PEZHVAKEIRAN.COM به بیست ژوئن، روز جهانی در حمایت از زندانیان سیاسی بپیوندید
 

به بیست ژوئن، روز جهانی در حمایت از زندانیان سیاسی بپیوندید

ه خانواده زندانیان سیاسی، مادران دادخواه و تمام فعالین حقوق انسانی
به بیست ژوئن، روز جهانی در حمایت از زندانیان سیاسی بپیوندید
در آستانه سی خرداد برابر با بیست جون هستیم. روزی که  پیوند مبارزه دو نسل علیه جمهوری جتایتکار اسلامی را جلوی چشم جهانیان گرفت. 
در شرایطی به استقبال اینروز میرویم که امروز ساسان نیک نفس زندانی بیمار بدلیل عدم آگاهانه دارو و درمان و بدنبال سیاست کثیف حذف فیزیکی زندانی سیاسی، جان باخت.  ساسان مانند هزارن زندانی سیاسی در دهه شصت و پس از آن توسط جمهوری اسلامی بقتل رسید. این غم را باید به خشم و فریاد علیه قاتلین مردم تبدیل کرد.
 
 در آستانه  مضحکه انتخاباتی هستیم. انتخاباتشان را در شرایطی برگزار میکنند که دیگر حتی جناح اصلاح طلبشان دردی از دردشان دوا نمیکند و بکارشان نمیاید. پیام مردم را شنیده اند و به همین دلیل برای نجات عمرشان یکپارچه پشت جناح ولایت فقیه به صف شده اند. این سطح از ضعف و استیصالشان به یمن مبارزات مردم در ایران است. به یمن مبارزه مادران دادخواه  است که امروز به کمتر از سرنگونی رای نمیدهند.
این پیروزی برروی دوش شما همراه با دردها و زخمهایتان بدست آمده است. 
 
کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی در یازدهمین سالروز روز جهانی در حمایت از زندانیان سیاسی وخانواده هایشان،  پس از برگزاری تجمعات باشکوه وسراسری و برگزاری کنفرانسهای بین المللی، از  همه شما عزیزان، خانواده زندانیان سیاسی و مادران دادخواه میخواهد که به هر طریق وشکل ممکن، با دادن پیامها، بیانیه ها و یا برگزاری مراسم و تجمعات به اینروز بپیوندید تا صدایمان را به گوش جهانیان برسانیم.. اینروز به همه شما تعلق دارد. همه شما کسانیکه طی این سالها ترکه سرکوب، تهدید و زندان به تن تان خورده است و سینه عزیزانتان را با گلوله شکافتند. در حمایت از  زندانیان سیاسی، خانواده هایشان و حمایت از جنبش دادخواهی، همراه با ما کنفرانس آنلاینی امسال، در سی خرداد برابر با بیست ژوئن را با موضوع دادخواهی دنبال کنید.
 
کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی
۱۷ خرداد ۱۴۰۰/ ۷ ژوئن ۲۰۲۰

منبع:پژواک ایران