PEZHVAKEIRAN.COM یکدستی عظیم شما و فلاکت عظیم تر ما
 

یکدستی عظیم شما و فلاکت عظیم تر ما

مهدی ملکوتی

ما گفتیم یکدست شدن حاکمیت خوب نیست .در هیچ کجای دنیا یکدستی و خفه کردن مخالف نتیجه ای جز دیکتاتوری و بدبختی در بر نداشته است. اما گفتید: شما لیبرال ها، شما سکولارها، شما غرب زده ها شما ... نمیفهمید، ما دنبال شرح و بسط حکومت اسلامی با الگوی عدل علی هستیم و البته رهبری ام‌القرای جهان اسلام.
از ما گفتن بود و از شما البته نشنیدن.
خلاصه آنقدر بر طبل خواسته خود کوبیدید و از همه اهرم های ممکن بدون هیچ واهمه و عاقبت اندیشی استفاده کردید تا حاکمیت یکدست شد، یکدست یکدست.
در حال حاضر مجلس خبرگان رهبری، مجلس شورای اسلامی، همه‌ی شوراهای شهر و روستا و...در اختیار شماست.
دولت و قوه قضائیه دربست و کامل در کنار مجلس دربست در دستان شماست. درنتیجه این یکدستی دیوان محاسبات، کلیه کمیسیون ها و فراکسیون های مجلس،سازمان بازرسی کل کشور، سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان حمایت از تولیدکننده و مصرف کننده و... در اختیار شماست.
بانک مرکزی،شورای پول و اعتبار، سازمان مدیریت و برنامه و بودجه کشور و تمام زیر مجموعه ها وابستگان این دستگاه‌ها در اختیار شماست.
تعیین قیمت دلار و سکه و کنترل بازار سرمایه و کلا تمام امور سرمایه ای و کل زیر ساخت های اقتصادی و غیر اقتصادی کشور در کنترل شماست.
مدیریت مناطق آزاد، استانداری ها، فرمانداری ها شهرداریها، بخشداریها و حتی دهداریها در اختیار شماست.
بنیادبرکت، بهزیستی کشور، کمیته امداد، بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام، بنیاد شهید و... در اختیار شماست.
صدا و سیما،اکثر رسانه های نوشتاری و پیچِ شل کن سفت کن اینترنت در دست شماست.
دهها موسسه و بنیاد جامعه و تولیت و.... فرهنگی اسلامی دربست با بودجه های کلان در اختیار شماست.
قرار گاه سازندگی خاتم الانبیا و دهها زیر مجموعه و قرب و غیره آنها در اختیار شماست.
اختیار کل نیروهای مسلح، انتظامی، مرزبانی، گمرکات کشور، وزارت اطلاعات، حفاظت اطلاعات سپاه، قوه قضائیه و دهها حفاظت و حراست دیگر در اختیار شماست.
واردات و صادرات و تعیین تعرفه ها و بازارچه های مرزی و خودرو سازان و موتور سازان و... در اختیار شماست.
ستاد ائمه جمعه و جماعات،ستاد امر به معروف و نهی از منکر و دهها ستاد و تشکیلات مشابه و جامعه مداحان و... در اختیار شماست.
حتی الان کنترل خصوصی ترین بخش زندگی مشترک مردم که فرزند آوری است را هم در دست گرفته اید و برای همین بساط کلیه وسایل جلوگیری از بارداری را از سیستم دولتی حذف کردید. حتی سیستم غربالگری را برچیدید و ستاد ها تشکیل دادید برای فرزند آوری و نهی کردید مردم را از کم فرزندی.
تمام تریبون های رسمی کشور در اختیار شماست.

مجمع تشخیص مصلحت نظام و از همه مهم تر شورای نگهبان قانون اساسی دربست، تمام قد و پر قدرت و بدون گوش شنوا در اختیار شماست.
شخص رهبری هم با قدرت تمام از شما و داشته هایتان (تقریبا که نه، تحقیقا کل مملکت را در بر می‌گیرد) بصورت تمام قد حمایت میکنند.
لطفا با همه داشته هایتان (که شامل همه بنیانهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، مذهبی و... ،انفال، معادن، ذخیره گاههای گیاهی و جانوری، جنگل، بیابان و مراتع و حوزه های آبریز، آبخیزها، آبخوان ها و سفره های زیر زمینی، نفت و گاز و... می‌شود) بگویید دیگر چه باید داشته باشید که این مردم آب خوش از گلویشان پایین رود؟ دیگر چه کم دارید که مردم غرق در اندوه، فقر، فلاکت، فساد،
فحشا، درماندگی، واماندگی، سوءتغذیه، بدبختی، بی سرپناهی، عدم امنیت شغلی و روانی، اضطراب از دست دادن و کوچک شدن سفره هایشان هر روز و تن ها و ذهن های خسته و چه کنم چه کنم نباشند؟!
دیگر چه باید داشته باشید که در پاسخ به تمام کاستی ها نگویید: مافیای دارو، خودرو، مسکن، ارز، طلا، آرد، ماکارونی، دام زنده، میوه، گوشت، مرغ، تخم مرغ، برنج، لوازم خانگی و... مانع کار کردن درست ما شده است؟!
دیگر چه کم دارید که بعد از ۴۳ سال هنوز از نفوذ دشمن حرف میزنید؟!
واقعا الان حکومت جمهوری اسلامی دستش از کدام بخش از مدیریت تامّه‌ی کشور کوتاه است تا سفره مردم، پیکر مردم، فرهنگ مردم، دین مردم، ایمان مردم، اقتصاد مردم و... روز به روز بیشتر تحلیل نرود؟
آیا به غیر از جان، آنهم جان نحیف و رنجور، از مردم چیزی مانده که در اختیار ندارید؟!
نتیجه‌ی این حجم عظیم از مالکیت و یکدستی و انقلابی گری و اسلام خواهی و ظلم ستیزی شما برای مردم چه بوده است؟
غش کردن مطلق در آغوش چین و روسیه و گوش به فرمان آنان بودن و دشمنی با کل دنیا آیا دستاورد این یکدستی عظیم است؟ و حاصل این یکدستی حاکمیت، باید نابودی فرهنگ و کهن ترین تمدن بشری باشد؟! برای ایران و ایرانی چه باقی گذاشته اید؟!!!
خودتان بشمارید حاصل این یکدستی عظیم را...

منبع:پژواک ایران