PEZHVAK-E-IRAN ... پژواک ایران 

پژواک ایران
دادسرای مردم ایران
http://www.pezhvakeiran.com

پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Thursday 25th April 2024

دزدی به سبک امام رذالت پیشگان
م-ت اخلاقی


 

روز چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ برابر با ۱۱ نوامبر ۲۰۱۵  تلویزیون"جماعت رجوی" بخش کوتاهی از فیلم طولانی تجمعات خانواده های زندانیان سیاسی را که از ماه های گذشته به ابتکار محمدّ نوری زاد وعدّه ای دیگر در برابر زندان اوین یا در دیگر نقاط تهران برگزار می شود را با آب وتابی خاصّ وبا انتخاب برخی از تصاویر این تجمع"همیشگی"وبه شیوه ای نشر داد که گویا کلّ این تجمع جهت اعتراض به موشکباران وبه حمایت از "جماعت رجوی" برگزار شده است.

لازم به ذکر است که همچنانکه  اشاره شد، این تجمع ماه‌هاست که در جلو زندان اوین ویا دیگر نقاط تهران  ادامه دارد وهدف اصلی آن آزادی زندانیان سیاسی است که هیچ ربطی به"جماعت رجوی" ندارد، از برگزارکنندگانش گرفته تا اکثر خانواده هائی که در این تجمع شرکت دارند (یکی از خانواده هائی که در این تجمّع حضور دارند،خانواده هاشمی رفسنجانی است) .

   تلویزیون"جماعت رجوی" طی ماه‌ها از برگزاری این تجمّع  در اخبار خویش هیچ اشاره ای به آن نکرده است .

امّا حال که یکی از تظاهرکنندگان یعنی آقای دکتر ملکی از موضع انسانی و"حقوق بشری"، و نه از موضع سیاسی و حمایت از این جماعت،پلاکادری را به دست گرفته ،تلویزیون این "جماعت"،جهت پیام رسانی به نفرات در لیبرتی،که ای ساکنان لیبرتی، در لیبرتی بمانید و موشک بخورید و کشته شوید که در تهران به حمایت از شما ها تظاهراتها برگزار شده و می شود و ملّت از شماها انگیزه می گیرد(باز جای شکرش باقیست که در اخبار نگفت،"اشرف نشان ها" ).

به شیوه پخش وانتشار خبر از تلویزیون این "جماعت" توجّه کنید:

تهران- محکومیت حمله موشکی به لیبرتی به عنوان

جنایت علیه بشریت

تصاویری از تظاهرات در مقابل زندان اوین

امّا اصل قضیه از این قرار است که آقای محمّد نوری زاد،طبق عادتش که به همه نفرات وخانواده های شرکت کننده در این تجمّع سر ی می زند وگپی،به سراغ آقای دکتر ملکی رفته وصحبت کوتاه زیر بین این دو انسان رد و بدل می شود :

" آقای دکتر این شعار چیه نوشتی شما، کشتار انسانهای بی گناه و بی سلاح جنایت علیه بشریت است ؟ "

دکتر ملکی در پاسخ می گوید:"این عرض کنم که مربوط به جنایاتیست که اخیرا شده،توّجه می کنید؟

یه عدّه از ایرانیان رو حالا به هر دلیلی حتّی جمع بودند زیر نظر سازمان ملل و بعد با موشک زدن، تعدادی را کشتند، تعدادی را مجروح کردن و ویران کردن .

سپس آقای محمّد نوری زاد به دنبال سخنان آقای ملکی با تاکید و به شکل سئوالی اضافه می کند که:

" پایگاه لیبرتی منظورتونه ؟ |

آقای ملکی می گوید" آره اسمش پایگاه لیبرتیست ،بله ."

آقای نوری زاد از ایشان سئوال می کند که :"و اینو جناینت میدونید شما ؟ "

آقای ملکی تاکید می کند که : واقعا جنایت علیه بشریته که  آدم از دور با موشک یه عدّه بی سلاحو بی گناهو با موشک بزنند، پس جنایت علیه بشریت چیه ؟ اگر این نیست پس چیه ؟

وسپس محمّد نوری زاد به سراغ سایر دیگران می رود و از آنها سئوالاتی می کند.

اگر خوب به فیلم و صدای سئوال کننده توّجه شود این محمّد نوری زاد است که اسم"لیبرتی" را مطرح می کند.

این همان محمّد نوری زاد است که"جماعت رجوی" او را مزدور رژیم میخوانند(به آرشیو سایت اصلی این جماعت یعنی"آفتابکاران" می توان مراجعه کرد و نوشته ای که در آن به مزدوری نوری زاد اشاره می شود دست پیدا کرد) . فیلم کامل این تجمّع را که"جماعت رجوی" بخش مهم آنرا قیچی(سانسور) کرده اند می توان در آدرس زیر مشاهده کرد(فیلم در انتهای توضیحات آقای نوری زاد ودر پائین نوشته اش آمده است(به عکسها ونفراتی که آقای محمّد نوری زاد با آنها احوالپرسی می کند توّجه شود).

این خبری که تلویزیون"جماعت رجوی" آنرا تحت عنوان حمایت از لیبرتی پخش می کند:

 http://iranntv.com/?p=378994

واین هم کلّ داستان :

http://www.nurizad.info/blog/29646

به دیگر تجمّعات همین خانواده ها که از ماه ها پیش شروع شده،می توان در سایت آقای محمّد نوری زاد دست پیداکرد. ازجمله به تجمع آنها بر سرخاک دخترپاکدامن وشجاع ایرانی"ریحانه جباّری" و ادامه تجمّع آنها در خیابان ونک در آدرس زیر توّجه شود که جماعت رجوی اصلا به حرکت این خانوادها در خیابان ونک اشاره کوتاهی هم نمی کنند:

 http://www.nurizad.info/blog/29632

خمینی این امام"رذالت پیشگان" نیز وقتی قدم نامبارکش به ایران رسید ،در یکی از روضه خوانیهایش برای اینکه وجه وحرمت زندانیان سیاسی مقاوم را به جیب  گشاد خود بریزد گفت :

 "شاه ملعون جوانان مسلمان ما را با ماهیتابه در زندان سرخ می کرد". یعنی مقاومت زندانیان سیاسی زمان شاه را که بیشتر از مجاهدین وفدائیها و دیگر زندانیان مارکسیست بودند را یک جا به جیب خود می ریخت .

حالا هم "جماعت رجوی" چنین تاکتیک لو رفته ای را که امام " رذالت پیشگان" در قرن پیش خرمرد رندانه به جیب خود می ریخت،کپی کرده(رونوشت) و در رابطه با تظاهرات خانواده های زندانیان سیاسی که هیچ ربطی به این جماعت ندارند را به حمایت از خود جا می زند به این می گویند :

 

دزدی به سبک

امام رذالت پیشگان

م- ت اخلاقی

۲۰ آبان ۱۳۹۴



منبع: پژواک ایران