PEZHVAKEIRAN.COM دوستان عزیز و قورباغه‌ های محترم
 

دوستان عزیز و قورباغه‌ های محترم
داریوش افشار

با توجه به درک پایین عموم هم میهنان دین باره از معضل اسلام، تخطئه ی دکان دین فروشی به افترا زدن زیر عنوان «اهریمن و اهریمنی», یک تفاخر به نادانی و یا بیشعوری است.
بیایید وضعیت را آنگونه که هست ببینیم و درک کنیم. پیرو این مهم، گله ی مجاهدین خلق نمونه ی بسیار مناسبی است، زیرا آنها با مرامی التقاطی، سبک مغلطه آمیز در بیان واقعیت را جزو اصلی شخصیت فرقه ای خود قرار داده اند و تلاش دارند با دگرش و تحریف واژه ها، معنایی که از آنها به دست می آید را به سود مطامع خود دستکاری کنند.
از اینرو، عنصر زباله ی خلقی به جای «آیت الله» می گوید «آیت الشیطان» و به جای «حزب الله» می گوید «حزب الشیطان». در واقع، مجاهد بوگندو نه تنها با آخوند اسلام فروش مسابقه ی قداست گزاشته است، که خود را بر حق و حزب الهی و آیت الله فکل کراواتی معرفی می کند!
اهریمن هرگز در هیچ جای جهان حزبی سیاسی به وجود نیاورده و برای شیتان پرستان، شیتان یا اهریمن، یک دیدگاه و یا یک خداست و اخلاق و سبک زندگی را نمایندگی می کند.
شیتان بهترین دوست کلیساست و این گفته انتان لوی گواه آنست که بدون شخصیت شیتان، مفهوم بهشت و خدا، پوچ و بی معنی می شد و دکانداران دین نمی توانستند از اصغر تا اکبر الهیات را به مردم بتپانند.
برای آن دسته از کسانی که به بلوغ مغزی رسیده اند و دارای سلامت روانی می باشند، مهم است که متوجه عقده های خود در چنین زمینه ی نامحدودی از مفاهیم باشند و از ارتکاب به سفسطه و مغلطه ی «انگ ناروا» پرهیز کنند.
هر جنایت و استکبار و هر آدمکشی و سرکوبی که در جهان انجام گرفته، نتیجه ی مستقیم دین مداری مردم و دین فروشی آخوندها بوده است.
این رژیم، رژیمی اسلامی است و نه حکومتی آخوندی. خمینی حرامزاده و خامنه ای، مرجع تقلید مسلمانان و صاحبان فتوای اسلامی به نیابت پیامبر خودخوانده ی اسلامند و ربطی به شیتان ندارند. احکام آنان اسلامی، و رویکردشان بر اساس قرآن الکزاست.
نه اهریمن پیامبرانش را به مردم تحمیل کرده و نه همه ی مردم شیتان را به عنوان خدا می پرستند. اهریمن هیچ کاری جز مخالفت با ذات استبدادی و فاشیستی خداوند ندارد، حال چه این خدا اهورامزدا باشد و چه الله.
دعای داریوش یکم هخامنشی را به یاد بیاورید که:
«اهورامزدا این کشور را از سه چیز در امان نگاه دارد؛ خشکسالی، جنگ و دروغ»....
و دقت کنید که این خدای جعلی آریایی، از خدای جعلی عرب شکست خورده، کشورش برای سده ها در جنگ با یونان و روم بوده و خشکسالی از بارزه های جغرافیایی سرزمینش بوده است. فرهنگ دروغگویی در ایران، از همیشه فرهنگ غالب بوده و «تفکر بازاری» و «ذهنیت غوغا سالار»، مشخصه ی «فرهنگ فرصت طلب» ایرانی است. این فرهنگ است که جلوی هر نوآوری و دستاورد نویی را به نام دین و خدا و به طمع بهشت و جاودانگی، گرفته است. این فرهنگ، در لجنزار اعتقادات مقدس، گاهی در فاضلاب زرتشت قل می خورد و گاه در فاضلاب محمد. هیچ تفاوتی میان عن و گه وجود ندارد.
اهریمن با هزاران نام بدنام گشته و جنایات مومنان از سوی مخالفان مومنشان در دیگر سو، انگ شیتانی می خورد!
این مطلب ساده تر از آنست که بتوان آن را دربست پذیرفت و هستند فلان اساتید فن که با چکشکاری فروید و مارکس و فیزیک کوانتوم، فرمول هایی اختراع می کنند که آبشخورش ذهنیت علیل و روان کور و کودن ایشان است.
با خشکل گویی و مودب بازی و او را ایشان خطاب کردن، داستان تحقیر آمیز عقده های خود کم بینی و حقارت را به شکلی زیبا جلوه گر می کنند و تلاش دارند بر روی فرهنگ «لات سروری» و «زرنگ بازی»، ماله بکشند و اینگونه وانمود کنند که همیشه رفتار نیک و گفتار نیک و پندار نیک داشته اند.
مردم مرده و زنده ی این سرزمین، همیشه در اندیشه ی تجاوز و جنگ بوده اند. گاه این رویه را به نام نژاد فلان و بهمان به پیش می برده اند و گاه به نام زرتشت و محمد. از باستان که ایرانی وجود نداشت، ایلامیان و آشوریان و بابلیان و گوتیان به جنگ و سلطه می پرداختند و امروز نیز، همچنان چنین می کنند. این فرهنگ، فرهنگی وحشی است که توحش را نهادینه کرده، سازمان داده و از آن یک تمدن موحش و موهن آفریده است. این فرهنگ، در ذیل «فرهنگ استبداد» بیان می شود و ممالک جهان به جز ژاپن و کانادا و آمریکا و هندوستان و برخی کشورهای اروپایی را یکسره در کام خود کشیده است.
برای رهایی از این ورطه ی هلاک، هر عنصر تولید شده ی انسانی در این گرداب هولناک، می بایست با خود شناسی از راه مطالعه در ساختار کارکردی مغز و اعصاب و روان، به ارزیابی شخصی از سلامت خود برسد و جامعه ی متمدن باید «معاینه ی سلامت روانی» را جزو برنامه های خود قرار دهد.
چنین است که در قاموس «قرآن شیتانی»، به ذکر سه اصل بنیادین در کیش شخصیت شیتان پرستی فردی، اشاره کرده‌ام:
- حقوق انسانی به جای غیرت.
- آزادی جنسی به جای ناموس.
- عشق به جای تعصب.
تنها مرگ حق نیست، زندگی هم حق است؛ مرگ را به خاطر بسپار، زندگی جاودانه است
داریوش افشار
تابستان ۲۰۲۲.

