PEZHVAK-E-IRAN ... پژواک ایران 

پژواک ایران
دادسرای مردم ایران
http://www.pezhvakeiran.com

پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ / Thursday 28th March 2024

لیست اسامی و گزارش تصویری از تجمع خانواده های زندانیان در آستانه اعدام + عکس




صبح روز جاری گروهی از زندانیان که جمعیت آنان بین ۸ تا ۱۷ زندانی با اتهامات مربوط به مواد مخدر تخمین زده میشود جهت اجرای حکم اعدام به سلول‌های انفرادی زندان قرلحصار کرج منتقل شدند. خانواده این زندانیان نیز برای «ملاقات آخر» فراخوانده شده و ملاقات انجام شد. تصاویر مراجعت خانواده‌ی زندانیان جهت ملاقات آخر در زندان قزلحصار را در ادامه مشاهده نمایید.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، امروز دوشنبه ۲۶ مهرماه ۹۵ گروهی از زندانیان که جمعیت آنان بین ۸ تا ۱۷ زندانی محکوم به اعدام تخمین زده میشود جهت اجرای حکم به سلول‌های انفرادی زندان قزلحصار کرج منتقل شدند.

هویت هشت تن از این زندانیان که هرانا موفق به احراز آن شده و اکثرا از واحد دو این زندان منتقل شده‌اند عبارت است از: حمید صابر، حمید بابایی، پیمان سبلان، غلام پیرزاده، حمید نظری، عباس کرمی، گنجعلى چکه زاده گراوند و یک زندانی با نام خانوادگی زنجانی،

منابع مختلفی تعداد منتقل شدگان را بین ۸ تا ۱۷ نفر به گزارشگران هرانا اعلام کردند همچنین یکی از اعضای خانواده زندانیان در آستانه اعدام به این خبرگزاری گفت: “خانواده‌ها امروز برای ملاقات آخر فراخوانده شدند و این ملاقات انجام شد.”

تصاویر مراجعت خانواده‌ی زندانیان جهت ملاقات آخر در زندان قزلحصار را در ادامه مشاهده نمایید؛










منبع: پژواک ایران