PEZHVAKEIRAN.COM پاسخ رویانیان به سئوال درباره بدهی‌های پرسپولیس
 

پاسخ رویانیان به سئوال درباره بدهی‌های پرسپولیس

 

پرونده‌های مالی در زمان مدیریت رویانیان اکنون یکی از دردسرهای بزرگ پرسپولیس شده است که در آستانه‌ی ایجاد محرومیت و کسر امتیاز برای این تیم است.

 

به گزارش "ورزش سه"، دستورالعمل سازمان لیگ برای پرداخت مطالبات بازیکنان و ممانعت از حضورشان در لیگ در صورت عدم انجام این موضوع اکنون باشگاه را با مشکل بزرگی مواجه کرده است تا اکنون رفت و آمد طلبکاران برای دریافت مطالبات‌شان به دغدغه بزرگی برای مسوولان این تیم تبدیل شود. موضوع دیگر هم به حکم مربیان پرتغالی این تیم از سوی فیفا بازمی‌گردد. مانوئل ژوزه و دستیارانش بعد از سال‌ها موفق شدند حکم مطالبات خود را دریافت کنند تا با دردسر 7 و نیم میلیاردی باشگاه را مواجه کنند.


محمد رویانیان، مدیرعامل سابق پرسپولیس که اکنون بیشتر حکم‌های جاری و مراجعه کنندگان طلبکار به باشگاه به زمان او مربوط می‌شود، همچنان روی حرف خود ایستاده و معتقد است که بی توجهی به پیشنهادات راهبردی او موجب این مساله شده است. رویانیان در خصوص اینکه علی دایی اکنون بزرگترین طلبکار باشگاه محسوب می‌شود گفت: علی دایی تنها 300 میلیون از باشگاه طلب داشت اما اینقدر درباره‌اش تعلل کردند و مالیاتش را ندادند تا اکنون به این مبلغ رسیدند. 


وی درباره اعلام حکم مربیان پرتغالی و مانوئل ژوزه هم گفت: الان در جلسه هستم و اصلا نمی‌خواهم مصاحبه کنم. این مطالبات هم چهار سال از آن گذشته و می‌شد بهتر در موردش به نتیجه رسید.


رویانیان در پایان درباره اینکه قراردادهای زمان او به یکی از بزرگترین چالش‌های این باشگاه تبدیل شده که حرف و حدیث در خصوص آن زیاد است و نیاز به شاهد برای آنها به وجود آمده گفت: من اصلا نمی‌خواهم مصاحبه کنم. قراردادها هم هیچ مشکلی نداشته و فکر می‌کنید الان قرارداد بهتری ثبت می‌کنند؟

منبع:پژواک ایران