PEZHVAKEIRAN.COM طرح فروش قشم و کیش و خوزستان؛ اعلان جنگ به ملت ایران
 

طرح فروش قشم و کیش و خوزستان؛ اعلان جنگ به ملت ایران
ابوزر موحد

سجاد پادام مدیر کل بیمه های اجتماعی وزارت کار در افاضات اخیر خود چنین در فشانی کرده اند که کشور یونان ۱۰۰جزیره فروخت تا بتواند مطالبات بازنشستگانش را بدهد ما نیز به جائی رسیده ایم که ممکن است قشم و کیش و خوزستان را بفروشیم تا حقوق بازنشستگانمان را بدهیم.

من بعنوان یک ایرانی که هیچگونه وابستگی سیاسی به هیچ گروهی ندارم صراحتا اعلان می کنم فروش حتی یک وجب خاک کشور به مثابه اعلام جنگ با ملت خواهد بود و جمهوری اسلامی و حاکمانش با این کار مشروعیت و مقبولیت نداشته خود را برای همیشه از دست می دهند. کشور و تمامیت ارضی ایران ملک پدری حضرات نیست که بخواهند به بهانه دادن حقوق مظلومترین قشر اجتماعی کشور یعنی بازنشستگان چوب حراج به خاک میهنمان بزنند.

من بیست و هفت ماه در گردان تکاور لشکر زرهی قهرمان کرمانشاه در خط مقدم جبهه در سرپل ذهاب، قصرشیرین و... با بعثی های متجاوز جنگیده ام و باز هم اگر دشمن به خاکمان اندک چشمداشتی داشته باشد در سن شصت و یک سالگی باز هم ‌خواهم جنگید. چرا که اجدادم بخاطر همین آب و خاک از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب مردانه جنگیده و خاک میهن را با خون خود آبیاری کرده اند.

آقای سید سجاد پادام چگونه فکر می کند؟ آیا براستی مملکت اینقدر بی صاحب و بی در و پیکر شده یا اینکه ما به دوران قاجار برگشته ایم؟

 در فردای پیروزی ملت، هر معاهده ای که به زیان تمامیت ارضی کشور با هر کشوری بسته شده باشد از لحاظ حقوق بین المللی باطل خواهد بود و فاقد ارزش قانونی است ولو آن کشور چین کمونیست یا روسیه طماع باشد.

ابوزر موحد، زندانی و رزمنده سابق

منبع

https://khabarchinesh.ir/economical/%D9%88%DB%8C%D8%AF%DB%8C%D9%88-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%DA%A9%D9%84-%D8%A8%DB%8C%D9%85%D9%87%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D8%AC%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B9%DB%8C-%D9%88%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D8%AA/

 

منبع:پژواک ایران


فهرست مطالب ابوزر موحد در سایت پژواک ایران