PEZHVAKEIRAN.COM تأیید حکم شش سال زندان کیوان صمیمی
 

تأیید حکم شش سال زندان کیوان صمیمی

مصطفی نیلی وکیل کیوان صمیمی، روز شنبه ۲۸ مرداد خبر داد که رأی صادره در شعبه ٢٩ دادگاه انقلاب اسلامی تهران، علیه موکلش تأیید شده است.


آقای نیلی در توئیتی در این باره نوشت که با تأیید این حکم در شعبه ٣۶ دادگاه تجدیدنظر تهران، آقای صمیمی به شش سال حبس محکوم شده که پنح سال آن قابل اجراست.

به نوشته وکیل آقای صمیمی، روز شنبه همچنین جلسه دوم رسیدگی به پرونده دیگر کیوان صمیمی مربوط به نشست کلاب‌هاوسی «گفت‌وگو برای نجات ایران» در شعبه ٢٩ دادگاه انقلاب برگزار شده است.


نشست «گفت‌وگو برای نجات ایران» اوایل اردیبهشت امسال در کلاب‌هاوس برگزار شد و در ارتباط با آن چندین نفر از سخنرانان آن از جمله کیوان صمیمی، علیرضا بهشتی، عبدالله مؤمنی، و قربان بهزادیان‌نژاد احضار و بازداشت شدند.

کیوان صمیمی، و علیرضا بهشتی شیرازی، هر دو در اول خردادماه با تودیع وثیقه آزاد شدند و نخستین جلسه دادگاه آنها یک هفته بعد در هشتم خرداد برگزار شد.

آقای صمیمی در پیامی برای این همایش که چند روز قبل از آن ضبط شده بود، گفته بود: «نجات ایران از وضعیت و قدرت استبدادی حاکم فقط توسط قدرت می‌تواند انجام شود. قدرت ما دموکراسی‌خواهان هم مردم هستند و تجمیع قدرت مردم.»

منبع:پژواک ایران