PEZHVAKEIRAN.COM بیانیه پشتیبانی از مبارزات ملت ایران ملت ایران و حاکمیت ملی پیروز خواهد شد
 

بیانیه پشتیبانی از مبارزات ملت ایران ملت ایران و حاکمیت ملی پیروز خواهد شد

نیرو و اراده ی ملت پایان ناپذیر است. هیچ نیرویی تاب ماندن در برابر اراده ی ملت را ندارد. تا روزی که رأی و اراده ی مردمان ما پایمال می شود انقلاب ادامه خواهد داشت. حق رأی و حق حاکمیت ملی همچنان سرلوحه ی مبارزات ملت ایران است. حق رأی یعنی حق کار، حق نان، حق مسکن، حق زندگی شرافتمندانه و حق حاکمیت ملت و نمایندگان واقعی مردمان ایران. هنوز خون شهدای انقلاب مشروطیت در خیابان ها جاری است. هنوز طعم و مزه ی پیروزی ملی شدن نفت را ملت ایران فراموش نکرده است. روز به روز هرچه بیشتر دست آخوندها و دین فروشان باز می شود و به زودی بساط حکومت دروغ و فریب برچیده خواهد شد. با حضور هر چه بیشتر طبقات گوناگون مردم در خیابان ها و با تصرف ادارات دولتی و پادگان ها توسط مردم حاکمیت پوشالی آخوند های دزد و انگل فرو خواهد ریخت. با افزایش انبوه مردمان خشمگین و با پیوستن کارکنان و نیروهای انتظامی به معترضان و تظاهر کنندگان آخوندها ناچار به فرار خواهند شد. نیروهای انتظامی نگهبان عمامه ی مشتی آخوند دروغگو نبوده و نیستند و در کنار ملت ایران خواهند ماند. نیروهای انتظامی از پوست و گوشت همین ملت ستمدیده و گرسنه هستند.
کشتار مردمان بی دفاع در شهرهای سراسر ایران چندین روز است که ادامه دارد. حزب سوسیال دموکرات و لائیک ایران این کشتار ها را محکوم می کند و خواستار اقدام فوری از سوی مقامات سازمان ملل برای جلوگیری از این کشتارهاست. در مورد اوضاع بحرانی کنونی ایران تارنمای عفو بین الملل به زبان انگلیسی از قول هبه مرایف مدیر عفو بین الملل در خاورمیانه و شمال افریقا می نویسد: « دولت های  عضو سازمان ملل باید از دادن بیانیه های بی خاصیت چشم پوشی کنند و فریاد های دادخواهی قربانیان و مدافعان حقوق بشر در ایران را بشنوند و هرچه زودتر یک سامانه ی تحقیقاتی بی طرف را مأمور رسیدگی به کشتارهای ایران بکنند.» حزب ما از مقامات سازمان ملل انتظار دارد که به گفته ی این مدیر وظیفه شناس عفو بین الملل توجه کنند و به فریادهای عدالت خواهانه ملت ایران گوش فرا دهند.
 حزب سوسیال دموکرات و لائیک ایران (همسازی ملی جمهوری خواهان) به همه ی نیروهای جمهوری خواه چه در داخل و  چه در خارج از ایران پیشنهاد می کند هر چه زودتر با کمک رسانه های آگاهی رسانی به هم بپیوندند و  با اتکاء به نیروی لایزال ملت ایران و رایزنی همگانی حاکمیت ملی را برقرار سازند. لازمه و پشتیبان این کار حضور  دائمی و همیشگی توده های مردم در خیابان هاست. انقلاب و حاکمیت ملی با حضور همیشگی مردم در خیابان ها به پیروزی خواهد رسید. اگر توده های خشمگین و گرسنه در خیابان ها باقی بمانند همانگونه که در همه ی شهرستان ها و در همه جا دیده شده است، نیروهای مزدور و متزلزل حکومتی در برابر فریادهای حق طلبانه ی زنان و مردان آگاه و خشمگین به ناچار عقب نشینی می کنند. مزد و حقوق نیروهای انتظامی را ملت ایران پس از پیروزی نیز همچنان پرداخت خواهد کرد. نیروهای انتظامی فرزندان همین مردمان جان به لب رسیده اند. آن ها نیز دیگر به دروغ ها و فریب های مشتی آخوند دزد و فریبکار باور ندارند و روز به روز هرچه بیشتر به نیروهای مردمی می پیوندند.
حزب سوسیال دموکرات و لائیک ایران از یکایک مردم ایران می خواهد تا می توانند از خشونت و برخورد خونین با نیروهای انتظامی پرهیز کنند. ملت ایران و نیروهای انتظامی از یک تبار و ریشه اند. همه ی حقوق بگیران دولتی باید با آرامش کامل ادارات و مراکز خدمات دولتی و پادگان ها را تعطیل کنند. دستگاه های دولتی که تعطیل شوند دولتی باقی نخواهد ماند. خامنه ای و آخوندها نیز مانند صدام مصدوم و ناچار به فرار خواهند شد. آخوندهای ترسو و فریبکار می دانند که اگر فرار نکنند گرفتار پنجه نیرومند عدالت خواهند شد و به ناچار  باید پاسخگوی جنایات و بی عدالتی های خود باشند. پیروزی و حاکمیت ملی با اراده ی همه ی مردمان در ایران فراخواهد رسید.
بر قرار باد آزادی و دموکراسی، پیروز باد سوسیالیسم و رفاه برای همه ی مردمان ایران، پیروز باد آزادی اندیشه و لائیسیته  
پایدار و پیروز باد مبارزات آگاهانه ی ملت ایران
حزب سوسیال دموکرات و لائیک ایران
سوم مهر ماه ۱۴۰۱ خورشیدی برابر با  ۲۵ سپتامبر ۲۰۲۲ میلادی  

منبع:پژواک ایران