PEZHVAKEIRAN.COM بهاره للهی، کارگردان و فیلمنامه‌نویس در زندان به قتل رسید
 

بهاره للهی، کارگردان و فیلمنامه‌نویس در زندان به قتل رسید

director.jpgتوانا - طبق گزارش دریافتی از منابعی موثق، بهاره للهی، کارگردان و فیلمنامه‌نویس اهل آمل و ساکن تهران، در زندان توسط جمهوری اسلامی به قتل رسیده و مخفیانه در آرامستان بهشت سکینه کرج به خاک سپرده شده است.

خانم للهی، که در جریان خیزش انقلابی ۱۴۰۱ هم به مدت ده روز بازداشت شده بود، در اسفند ماه ۱۴۰۲ توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد.

او در بازداشتگاه کشته شد و بدون اطلاع خانواده‌اش در آرامستان بهشت سکینه کرج به خاک سپرده شد و سپس به خانواده‌اش اطلاع داده شد.
یک منبع نزدیک به خانواده ایشان (از بستگان دور) به توانا گفت: «از خانواده بهاره للهی فقط برای دادن آدرس مزار فرزندشان ۱۵ میلیون دریافت کردند. نیروهای اطلاعاتی آن‌ها را تهدید کرده‌اند که حق عزاداری ندارند و خانواده بهاره به امید اینکه بتوانند پیکر فرزندشان را به زادگاهش شهر آمل منتقل کنند، سکوت کرده‌اند و از ترس عوامل حکومتی اطلاع‌رسانی نکرده‌اند.»

هنوز از علت بازداشت و نحوه بازداشت و قتل ایشان اطلاعات دقیقی در دست نیست. اما رفتار ماموران حکومتی نشان می‌دهد که خانم بهاره للهی توسط حکومت کشته شده است. به گفته این منبع، خانواده بهاره از اسفند ۱۴۰۲ از او بی‌خبر بودند، تا اینکه به آن‌ها خبر درگذشت فرزندشان را دادند.


بهاره للهی، فیلمساز ۴۰ ساله‌ای است که در سابقه فعالیتش داوری جشنواره فیلم کوتاه و جشنواره سینمای جوان را هم در کارنامه‌اش دارد.

جمهوری اسلامی همچنان بی محابا شکنجه می‌کند و می‌کشد. بهاره للهی اولین و آخرین نفری نیست که توسط این رژیم کشته شده و تا وقتی که حکومت استبداد دینی برپاست، کشته شدن فرزندان ایران ادامه دارد.

- لطفا در صورت احضار تلفنی، مراجعه نکنید. احضار تلفنی غیر قانونی است و از آنجایی که ثبت نمی‌شود، ممکن است بازداشت شوید و کسی هم متوجه بازداشت‌شدن شما نشود و اگر در بازداشتگاه اتفاقی برای شما بیفتد، کسی مسئولیت بر عهده نگیرد.

- خانواده‌ها و دوستان و وکلای افراد بازداشت‌شده، حتما در خصوص بازداشت این عزیزان اطلاع‌رسانی کنید.

همراهان گرامی اگر در مورد بهاره للهی اطلاعاتی دارید، برای ما ارسال کنید.

- اطلاعات دریافتی از اقوام دور خانم للهی، با پرس‌وجو از منابعی دیگر در شهر آمل تایید شده است. همه منابع از فشار زیاد بر خانواده و ترساندن آن‌ها از اطلاع‌رسانی سخن می‌گویند.

منبع:توانا