PEZHVAKEIRAN.COM اقدام تروریستی جمهوری اسلامی برای ربودن مسیح علینژاد را قویا محکوم می کنیم!
 

اقدام تروریستی جمهوری اسلامی برای ربودن مسیح علینژاد را قویا محکوم می کنیم!

بنا به اطلاع وزارت دادگستری آمریکا و اف بی آی پلیس داخلی این کشور، جمهوری اسلامی مشغول تلاش و توطئه برای ربودن مسیح علینژاد روزنامه نگار و فعال سیاسی ساکن آمریکا بوده است. جمهوری اسلامی در پی آن بوده است که با ربودن مسیح علینژاد از طریق یک کشور ثالث او را به ایران منتقل کند. این طرح خوشبختانه خنثی شده است.
 
یک دادگاه فدرال آمریکا در نیویورک روز سه‌شنبه ۲۲ تیرماه  اسامی چهار نفر از عوامل  دستگاه اطلاعاتی جمهوری اسلامی به نامهای علیرضا شاهواروقی فراهانی ۵۰ ساله، محمود خاضعین ۴۲ ساله، کیا صادقی ۳۵ ساله و امید نوری ۴۵ ساله منتشر کرده است که همگی آنها  متهم شده‌اند که در تدارک ربودن مسیح علینژاد بوده اند. گفته میشود در این طرح جمهوری اسلامی قصد ربودن سه نفر از کانادا و یک نفر از انگلیس را نیز داشته است.
 
این اولین بار نیست که جمهوری اسلامی برای حذف فیزیکی و ربودن مخالفین خود در خارج کشور برنامه ریزی می کند. در طول چهل و دو سال گذشته تعداد قابل توجهی از مخالفین سرشناس جمهوری اسلامی توسط تیم های ترور حکومت به قتل رسیده و تعدادی نیز ربوده و به ایران منتقل شده و پس از شکنجه به قتل رسیده اند. بخش قابل توجهی از اقدامات تروریستی جمهوری اسلامی در غرب توسط دیپلمات تروریست های حکومت تدارک دیده میشود که یک مورد آن به دستگیری انجامید. اسداله اسدی دیپلمات ارشد حکومت مدتی قبل دستگیر و در بلژیک دادگاهی و به ۲۰ سال زندان به جرم طراحی اقدام تروریستی علیه اپوزیسیون محکوم شد.
 
جمهوری اسلامی به عبث می پندارد که با این حملات جبونانه می تواند مانع فعالیت اپوزیسیون جمهوری اسلامی بشود. این اقدامات بیش از آنکه نشانه قدرت رژیم باشد گواه ضعف آن است که در اثر اعتراضات رو به گسترش مردم به سراشیب سرنگونی افتاده است.
 
ما این اقدامات تروریستی و همچنین حملات سایبری حکومت اسلامی به اپوزیسیون را شدیدا محکوم می کنیم. ما از همه دولتهای جهان بویژه دول غربی که مدعی دفاع از حقوق بشر هستند می خواهیم که جمهوری اسلامی را که حتی در این کشورها به تدارک و سازماندهی اقدامات تروریستی علیه شهروندان اروپایی و آمریکایی مبادرت می کند بایکوت کنند و سفارت هایش را همه جا تعطیل کنند. ما از دول اروپایی و آمریکایی می خواهیم که اطلاعات خود در مورد فعالیت های شبکه های جاسوسی و تروریستی و اقدامات و طرح های تروریستی این حکومت علیه اپوزیسیون و فعالین سیاسی در این کشورها را علنی منتشر کنند و به اطلاع عموم و به اطلاع خود فعالین اپوزیسیون برسانند.
 
وقت آن فرا رسیده است که همه نیروهای اپوزیسیون با صدایی بلند و متحدانه اعلام کنند که جمهوری اسلامی باید در عرصه بین المللی بایکوت سیاسی شود. این مناسبترین پاسخ سیاسی در مقابل تهدیدات تروریستی جمهوری اسلامی است.
 
حزب کمونیست کارگری ایران
۲۳ تیر ۱۴۰۰- ۱۴ ژوئیه ۲۰۲۱
 

منبع:پژواک ایران