PEZHVAK-E-IRAN ... پژواک ایران 

پژواک ایران
دادسرای مردم ایران
http://www.pezhvakeiran.com

جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / Friday 19th April 2024

يك استفتاء در باره فائزه هاشمى و همنشينى با بهاييان
ف.م سخن


باسمه تعالى

حضرت آيت الله العظمى شكرالله مكارمى!
پس از سلام و عرض تحيّات، در مساله اى لاينحل گرفتار گشته ام كه ان شاءالله لطف مى كنيد بنده ى حقير را راهنمايى مى فرماييد!

فائزه هاشمى، صبيه ى آقاى اكبر هاشمى با يك خانم بهايى كه درزندان همبند او بوده روى يك مبل نشسته اند و حدود يك ساعتى با هم حرف زده اند و چاى نوشيده اند. از اين ملاقات منحوس، چند عكس برداشته شده و در اينترنت پخش گرديده است.

رسانه هاى حزب اللهى و مسلمانان «جهان» از اين عكس ها و همنشينى كافرانه، دل نازك شان خون گشته و تا جايى كه توانسته اند به فائزه خانم و آقاجان شان هشدار داده اند و آن ها را به اين كار زشت و كراهت آور آگاه گردانيده اند و تقاضاى عفو اين دو فرد معلوم الحال از درگاه احديت و رهبر معظم انقلاب و حضرت مهدى (عج) خواستار شده اند.

سوالى كه براى اين حقير ف.م.سخن پيش آمده، و ذهن او را قاطى پاطى نموده اين است كه برادران عزيز حزب اللهى شاغل در قوه ى قضاييه، خانم فائزه را حدود شش ماه، در بندى كه خانم بهايى حضور داشته زندانى فرموده اند و ايشان را زوركى در آن محل اسكان داده و در را هم پشت ايشان قفل نموده اند و به ايشان امر شده است كه همينجا مى تمرگى با اين ها -يعنى بهايى هاى ملعون- و با آن ها به مدت شش ماه مى خورى و مى خوابى و زندگى مى نمايى.

سوال اين است آيا بهاييان در آن زمان يعنى در زندان، نجس نبوده اند كه برادران، ايشان را آن جا حبس نموده اند و فرموده اند قاطى اين ها بمان آن هم به مدت شش ماه؟! به عبارتى آيا ميله هاى زندان، نجس را مطهر مى گرداند؟

ثانيا برادرانى كه اين گونه براى نجس نشدن فائزه با عرض معذرت با عرض معذرت روم به ديوار پستان به تنور مى چسبانند، آيا آن موقع هم براى شش ماه همنشينى اين بانوى مطهر با آن بانوى منجوس، پستان به تنور مى چسباندند و وا اسلاما و وا مطهرا و وا هاشميا و اين ها سر مى دادند يا چى؟!

اگر شق دوم صحيح مى باشد، پس چرا ما در طول بازداشت دخت سابقا مكرمه و صبيه ى سابقا معظمه جناب هاشمى، اين جيغ و دادها را در رسانه هاى حكومت عزيزمان نمى شنيديم و جگر كسى از اين بابت خون نمى شد و يقه ى آيت الله هاشمى را نمى گرفتند كه بگو دخت من اشتباه كرده و غلط كرده و او را ناچار نمى فرمودند كه بگويد فائزه جان اشتباه بزرگى مرتكب شده كه حالا بايد يك جورى آن را ماستمالى نمايد؟

با سپاس از آن مقام عظما به خاطر پاسخگويى به اين حقير. و من الله توفيق.
ف.م.سخن

*****

حضرت آيت الله العظمى مكارمى در حاشيه اين استفتاء به خط خوش چنين مرقوم فرموده اند:

بسمه تعالى

دفتر، پاسخ اين شبهه افكن خبيث را بدهد. دهن به دهن شدن با اين در شان ما نيست. مرتيكه ى خر با اين سوال طرح كردن اش...!

 



منبع: پژواک ایران