PEZHVAKEIRAN.COM فرمانده سپاه توهین‌کنندگان به قرآن را تهدید کرد
 

فرمانده سپاه توهین‌کنندگان به قرآن را تهدید کرد

فرمانده کل سپاه روز پنجشنبه سیزده بهمن در مشهد گفت: «کسانی که با اسلام مخالفند و به قران توهین می‌کنند، باید مخفیانه زندگی کنند و هر شب کابوس ببینند چرا که مسلمانان اگر دهها سال هم بگذرد، آنها را رها نخواهند کرد.»
حسین سلامی با اشاره به سرنوشت سلمان رشدی افزود: «به کسانی که قرآن را آتش زدند می‌گوییم این آتش پیکر شما را خواهد گرفت و اجسام شما را به اجساد تبدیل خواهد کرد.»
در آخرین مورد از قرآن سوزی، یکی از سیاستمداران سوئدی در اعتراض به مخالفت ترکیه با پیوستن استکهلم به ناتو ،قرآن را آتش زد. این اقدام با اعتراضات مسلمانان روبرو شد اما جمهوری اسلامی واکنش خفیفی به آن نشان داد. برخی تحلیل‌گران علت این تعلل را همکاری و لابی جمهوری اسلامی با مقامات سوئد برای جلوگیری از قرار گرفتن سپاه در فهرست تروریستی اتحادیه اروپا می‌دانند.
فرمانده کل سپاه ماه قبل هم روزنامه‌نگاران و مدیران مجله «شارلی ابدو» فرانسه را به علت انتشار کاریکاتورهای علی خامنه‌ای «توهین‌کنندگان به مقدسات مسلمان» خوانده و گفته بود: «خطاکاران را به عاقبت سلمان رشدی ارجاع می‌دهم.»
سلمان رشدی، نویسنده کتاب «آیات شیطانی» که در زمان حیات روح‌الله خمینی به مرگ محکوم شده بود تابستان امسال در آمریکا مورد حمله یک مرد مسلمان قرار گرفت و بینایی یک چشم و کارایی یک دست خود را از دست داد.
نویسنده ۷۵ ساله «آیات شیطانی» که فتوای قتلش در اواخر دهه ١٩٨٠ توسط آیت‌الله خمینی صادر شد، ١٢ اوت سال جاری و به هنگام آماده‌شدن برای سخنرانی درباره آزادی هنری در موسسه چاتاکا در نیویورک، از سوی یک فرد طرفدار جمهوری اسلامی مورد حمله چاقو قرار گرفت.
مردی که با چاقو به سلمان رشدی حمله کرد گفت که به روح‌الله خمینی، رهبر پیشین جمهوری اسلامی، احترام می‌گذارد. او اما مشخص نکرد که آیا از فتوای بنیان‌گذار جمهوری اسلامی برای قتل رشدی، الهام گرفته‌ است، یا نه.
هادی مطر، به روزنامه نیویورک پست گفت که فقط «صفحاتی» از کتاب آیات شیطانی را خوانده‌است و‌ بر اساس توئیت رشدی در زمستان مبتنی بر این‌ که «به موسسه چاتاکوا می‌رود» تصمیم گرفته که در آن‌ جا حاضر شود.

منبع:پژواک ایران