PEZHVAKEIRAN.COM پیروزی پرسپولیس، نفت مسجد سلیمان و ذوب‌آهن در جام حذفی
 

پیروزی پرسپولیس، نفت مسجد سلیمان و ذوب‌آهن در جام حذفی

پرسپوليس با سه گل به راه‌‌‌آهن رسيد

دو گل از پيام صادقيان و اميد عاليشاه دو بازيکن پرسپوليس مهمترين دستاورد اولين مسابقه جام حذفي براي قرمزها بود.


 

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس که در نیمه اول بازی با ضربه سر عباس زاده 1-0 از کارگر بنه گز پیش افتاده بود با حملات متوالی در نیمه دوم دو گل دیگر وارد دروازه حریف کرد. ابتدا صادقیان در دقیقه 78 از روی نقطه پنالتی و سپس امید عالیشاه در دقیقه 88. دو بازیکنی که راه افتادنشان مشکلات تهاجمی پرسپولیس را تا حد زیادی کم می کند.
پرسپولیس: سوشا مکانی، محسن بنگر، علیرضا نورمحمدی، محمدرضا خانزاده، میثم حسینی، محمد نوری، رضا حقیقی ، مهدی طارمی( 85شهاب زاهدی)، هادی نوروزی، امید عالیشاه و محمد  51عباس زاده(پیام صادقیان) سرمربی : حمید درخشان
کارگر بنه گز بوشهر: محسن سلیمانی، مهدی طاهری، حسین غلامی، جواد بابایی، حسن آتشی(مصطفی نجمی‌زاده)، مصطفی انصاریفرد(صمد اکبری)، سعید گنج خانی، سجاد مشایخ، ناصر رضایی، شهرام هراتی،(احسان رستمی) و مسعود شمسی سرمربی : عباس سرخاب

 

مسجد سليمان چشم انتظار سپاهان

نفت مسجد سليمان با دو گل  مهاجمان سريعش در نيمه  اول به دور سوم جام حذفي صعود کرد، جايي که بايد با برنده سپاهان و گل گهر سيرجان بازي کند .


 

به گزارش "ورزش سه"، نفتی ها با سرمربی جدید در خانه به دومین برد متوالی دست یافتند. بردی که این بار مقابل نیروی زمینی رقم خورد. گلهای نفت رد این بازی توسط بوحمدان و سانتوس به ثمر رسید که این دومین گلزنی این مهاجم برزیلی بود. او در بازی قبلی مقابل فولاد هم گل زده بود .

 

نبرد مجدد ويسي و گل محمدي

ذوب آهن با سه گل رجب زاده ، اکبر ايماني و احسان پهلوان پيام چغادک را شکست داد و به يک هشتم نهايي رسيد.


 

به گزارش ورزش سه، در این بازی که در ورزشگاه خالی از تماشاگر فولاد شهر برگزار شد ، ذوب آهن در همان نیمه اول با گل های رجب زاده و ایمانی صعودش را قطعی کرد . آنها در نیمه دوم با گل پهلوان کار را تمام کردند.
ذوبی ها در بازی بعدی میهمان استقلال خوزستان خواهند بود . تیمی که امروز 3-1 فجر را برد .

 

منبع:پژواک ایران