منبع:پژواک ایران


داریوش افشار

فهرست مطالب داریوش افشار در سایت پژواک ایران 

*دوستان عزیز و قورباغه‌ های محترم  [2022 Aug] 
*چگونه قاسم پر کشید و پرپر شد  [2022 Jun] 
*فرجام بی سرانجامی   [2021 Sep] 
*یورش خونبار تروریسم اسلامی در سریلانکا، یورش به نماد باززایش در مسیحیت و شیعه بود  [2019 Apr] 
*اخبار دروغ درباره ی آریاسب باوند به منظور غیر امنیتی کردن زندگی وی در ایران  [2019 Jan] 
*نقش دین و مذهب در ایجاد و گسترش ایدز   [2018 Apr] 
*آیا‎ ‎جمهوری‎ ‎اسلامی،‎ ‎تداوم‎ ‎شیخیه‎ ‎است‎ ‎؟‎!‎   [2018 Apr] 
*الله پرستان در اروپا، بهانه ای برای پایانی ساختن حکومت فاشیسم جهانی  [2018 Mar] 
*نقش اسلام در یاری رسانی و پشتیبانی از هیتلر - ۱/۲  [2018 Mar] 
*ما براندازان و ضد انقلابیون پس از دهه ی ۶۰  [2018 Mar] 
*فراموش خانه در ایران   [2018 Mar] 
*بازی با مرگ  [2018 Feb] 
*مافیای سیگار در جمهوری اسلامی - ۳‏   [2018 Feb] 
*خرابکاری   [2018 Feb] 
*وقتی اعتدال، رنگ تسلیم به خود می گیرد  [2017 Dec] 
*سکولاریسم از نوع یخ در بهشت   [2017 Dec] 
*مافیای سیگار در جمهوری اسلامی - ۲  [2017 Dec] 
*مافیای سیگار در جمهوری اسلامی   [2017 Dec] 
*خواهری از جنس ابریشم   [2017 Dec] 
*بررسی‎ ‎شباهت‎ ‎های‎ ‎مبارزان‎ ‎جنبش‎ ‎های‎ ‎کومونیستی‎ ‎با‎ ‎مبارزان‎ ‎اسلامگرا   [2017 Nov] 
*زایش طالبان، حربه ای در برابر شوروی   [2017 Nov] 
*تئوری توطئه   [2017 Nov] 
*صدای خاموش  [2017 Nov]