PEZHVAKEIRAN.COM غریبی که با آرامش ابدیش طوفانی در جهان برپا کرد
 

غریبی که با آرامش ابدیش طوفانی در جهان برپا کرد
رحمان علی کرمی

قتل مهسا (ژینا) امینی به دست مزدوران گشت ارشاد اسلامی جنبش بی‌سابقه‌ای را در پی داشت که بیش از دو هفته است شهرهای ایران را زیرپای حاکمان اسلامی به لرزه درآورده است. در این نوشته، نگاهی کوتاه خواهم داشت به شاخص‌های ویژه‌ای که «مهسا» دارد.
مهسا با سه خصیصه شناخته می‌شود که موجب برجستگی او می‌شود.  
۱-زن بودن: ‌یکی از ویژگی‌های رژیم اسلامی، زن ستیزی است. این رژیم در طول حیات ننگینش برای تسلط و گسترش اختناق در مقاطع مختلف به سرکوب زنان میهنمان دست زده است.
۲- جوان بودن: هم نسلان مهسا از همان کودکی در معرض هجوم تبلیغات و مغزشویی‌ رژیم قرار گرفته‌اند تا از آن‌ها افرادی مطیع ساخته شود که در جهت اهداف شوم رژیم اسلامی گام بردارند . الان می‌بینیم که این زنان جوان هستند که شجاعانانه و بی‌باکانه طلایه دار اعتراضات و تظاهرات هستند. نسلی که به جای گریز در مقابل اوباش نیروی انتظامی با تهوری بی مانند به نیروهای سرکوب گر هجوم می‌برند و آن‌ها را به عقب نشینی و فرار وا می‌‌دارند.
دختران جوانی که روسری خویش را به آتش می‌افکنند و رقص کنان از کنار آتش عبور می‌کنند و چنان می‌نمایند که از قید و بند‌ها رها گشته‌اند و به آزادی دست یافته‌اند. این نشان‌دهنده عبور آن‌ها از اسلام سیاسی است.
۳- کرد بودن: حکومت ننگین اسلامی همیشه سعی در القای این داشته است که در نبودش کشور ایران تجزیه خواهد شد. به خاطر شرایط تاریخی و جغرافیایی خاص کردستان این منطقه از فردای به قدرت رسیدن نظام اسلامی مورد مانور رژیم بوده است و حملات وحشیانه جمهوری اسلامی به احزاب کردی ایرانی در خاک عراق در جهت همین هدف می باشد. اما در این بین اعتراضات اقشار مختلف ایرانیان در جای جای میهن به قتل یک دختر کرد، خط بطلانی بر تجزیه ایران در آینده است. و این که ایران همیشه یکپارچه خواهد ماند.
نا م مهسا (ژینا) به عنوان یک کرد برای همیشه در تاریخ مبارزات مردم ایران ثبت شد. 

منبع:پژواک ایران