تراکتورسازی در آستانه حذف از لیگ قهرمانان آسیا

باشگاه تراکتورسازی در صورت پرداخت نکردن بدهی های خود در مهلت قانونی از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،تراکتورسازان پرونده های حقوقی زیادی در فیفا دارند که به علت پرداخت نکردن مطالبات بازیکنان و مربیان خود از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم شدند و اجازه جذب بازیکن ندارند. 

علاوه بر این موضوع گفته می شود اگر باشگاه تراکتورسازی تا 21 شهریور نتواند بدهی خود به مبلغ 19 میلیارد ریال را پرداخت کند در آن صورت از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته می شود. 

کاظم محمودی سرپرست باشگاه تراکتورسازی درباره این مطلب گفت: وکیل باشگاه پیگیر این موضوع است که مشکلی برای تیم در آینده به وجود نیاید. همچنین با درایت مدیریت باشگاه بدهی ها هر ماه به شاکیان پرداخت می شود تا تیم با محرومیت مواجه نشود. 

او بیان کرد: نگرانی بابت محرومیت از لیگ قهرمانان آسیا وجود ندارد چراکه مسئولان باشگاه تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا بدهی های باشگاه تسویه حساب شود. در حال حاضر تعدادی از پرونده های حقوقی باشگاه با پرداخت مطالبات بازیکنان و مربیان سابق باشگاه در فیفا بسته شده است. 

سرپرست باشگاه تراکتورسازی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم مشکلات مالی باشگاه با حمایت مسئولان ورزش استان و فدراسیون فوتبال حل شود  تا در آینده با محرومیت مواجه نشویم. 

منبع:پژواک ایران