PEZHVAKEIRAN.COM قتل مهدی امین، از فعالین اپوزیسیون جمهوری اسلامی، را محکوم می کنیم!
 

قتل مهدی امین، از فعالین اپوزیسیون جمهوری اسلامی، را محکوم می کنیم!

 
پلیس شهر تورنتو روز ۲۲ اکتبر ۲۰۲۰ از قتل فجیع مهدی امین، از فعالین اپوزیسیون جمهوری اسلامی، خبر داد. پلیس هنوز در ابتدای تحقیقات اولیه برای پیدا کردن سرنخی از قتل مهدی امین است.
مهدی امین در بسیاری از اعتراضات علیه جمهوری اسلامی و تحرکات اسلامیون در تورنتو، از جمله فعالیت برای بسته شدن سفارت جمهوری اسلامی در کانادا، تروریست خواندن سپاه، در تظاهرات علیه قاسم سلیمانی و علیه مراسم عاشورای اسلامی، که توسط فرقه های اسلامی و اساسا توسط جمهوری اسلامی ایران، سازماندهی و حمایت میشود، شرکت فعال داشت.
 
حزب کمونیست کارگری ایران صمیمانه به خانواده و دوستان مهدی امین تسلیت میگوید. ما پلیس کانادا را مسئول پیدا کردن قاتل یا قاتلین مهدی امین و احیانا هرگونه ردپای جمهوری اسلامی و دیگر فرقه های جنایتکار و باندهای تروریست اسلامی و معرفی عاملین این ترور صرفنظر از هر نوع ملاحظات دیپلماتیک می دانیم. ما همچنین پلیس و دولت کانادا را مسئول مستقیم امنیت جانی همه شهروندان و بخصوص فعالین اپوزیسیون جمهوری اسلامی در کانادا می دانیم.
 
بدنبال قتل فجیع رافائل پتی در فرانسه که توسط اسلامی ها انجام شد و با توجه به حضور فعال مهدی امین در تظاهرات علیه عاشورای دولتی، انگشت اتهام بطرف جریانات اسلامی و جمهوری اسلامی بعوان یک رکن تروریسم اسلامی است. جمهوری اسلامی حامی جنایات اسلامی ها در غرب میباشد همچنانکه قتل رافائل و فعالین چارلی ابدو را نه تنها هیچکدام از مقامات جمهوری اسلامی محکوم نکردند بلکه بیشرمانه دست اندرکاران چارلی ابدو و اینبار رافائل پتی را مقصر دانستند و جنایات تروریست های اسلامی را مشروع معرفی کردند.
 
 
حزب کمونیست کارگری ایران – واحد شرق کانادا
۲۳ اکتبر ۲۰۲۰
 

منبع:پژواک ایران