سیاست یک بام و دو هوای مجاهدین
امضا محفوظ

 

آقای هادی محسنی که علی‌القاعده یکی از مسؤلان سازمان مجاهدین است و بنا به دلایلی همچون من با نام مستعار مقاله می‌نویسد تونی بلر نخست وزیر اسبق انگلیس را خطاب قرار داده و می‌نویسد:‌

«آقای " بلر" و همدستان، ما ایرانیان شما را محکوم می کنیم. بس کنید. شما و همفکران امریکائیتان در تصمیم به حمله و اشغال عراق، مسئول پاسخگویی" رخدادهای" بعد از اشغال عراق هستید. کما اینکه وزارت بدنام اطلاعات حکومت ایران و دستیاران خائن شان مثل " احمد چلبی" بقول خودتان اطلاعات غلط به شما دادند. شما هم که در اعترافات خود از آنها نام نمی برید.
شما و همفکران امریکائیتان خوب می دانید که دست نشاندگان فرقه گرای عراقی شما مثل مالکی و باند تبهکارش جنایتهای بی شمار شان را چگونه بر علیه مردم عراق، بویژه رزمندگان آزادی ایران در اشرف و زندان" لیبرتی" عملی ساختند.
اما احمد چلبی با دادن " اطلاعات غلط" به گورستان مسافرت کرد و بگفته رادیو فردا " ظاهرا بر اثر حمله قلبی" مرده شد. او اطلاعات درست را هم با خود به گور برد ولی آقای" بلر"، بهتر نیست شما و همدستان ، اطلاعاتتان را تصحیح و به خلق ایران و مردم عراق پاسخ مناسب و مسئولانه بدهید بلکه اشتباهاتی که اعتراف می کنید جبران! شوند؟.
حال که اعتراف شما آقای " بلر" و مرگ " احمد چلبی" بطرز آموزنده ای همزمان شد بهتر نیست " اطلاعات غلط" چلبی درسی باشد تا شماعاملین آن " اطلاعات غلط" قبل از مسافرت ابدی مشابه چلبی، دست به کار و عملکرد مسئولانه ای در عراق و بویژه زندان " لیبرتی" بزنید؟.»

http://aftabkaran.com/maghale.php?id=5172

به نظرم آقای محسنی دست روی موارد درستی گذاشته است اما از آن‌جایی که رابطه‌ی دولت‌های انگلیس با روحانیون و حاکمان کشورمان خوب است بعید به نظر می‌رسد تونی بلر گوش شنوایی برای سخنان ایشان داشته باشد.

پیشنهاد می‌کنم آقای محسنی از مریم رجوی «رئیس جمهور برگزیده مقاومت» بخواهد تا در ملاقات بعدی با «همفکران آمریکایی» تونی بلر یعنی آقایان ریچارد پرل، جان بولتون، رودی جولیانی، نیوت گینگریچ و دیگر نومحافظه‌کاران آمریکایی که مسئول مستقیم حمله‌ به عراق بودند موضوع را در میان بگذارد. هرچه نباشد روابط حسنه بین خانم رجوی و آن‌ها برقرار است و خدای نکرده چنانچه ایشان «قبل از مسافرت ابدی» توفیق پیدا نکنند که «دست به کار و عملکرد مسئولانه‌ای در عراق» بزنند این احتمال هست که سر پل صراط گیر کنند. روا نیست این عده که هر ساله زحمت حضور در مراسم ویلپنت و دیگر گردهمایی های مجاهدین را می‌کشند و گره از کار فروبسته مجاهدین می‌گشایند در آن دنیا به چه کنم چه کنم دچار شوند. همچنین دیگر کسی نخواهد گفت که مجاهدین هم «یک بام و دو هوا» دارند.

امضاء محفوظ

 

منبع:پژواک ایران