PEZHVAK-E-IRAN ... پژواک ایران 

پژواک ایران
دادسرای مردم ایران
http://www.pezhvakeiran.com

پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Thursday 25th April 2024

هجوم به منزل جعفر عظیم زاده برای بازگرداندن وی به زندان


 

پروین محمدی،‌ عضو هیات مدیره اتحادیه آزاد کارگران ایران:  رهجوم به منزل جعفر عظیم زاده* برای بازگرداندن وی به زندان ، تعرض به جنبش افزایش مزد در آستانه فصل تعیین دستمزد و تلاش برای به حبس کشیدن صداها و فریادهای حق طلبانه ایست که بی وقفه علیه فقر و فلاکت و بی عدالتی در جریان است.

یورشی است به  کارگرانی که ایشان را نماینده خود جهت پیگیری دزدیها و غارت در سازمان تامین اجتماعی نمودند و انتقام اختلاس گران سازمان تامین اجتماعی است از معترضین و نماینده های واقعی کارگران.

یورشی است به کارگران  معترض به قرارداد های موقت و سفید امضاء ، معترض به وجود شرکتهای پیمانکاری و معترض به لایحه اصلاحیه ضد کارگری قانون کار.

یورشی است بر علیه میلیونها معلم و کارگری که به حق پشتیبان خواست مشترک بیانیه عبدی و عظیم زاده جهت برچیدن اتهام اقدام علیه امنیت ملی از پرونده های فعالین اجتماعی و کارگری بودند.

این یورش ،اقدام علیه امنیت کارگران و کل جامعه و دهان کجی  به اتحادیه های بزرگ کارگری در سطح جهان است که حمایت خود را از بیانیه اعتراضی  عظیم زاده و عبدی علیه امنیتی کردن فعالیتهای صنفی اعلام کردند.

تلاش برای بازگرداندن جعفر عظیم زاده به زندان که در راستای اهداف فوق  و به عقب راندن جنبش اعتراضی طبقه کارگر است را قویا محکوم میکنیم و بدینوسیله اعلام میداریم نسبت به بازداشت و زندانی کردن جعفر عظیم زاده لحظه ای ساکت نخواهیم نشست.

* جعفر عظیم زاده دبیر هیئت مدیره اتحادیه آزاد کارگران ایران، که در دادگاه انقلاب اسلامی تهران به شش سال زندان و دو سال محرومیت از عضویت در احزاب و فعالیت در فضای مجازی و رسانه‌ها محکوم شد.



منبع: پژواک ایران