PEZHVAK-E-IRAN ... پژواک ایران 

پژواک ایران
دادسرای مردم ایران
http://www.pezhvakeiran.com

جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / Friday 29th March 2024

دوستان دلواپس! خسته نمی‌شوید؟ / دم از اخلاق می زنید، اما....


 
سرویس سیاسی «انتخاب»؛ سهراب زند: پس از اعلام نتایج انتخابات پرشور و سرافرازانه ریاست‌جمهوری 96، چند تن از چهره‌های شاخص طیف موسوم به دلواپسان، از مظلومیت علوی گفتند و خار در چشم و استخوان در گلو و خود را چونان یاران غریب امام حسین علیه‌السلام توصیف کردنند ودر جایی دیگر از خدا خواستند که بخاطر سفاهت و بی‌خردی دیگران ما را به هلاکت نینداز و بیامرز!
 
دوستان دلواپس! خسته نمی‌شوید؟ از این همه بی‌اخلاقی و گناه؛ اگر از خدا نمی‌ترسید، لااقل به فکر آبروی دنیایی خود باشید. مگر مردم بی‌سواد هستند؟! مگر مردم با عالم و روحانیون واقعی ارتباط ندارند که شما کفر اخلاقی خود را می‌خواهید بجای توحید مطلق غالب کنید؟
 
چگونه خود را علی، امام حسین و امام حسن علیهم‌السلام، یا یار صدیق پنداشته‌اید در حالیکه بارها به شیوه دشمنان ایشان متمسک شدید؟
 
با وجود نظارت و گزینش نهادهایی چونان شورای نگهبان، باز هم جنگ امام حسین و یزید براه می‌اندازید، در حالیکه نه شما سپاه حسین هستید و نه طرف مقابل شما سپاه یزید. پس چرا به اکثریت مطلق ملت ایران اهانت می‌کنید؟ بسیاری از کسانی که انقلابی و طرفدار اسلام سیاسی صحیح هستند و بسیاری از کوچک، بزرگ و حتی زعمای حوزه‌های علمیه و نهادهای انقلابی به رقیب شما رأی داده‌اند و از ترس این اخلاق تند شما چهره اندیشه خیرخواهانه خود را پوشانده‌اند.
 
قبل از محاکمه افراد، اسم آنها را با اخلاقی احمدی‌نژادی و خلاف نص و نهیب واضح رهبر فرزانه انقلاب در موارد مشابه، در مقابل انظار میلیون‌ها بیننده تلوزیونی در مناظرات به اتهام فسادی مجهول، بردید. رئیس‌جمهور قانونی کشور و منتخب ملت را بارها دروغگو و زالوصفتی چهاردرصدی خطاب نمودید. کارنامه دولت را سیاه مطلق وانمودید و حتی اندکی برای دولتی که ویرانه‌های دهشتناکی که خود به خوبی از آن مطلع بودید را به میراث گرفته بود، حسنی قائل نشدید.
 
از ماه‌ها خود را وسط دعوا با دولت انداختید و توهین هایی کردید که خودتان هم از شنیدن دوباره ی آن شرم خواهید کرد! با فقرا عکس انتخاباتی گرفتید و با برنامه‌ریزی مفصل قبلی توسط رسانه‌های همسو، گمنامی خود را به شهرت فزاینده رساندید و بعد به صراحت اعلام نمودید که برنامه‌ای برای شرکت در انتخابات نداشتید و ندارید! و بعد گفتید برنامه‌ای دارید که شش ماه روی آن کار کرده‌اید! احتمالا به لطیفه بیان کردید که از بیت‌المال استفاده نکردید، درحالیکه هیچ توضیحی در این‌باره خصوصا تبلیغات روستایی لازم نیست!
 
از همه بدتر در تمام کشور، خصوصا در مناطق محروم، بزرگ‌ترین بی اخلاقی را مرتکب شدید و گفتید که قرار است در مدارس به کودکان شما فحشا بیاموزند! یعنی به کل سیستم آموزشی کشور و معلمان، حامیان دولت و کابینه دولت که اکثر آنان ایثارگر، خانواده شهید و جانباز هستند تهمت زدید. کاری که باعث شد گمراه شوید و بزرگ‌ترین اشتباه تبلیغاتی و حاشیه منفی را در ملاقات انتخاباتی با یک خواننده بی‌تعادل وبه قول خودتا «مبتذل»، انجام دهید.
 
از آغاز روز انتخابات هم با بمباران رسانه‌ای با تمسک به ادعاهای راست و دروغ و در برخی موارد مضحک در میان مردم شدیدا القای تخلفات گسترده نمودید و فضا را ملتهب کردید...
 
بعد از پذیرفتن شکست هم به رقیب تبریک نگفتید و در پیامی پر از طعنه و کنایه، و با القای دروغ وقیحانه 4 درصد و 96 درصدی، برایش آرزوی موفقیت در عملی کردن شعارهای انتخاباتی خود نمودید. باری به چپ زدید و گاه به راست! پشت هم وعده ی یارانه دادید و کارانه! آنهم به سابقه ی اجرایی نداشته ، نگفتید از کجا چنین خواهید کرد؟!
 
تا دو روز قبل، چنان از نظرسنجی های خیالی سخن می کردید که گویی گزینه دلواپسان، به سادگی رییس جمهور است! در حین رای گیری، آنقدر دم از تخلف زدید که ناظران، باور نمی کردند، مدعیان چنان سخنانی بر زبان برانند! و پس از شکست، همان مدعیان پیروزی، با اعتماد به نفس مثال زدنی خود، باز هم فحش نثار دولت کردند و چهره ی حق به جانب رفتند! گفتند که ما 16 میلیون نفریم و رایمان دقیقا اندازه دوره اول روحانیست! (همان رائی که 4 سال مورد تمسخر دلواپسان قرار گرفت) و حالا با این فاصله شدید آراء، باز هم با اعتماد به نفس ، خود را پیروز می دانند و می گویند رای رییسی 30 میلیون بود! چون روحانی دولت مستقر بود، رای بیشتر آورد! اگر ما بودیم 30 میلیون داشتیم! 
 
حال می بینیم، رسانه به اصطلاح ملی از کاندیداهایی طرفداری می کرده که بازنده انتخابات بوده اند و اینک شوک وارد شده است! ما معمولا بازنده خوبی نیستیم! به مصاحبه های صدا و سیما بعد از انتخابات توجه فرمایید. عموما با طرفداران کاندیدای اقلیت مصاحبه میکند و انتظارات انها را می پرسد. در حقیقت انتظارات خود را پخش می کند! گویی برنده انتخابات صرفا انتخاب شده که شعارها و وعده های کاندیدای ناموفق را عملی کند!
 
 
شاید بتوان مرتب و مکرر از نقاط تاریک کارنامه تبلیغی و تخریبی شما دلواپسان، نمونه آورد اما ذکر همین چند نمونه کافی است که بپذیریم مبتلا به مشکلات زیادی هستید درحالیکه خود را مظلوم، اخلاقی و آرام معرفی می‌کنید.
 
کاش به توصیه‌های صریح رهبر معظم انقلاب عمل کرده بودید.



منبع: پژواک ایران