PEZHVAKEIRAN.COM جای رئیسی پشت میز محاکمه است نه در اجلاس سازمان ملل
 

جای رئیسی پشت میز محاکمه است نه در اجلاس سازمان ملل

اجلاس سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد در روز های ۱۳ تا ۲۲ سپتامبر برگزار خواهد شد و قرار است در روزهای ۲۰ تا ۲۲ سپتامبر روسا و یا نمایندگان دولت‌ها در مورد اوضاع داخلی کشور مربوطه و شرایط جهانی اظهار نظر کنند. مقامات جمهوری اسلامی اعلام کرده اند که قرار است ابراهیم رئیسی نیز در این اجلاس شرکت و سخنرانی کند و این خبر برای مردم این کشور شوکه آور است.
حضور کسی که مردم ایران به درست او را آیت الله قاتل خطاب میکنند و مستقیما در اعدام هزاران نفر از عزیزان مردم در سال ۶۷ دست داشته و قبل و بعد از آن نیز کارنامه بسیار خونینی دارد، لکه ننگی بر تاریخچه سازمان ملل خواهد بود و مایه ننگ بشریت است. فقط کارنامه دهه شصت رئیسی نیست که او را به آیت الله قاتل تبدیل میکند. در همین یک سالی که از ریاست جمهوری رئیسی میگذرد صدها نفر در زندانهای حکومت اسلامی حلق آویز شده اند. در همین هفته های اخیر احکام شنیع و قرون وسطائی قطع انگشت و دست و کور کردن زندانیان توسط حکومتی که رئیسی در راس آنست صادر و اجرایی شده است. در همین روزها شمار زیادی از معلمان و کارگران و بازنشستگان به جرم اعتراض کردن دستگر شده و زندانی شده اند. در همین روزها شمار زیادی از زنان و دختران به جرم عدم رعایت حجاب اجباری به زندان انداخته شده اند که یک نمونه آن سپیده رشنو است که زیر فشار و شکنجه به اعتراف اجباری تلویزیونی نیز مجبورش کردند.
رئیسی یک قاتل منفور و شناخته شده است و نه فقط نباید در اجلاس سازمان ملل شرکت و سخنرانی کند، بلکه باید همچون حمید نوری و همه دست اندرکاران و شکنجه گران حکومت اسلامی، در دادگاههای بین المللی به جرم قتل و ترور و آدم ربایی و هزاران جرم و جنایت فجیع، محاکمه و محکوم شود. قبول حضور رئیسی در سازمان ملل مایه ننگ بشریت و همه دولتهایی است که خود را عضو این سازمان میدانند. نباید اجازه داد که این جانی پایش را به سازمان ملل بگذارد.
حزب کمونیست کارگری همه ایرانیان در خارج کشور و همه مردم شریف و همه سازمانهای انساندوست را به پیوستن به کارزار دستگیری و محاکمه رئیسی فرا میخواند. قاتلین و جنایتکاران در هیچ سمت و موقعیتی نباید از مجازات و محاکمه مصون بمانند. نه فقط رئیسی بلکه تمام نمایندگان حکومت جنایتکار اسلامی باید از سازمان ملل و تمام سازمانهای بین المللی اخراج شوند. جمهوری اسلامی باید در سطح جهان بایکوت و منزوی شود. این خواست بحق همه مردم شریف این کشور است، ما فعالانه آنرا دنبال میکنیم و همه مردم جهان و سازمانهای انساندوست را به پیوستن به کارزار بایکوت جمهوری اسلامی و محاکمه آیت الله قاتل فرا میخوانیم.
 
حزب کمونیست کارگری ایران
۲۵ آذر ۱۴۰۱، ۱۶ اوت ۲۰۲۲

منبع:پژواک ایران