PEZHVAK-E-IRAN ... پژواک ایران 

پژواک ایران
دادسرای مردم ایران
http://www.pezhvakeiran.com

جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / Friday 19th April 2024

همسر محمد علی طاهری: کسی پاسخ‌گوی من نیست! مگر می‌شود قاضی پرونده در جریان نباشد؟


 اختصاصی و برای نخستین بار گفتگو با زیبا محمدیان، همسر محمد علی طاهری پس از به اغما رفتن همسرش در بیست‌ودومین روز از اعتصاب غذا

«زیبا محمدیان» همسر «محمد علی طاهری»، به دنبال قطع ارتباط با خانواده و به اغما رفتن این زندانی عقیدتی و همچنین در پی “امتناع مسوولین از اطلاع‌رسانی” درباره سرنوشت همسرش گفته: “کسی پاسخ‌گوی پیگیری‌های من نیست! مگر می‌شود حتی قاضی پرونده در جریان وضعیت همسرم نباشد؟”

«زیبا محمدیان» به دنبال شدت گرفتن نگرانی‌ها از سرنوشت «محمد علی طاهری» برای نخستین بار و به صورت اختصاصی با گزارشگر خبرگزاری عرفان (اِنا) گفتگویی تلفنی انجام داده و گفته: «ایشان در طول این شش سالی که در زندان هستند، زمانی که چنین اتفاقی می‌افتد چون خیلی روی خانواده حساس است، سریع به ما زنگ می‌زند. مثلا اگر دیشب ایشان به اغما رفته باشند، و یک ساعت بعد به هوش آمده باشند، قطعا به منزل باید زنگ می‌زدند. البته اینها احتمالات است ولی از اینکه ایشان به اغما رفته و به بیمارستان برده شده، من مطمئن هستم؛ چون وکلایش مطمئن بودند.»

این گفتگو در روز چهارشنبه ۲۸ مهرماه ۱۳۹۵، و در دو نوبت مختلف انجام شده است. فایل صوتی این گفتگو به صورت بخش اول و دوم به ترتیب منتشر شده است.

 

 گفتگو را در اینجا بخوانید و بشنوید:

https://goo.gl/Piaepz

 

✅ وب‌سایت خبرگزاری عرفان (اِنا):

www.erfanews.com

 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 صفحه رسمی خبرگزاری عرفان در فیس‌بوک:

https://www.facebook.com/erfanews/

 کانال رسمی خبرگزاری عرفان در تلگرام:

@erfanews

https://telegram.me/erfanews



منبع: پژواک ایران