PEZHVAKEIRAN.COM حماس بهتر است یا اسرائیل!؟
 

حماس بهتر است یا اسرائیل!؟
علی شکراللهی

البته واضح و مبرهن است که اسرائیلی داریم و یهودی و از ما بهتر بهترون صهیونیست !

و از آن طرف، اعراب داریم و مسلمانان سراسر جهان و حماس داریم و جهاد اسلامی و الشباب و داعش و مالش و انواع و اقسام گروههای کوچک و بزرگ طرفدار الله، از حزب الله و جندالله گرفته تا کتائب اسلام تا لشگر محمد و فاطمیون و حشدالشعبی و بوکوحرام و بُکُش حلال ! 

در واقع تمامی اخوان المسلمین های جهان یک طرف و آن طرف تمامی مشرکین عالم هستی و نیستی !

فرض کنیم به همت و فضل یهوه، یهودیان که قوم برگزیده و برترتر هستند به آرزوی چندین هزار ساله خود رسیدند و سرزمین وعده داده شده به ایشان از فرات تا نیل و از شمال لبنان تا جنوب سوریه به آنها سپرده شد و همه یهودیان جهان در آنجا جمع شدند و نسل ابراهيم در سرزمین موعود سکنی گزید !

و  البته چون این قوم برگزیده است، برخی از آنان برای رسیدن به وعده یهوه از هرگونه جنایتی بر علیه پیر و جوان، خرد و کلان و کودکان کوتاهی نخواهد کرد چرا که در تورات نیز آمده است که یهودیان در چندین هزار سال پیش فلسطینیان را قتل عام کردند و حتی حیواناتشان را هم کشتند.

و چون هیتلر، آن فاشيست نژاد برتر قصد آنرا داشت که نسل این قوم برترتر را بی رحمانه و با قساوت تمام براندازد و جنایتها در حق آنها کرده است، پس لاجرم صهیونیستها نیز به خود اجازه میدهند هر جنایتی را در حق فلسطینیان روا دارند و کسی هم حق اعتراض ندارد حتی یهودیان خیر خواه و انساندوست و صلح طلب ! 

به هر حال ! 

فرض کنیم همسایگان نیز از قید آن سرزمینها  گذشتند و گذاشتند وعده الهی بنیانگذار ادیان ابراهیمی عملی گردد !

به احتمال بسیار قوی یهودیان، دیگر از این پس سر جای خود خواهند نشست و برای اشغال نیوزلند و ایسلند و یهودی کردن جنوب و شمال لشگر کشی نخواهند کرد الا اینکه چند بانک و مؤسسه مالی و تجاری و بیمه در آنجا تأسیس کنند و یا شرکتهای دارو سازی و لابراتوارهای پرورش میوه و گل و گیاه و سایر نیازمندیهای بشری را راه اندازی کنند !

البته در آن سرزمین موعود گروههای مذهبی ارتودکس و لائیک و اشکنازی و صفرید و هرندی و مازورتی و … به جان هم خواهند افتاد و معلوم نیست تکلیف قوم برگزیده در آن سرزمین برانگیخته  چه خواهد شد !

و اما !

فرض کنیم حماس به قوت و یاری الهی و الله، انشاءالله همه یهودیان را به دریا ریخت و به کمک جمهوری اسلامی ایران، اسرائیل را از نقشه جغرافیا پاک کرد و کل کشور اسرائیل تحت سیطره مسلمانان قرار گرفت !

نخست دعوای شیعیان لبنان و سنی های حماس و جهاد اسلامی شروع خواهد شد و سپس وهابیون وارد صحنه خواهند شد و اگر توانستند به توافقی برسند و موقتاً با هم صلح کنند، در آنگاه لشگر اسلام بسوی فتح مصر و کل آفریقا و سپس اسپانیا و ایتالیا و سوئیس حرکت خواهد کرد. در اینجاست که حرف آخر را دکترین اسلام می زند !

دارالحرب، دارالاسلام ! 

جهان را با منطق شمشیر مسلمان میکنیم !

اسلام زیر سایه شمشیر، پیش بسوی حکومت الله در سراسر جهان !

کل یوم عاشورا کل ارض کربلا !

همه روزها عاشوراست و همه سرزمینها کربلا !

پس از فتح سوئیس و بدست آوردن فرانک سوئیس و بیرون کشیدن طلاها از زیر زمین بانکها و تونلها، بسوی آلمان حرکت میکنیم و آلمان متحد شده را به کمک مسلمانان ترک و عرب مقیم آلمان اشغال میکنیم و با نیروی آلمانیهای تازه مسلمان شده به زور شمشیر، مرسدس بنز  و ب ام وی اسلامی میسازیم و سپس حرکت می کنیم بسوی دانمارک و بعد سوئد و در آنجا مسلمانان سوئد منتظر ما هستند و به ما می پیوندند و سپس دختران سوئدی را بعنوان حوری راهی بهشت می کنیم و سپس با بیرق سیاه لا اله الا الله بسوی نروژ حرکت کرده و دختران نروژی را نیز با دختران سوئدی همراه خواهیم کرد !

