PEZHVAK-E-IRAN ... پژواک ایران 

پژواک ایران
دادسرای مردم ایران
http://www.pezhvakeiran.com

جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Friday 26th April 2024

"سکوتم را نکن باور"
مینا اسدی


این خانم یک دونده سویدی ست .به ایران می رود تا بدود و به ایرانیانی که از ستم یک رژیم قرون وسطایی از همه چیز دست کشیده اند و برای نجات جان جوانانشان به این درگاه به پناه آمده اند بگوید که: پیشداوری نکنند و خطرات این سفر را برای او بر نشمارند و این همه از اسلام واهمه نداشته باشند.

رژیم ایران باید چقدر بی چاره و در مانده باشد که به این مهره های کو چک آویزان شود.گیرم که این خانم دور جهان هم بدود و پرچمدار دفاع از یک رژیم آبرو باخته شود و گیرم که همه ی خوانندگان و هنر پیشگان و نویسندگان و دانشمندان جهان هم همراه ایشان بدوند و آنجلا جولی هم همراهشان باشد و لچک به سر با رهبر ،عکس یادگاری بگیرد چه چیزی تغییر می کند.مادران ،کشتار فرزندانشان را از یاد خواهند برد؟

قتل عام زندانیان سیاسی در سال شصت و شصت و شصت و هفت از یاد ها خواهد رفت؟ سنگسار زنان فراموش خواهد شد؟ جاپای اینهمه جنایت و خیانت پاک خواهد شد؟ایرانیانی که این خانم را به این کار مهم گمارده اند شب ها با وجدان راحت می خوابند؟ اصلن از خود آنها می پرسم چرا خودشان کشورشان را ترک کرده اند ؟چرا از آنهمه آسایش و امنییت ...از آنهمه آزادی و رفاه گریخته اندو به کشوری سرد و تاریک پناه آورده اند.

 

مگر نه اینست که خود را در خطردیده اند و حضور یک رژیم واپسگرا آنها را به این سر دنیا پرتاب کرده است. اگر همه ی جهان در برابر این رژیم خم و کم شوند و کرنش کنند و اگر همه ی زنان ورزشکار و سرشناس چادر و چاقچور کنند و پرده بر سرکشند، کوچکتر از آنند که پرده دار این رژیم آدمخوار شوند و ذهن و زبان مردم را از آنچه که برسرشان رفت و می رود پاک کنند . قتل جوانان ،سنگسار زنان...کشتار کارگران ، به بند کشیدن آزادی خواهان و دگر اندیشان ،اتفاقاتی نیست که فراموش شود. مردم نه می بخشند و نه فراموش می کنند.سکوتشان را باور نکنید.


مینا اسدی- چهارشنبه نوزده یولی دوهزار و پانزده-استکهلم

منبع خبر «سایت استکهلمیان»

«سکوتم را نکن باور»ترانه ی پویان مقدسی.

150814

Finally, I am holding the visa in my hand! I am now officially allowed to travel to Iran. It does not mean that I have a permit, but at least I can go there as a tourist, and hopefully, I will also be able to run through the country. That feels great!!
 

پیام  کریستیان پالتن دونده سوئدی که آماده دویدن ۲۰۰۰ کیلومتری در داخل ایران می‌شود

https://www.youtube.com/watch?v=Skmt01YeaUw



منبع: پژواک ایران