PEZHVAK-E-IRAN ... پژواک ایران 

پژواک ایران
دادسرای مردم ایران
http://www.pezhvakeiran.com

پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Thursday 2nd May 2024

خامنه ای و «ترقه بازی»!
کورش گلنام


اجرای دو برنامه تروریستی آن هم یکی در "مجلس اسلامی"، رهبر معظم را چنان شوکه کرد که بدون نشان دادن اندک اهمیتی به کشته شدن 17 نفر و زخمی شدن 52 نفر نه تنها در نخستین برخورد خود با این ترورها، تسلیتی به خانواده های کشته شدگان نگفت (این کار را دو روز پس از آن کرد) که این ترورها را"ترقه بازی" نامید و در میان ناباوری کوشش کرد از این مجال استفاده کرده تا در پی شکست رئیسی کاندیدای مورد نظرش در نمایش گزینش ریاست جمهوری، به روحانی یورش برده و نیش و کنایه بزند.

کم کردن از بار سنگین این ضربه

بی اهمیت دانستن چنین ضربه بزرگی بسیار جای سخن دارد. بی گمان با وجود انبوه تبلیغ و نمایش در باره "امنیت" در حکومت الهی ولایت فقیه و هیاهو در باره رویارویی در سوریه برای نرسیدن پای داعش به مرزهای ایران و شرکت در جنایت های تاریخی بشار اسد و فرستادن نیرو زیر نام"مدافعان حرم زینب"که تا کنون شمار فراوانی ساده دلان فریب خورده "حزب اللهی" را روانه بهشت نموده است، سرشکستی بزرگی برای "مقام معظم" است و یکبار دیگر، هم بی پایه بودن انبوه تبلیغ های شبانه روزی در باره امنیت ایران اسلامی را نشان داد(هفته پیش از آن نیز بمبی در شیراز منفجر شده بود) و هم دخالت در سوریه با هزینه های گزاف و ازمیان رفتن شمار زیادی از نیروهای رژیم در سوریه را باز هم بیشتر به چالش کشید. البته این آغاز کار و نتیجه سیاست های ویرانگر حکومتی است که زیر نام "الله" منطقه را به خون کشیده است و این برداشت درستی است که بنا بر آن: "داعش" نتیجه همین سیاست ها و دخالت های ویرانگر حکومت اسلامی ایران در منطقه و کوشش برای سست نمودن پایه های جایگاه پیشینه دار پیروان مذهب سنی در منطقه است.

چرا ترقه بازی؟

از سوی دیگر خامنه ای با کاربرد چنین واژه ها می خواهد در اندیشه خود داعشیان را تحقیر کرده و بنا بر این به داعش بگوید که: بابا ما خود اینکاره ایم! اگر شما تازه چند سالی است به دوران رسیده و دست به جنایت و آدمکشی زده اید، ما عمری است که آدمکش هستیم؛ اگر شما یک خلبان لبنانی را در قفسی آهنین زنده آتش زدید ما حتا پیش از رسیدن به حکومت و برای ایجاد هیجان در مردم ساده دل، 400 تن انسان بیگناه را در سینما رکس آبادان زنده، زنده در آتش جزغاله کردیم. با کی طرف هستید؟  شما آنقدر خام و ابله هستید که در برابر دوربین های تلویزیون به روشنی آدمکشی هایتان را ثبت و منتشر کرده و با فریاد به همه جهان اعلام می کنید ولی ما چنان خبره هستیم که حتا آتش زدن سینما رکس آبادان( که بنا بر سندهای موجود خود بنده در آن دست داشتم) را به گردن ساواک انداخته و در آن روزهای هیجان و جوشش، کار خود را پیش برده و به ریش همه مردم هم خندیدیم. ما از قاره آمریکا گرفته تا آفریقا و آسیا بمب گذاری کرده، آدم ربایی و آدمکشی کرده ایم و هرگز هم به گردن نگرفته ایم چون با مبانی اسلام و "دروغ مصلحت آمیز برای حفظ بیضه اسلام" بیش از شما آشنا بوده و خبره این کار ها هستیم. اگر شما سد نفر و دویست نفر زدید، سر بریدید و کشتید، ما در زمان کوتاه دو ماه و اندی چهار هزار زندانی را حتا بیمار، دارای نقص عضو و.. راحلق آویز کردیم و حتا اجازه ندادیم که بستگان آن ها بدانند چگونه کشته و کجا در گورهای گروهی دفن و ناپدید شدند. اگر شما به دختران و زنان تجاوز کردید ما گذشته از تجاوز به آنان در سرکوب خونین کودتای انتخاباتی 88، به پسران نیز تجاوز کردیم! اکنون شما می خواهید چنگ در چنگ ما انداخته و با ما ستیز کنید؟ شما باید بیایید و نزد ما آموزش ببینید که چگونه می توانید چنان بمب گذاری های سهمگینی با آن شمار فراوان کشته برای نمونه در مرکز فرهنگی یهودیان در آرژانتین یا سال ها پیش از آن در پایگاه تفنگداران دریایی آمریکا در لبنان و پایگاه نیروهای آمریکایی در عربستان و....را برنامه ریزی و انجام دهید. شما راه درازی در پیش دارید تا بیاموزید. در برابر جنایت ها و آدمکشی های تاریخی ما، دو یورش تروریستی شما  "ترقه بازی ای " بیش نیستید!

 

دوشنبه 22 خرداد 1396 ـ 12 ژوئن 2017

کوروش گلنام



منبع: پژواک ایران