوار بر تانک های روسی، دادگاه استکهلم را اشغال کرده، حمید نوری را آزاد، و همچنانکه اعلام کرده بودند، ایرج مصداقی، سیمین اسکویی و همه‌ی ما را در مقابل دادگاه استکهلم به صلابه خواهند کشید، اما باید بدانند که ما، بله تمام ما دوستان ایرج مصداقی و اعضای جنبش دادخواهی، برای دفاع از آزادی و ارزشهای دمکراتیک سوئد(بعنوان کشور دوم خودمان) پوزه‌ی تمام دیکتاتوری های اسلامی و کمونیستی را بخاک می مالیم، و اجازه نمی دهیم که سرکوب آزادی را تا خاک سوئد گسترش دهند!،
حالا این گوی و میدان، و می توانند بخت خود را مانند داعش بیازمایند!.و نهایتاً این جماعت اندیشه‌ی نکبت عزای اسلامی، دشمن شادی، و جنبش دادخواهی مردم میهنمان هستند، و از این روست که در آستانه ی نوروز و جشن شادی این پیروزی درخشان، ساز مرگ را در امتداد قتل عام نوری و رییسی می نوازند، زیرا که از پیآمد های جدی این پیروزی، برای روز عدالت و پاسخگویی به جنایت علیه بشریت وحشت دارند! 
 
احمد رشیدی
 mars 12,2022
استکهلم
 پاورقی:کفچه مار. [ ک َ چ َ / چ ِ ] ( اِ مرکب ) قسمی مار. ( از فرهنگ رشیدی )از کفچه مار حلوا نتوان خورد. ( امثال و حکم دهخدا ج 1 ص 142 ).   
 
 
 

منبع:پژواک ایران


احمد رشیدی

فهرست مطالب احمد رشیدی در سایت پژواک ایران 

*انقلاب یواشکی رهبری پشمکی *  [2022 Oct] 
*محکومیت نوری و پیروزی و پیامی برای خردورزی  [2022 Jul] 
*دیسکو های خیابانی، خار چشم دشمنان ایران و ایرانی  [2022 May] 
*نمایشی از ده فرمان منشور جمهوری دمکراتیک اسلامی پس از شکست در دادگاه نوری  [2022 May] 
*پایان دادگاه نوری، بهترین فرصت فرقه ی شما، برای محاکمه ی ما!  [2022 Apr] 
*بیشرفان پرسه زن در دادگاه نوری*  [2022 Mar] 
*چرا شکست خوردگان در دادگاه نوری به سیمین اسکویی حمله میکنند؟  [2022 Mar] 
*پیروزی در دادگاه استکهلم بر دشمنان، و م، و یک قدم مانده به نوروز و بهار پیروزی در دادگاه استکهلم، و شادی جنبش دادخواهی و مادران خاوران و آبان   [2022 Mar] 
*شهادت حمید اشتری در دادگاه، و حواشی و واکنش‌ها!  [2022 Feb] 
*اندر باب حاشیه سازان دادگاه نوری  [2022 Feb] 
* زنگ های دادگاه و دادخواهی برای که بصدا در می آیند؟   [2022 Jan] 
*کمون پرولتاریایی پوپولیستی!   [2022 Jan] 
*«نشانه های بوری، در دادگاه نوری»   [2021 Dec] 
*«دفاعیه ی نوری، پندی و پرسشی برای همه»  [2021 Nov] 
*«شیخ شمسعلی»   [2021 Oct] 
*«شارلانیسم سیاسی در دادگاه نوری»   [2021 Oct] 
*«دادگاه نوری و جارچیانی بدین کوری!»  [2021 Sep] 
*«شجاعت انتقاد از خود و هوچی گری های بیخود»  [2021 Aug] 
*دو رویکرد در دادگاه نوری جنایتکار   [2021 Aug] 
*من و مجاهدین و دادگاه استکهلم  [2021 Jan]