میخ اسلام را در سرزمین کفرآمیز اسکاندیناوی خواهیم کوبید !

اندکی در نروژ خستگی در کرده از کشتی های آنها استفاده می کنیم و راهی ایسلند شده و از آنجا بسوی آمریکا و با کمک مسلمانان آمریکا، نیویورک را هم خواهیم گرفت و دیگر نیازی به کشتار یهودیان نیست زیرا که همه آنها وال استریت را رها کرده اند و به اسرائیل رفته اند ! سپس ارتش اسلام را بسوی واشنگتن حرکت داده وارد کاخ سفید می شویم و در آنجا بنابر عهد و پیمان تئوریسین های جمهوری اسلامی تکیه و حسینه درست کرده و دسته سینه زنی و زنجیر زنی براه خواهیم انداخت و سپس به مسیحیان آمریکا اولتیماتم خواهیم داد که یا مسلمان شوند ( شیعه و سنی و وهابی و علوی و … را نمیدانیم !) یا اینکه از تیغ شمشیر اسلام گذر خواهند کرد !

بدون شک مورمونها و سیانتالوژیستها و اوانجلیستها و تفنگداران تگزاسی مقاومت خواهند کرد اما بوکو حرام و داعش و حماس و حزب الله و والیان ولایت فقیه که از سم اسب تگزاسی وحشتی ندارند، همانگونه که اصحاب فیل در صدر اسلام نابود شدند اصحاب اسب و قاطر هم به فضل الهی نابود خواهند شد !

پس از پیروزی در تگزاس بسوی آمریکای لاتین حرکت خواهیم کرد. آنجا دیگر معرکه است و صحرای محشر !

تمامی میخانه و رقاصه خانه های آنها را در هم خواهیم کوبید و تمامی کارناوالهای بی حیایی و بی بند و باری و بی عفتی آنها را به دسته های سینه زنی و زنجیر زنی تبدیل خواهیم کرد، دختران برزیلی را نزد دختران سوئدی و نروژی خواهیم فرستاد تا شهدای راه اشغال کانادا و آمریکا در آنجا از نعمات الهی بهرمند شوند و لذت ببرند و وعده الهی را درک کنند !

محصولات نیشکر و مشروبات رم و تکیلا را نیز به بهشت ارسال میکنیم تا بجای نوشیدن شراب در جوی آب، تکیلا و کنیاک و ویسکی و برندی را در بطری و لیوانها و گیلاسهای زیبا بنوشند و تا ابدالدهر با حوریان حال و حول کنند و تکیلا بنوشند و از نوع عرفانی سرمست شوند !

البته کار اسلام و مسلمانان هنوز ناتمام مانده است !

لشگر اسلام موظف است همانگونه که امام خمینی فرمودند، تا رفع کامل فتنه، بیکار نماند و بسوی روسیه و ژاپن و ویتنام و کامبوج نیز حرکت کند و سپس بسوی چین برود و مسلمانان گرفتار در چین را آزاد کند و پرچم محمد رسول الله را بر روی دیوار چین بکوبد و سپس با تمام امکاناتِ موجود در ان کشور و مردم مسلمان شده چین، لشگر اسلام را بسوی استرالیا و نیوزلند حرکت دهد !

برای ساکنان این کشورها نیز دو راه حل وجود دارد، یا اسلام بیاورند یا اینکه همه آنها را به دریا خواهیم ریخت، خوشبختانه دور و برشان آب فراوان است !

می ماند اندونزی و مالزی که آنها هم از خودمان هستند با اندکی اختلاف سلیقه، عده ای را سر می بریم و تعدادی هم به گفته خود قرآن فوج فوج به ما خواهند پیوست و از آنجا راهی هندوستان می شویم. اگرچه در هند با مشکلات فراوانی روبرو خواهیم شد، چرا که در برخورد با بیش از سیصد دین و آیین و فرقه در آن کشور پهناور و تاریخی، کافر و مشرک زُدایی کردن کار آسانی نخواهد بود بویژه اینکه در برخورد با اکثریت جزم اندیشی همچون بودائیان و گاو پرستان و جریانات مذهبی گوناگون، متقائد کردن آنها در به ایمان آوردن به الله و محمد رسول الله کار بس سترگی در پیش خواهیم داشت. 

به هر حال سرانجام از این سنگر سخت و پولادین نیز گذر کرده به افغانستان و پوکستان حمله ور خواهیم شد !

بلایی بر سر این طالبان و پاکستانی های پاک و مطهر خواهیم آورد تا بفهمند اسلام واقعی چیست و دین حق در دست چه کسانی ست و اسلام ناب محمدی یعنی چه !

ضمن آنکه مکه مکرمه را نیز فتح خواهیم کرد و عربستان زادگاه محمد ابن عبدالله را از وجود منحوس وهابیها پاک خواهیم نمود و اسلام آمریکایی آنها را به گورستان تاریخ خواهیم سپرد.

اگر کشوری از قلم افتاده است از مردمانش عذر خواهی می کنیم که نتوانستیم آنها را به صراط مستقیم هدایت کنیم !

البته الله بخشنده و مهربان است.

   علی شکراللهی

 

منبع:پژواک ایران