PEZHVAK-E-IRAN ... پژواک ایران 

پژواک ایران
دادسرای مردم ایران
http://www.pezhvakeiran.com

پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Thursday 25th April 2024

از ناله های این زن مظلوم شرم نمی کنید ؟!
م-ت اخلاقی


 

 

تلویزیون سازمان مجاهدین که باید فی الواقع آنرا تلویزیون "میلی" ایران نامید،ونه "ملّی"، با همان بی شرمی صدای وسیمای آخوندی در اخبار ساعت ١٨و٣٠(به وقت پاریس) در رابطه با مرگ پادشاه دیکتاتور سعودی از او تحت عنوان " پادشاه فقید" عربستان سعودی یاد می کند .

مریم رجوی رئیس جمهور خود خوانده شورای ملّی مقاومت سازمان مجاهدین پس از مرگ دیکتاتور سعودی پیام تسلیت زیر را با لباس سیاه عزاداری بر تن، با کمال راحتی وجدان انتشار داد :

http://www.aftabkaran.com/akhbar.php?id=21475

در بخش پایانی این پیام چنین آمده است :

"مریم رجوی با تأکید بر دوستی ملک عبدالله با رهبر مقاومت ایران و نامه‌ها و دعوتهای مکرر او به ریاض و مکه و مدینه و کازابلانکا در دوران ولیعهدی‌اش از رهبر مقاومت، به‌ویژه هدیه قسمتی از پرده کعبه به مسعود، برای مردم سعودی در راستای صلح و آرامش در منطقه و خلع‌ید از رژیم آخوندی در کشورهای منطقه آرزوی پیشرفت و موفقیت کرد" .

یعنی در یک کلام رفیق شفیق مسعود رجوی رهبر گروه مجاهدین ،شخص جانی وبیرحمی از جنس مجریان قانون ضدّ بشری قصاص آخوندی است .

قانون قصاص از جمله زدن گردن اسیر دست بسته به همان شیوه ای که در رژیم اسلامی ایران اجرا می شود، در عربستان سعودی به همان شیوه وشاید بدتر به اجرا در می آید .

حال با توّجه به این موضعگیری ، در ذهن سئوالاتی ،از جمله سئوالات زیر پیش می آید که :

الف : خامنه ای جنایتکار که در جنایات اسد در سوریه شریک استراتژیک است،با همین منطق می تواند خود را تبرئه کند و خود ر را حافظ منافع حتّی "گله امّت حزب الله" بداند ؟

ب : آیا پادشاه سابق خودمان یعنی محمّد رضا پهلوی،از شاه مرتجع سعودی کمتر بود ؟

پ : آیا پادشاه سابق ایران "محمّد رضا پهلوی" یکی از جنایات ضدّبشری خمینی گونه "ملک عبدالله" که دو نمونه از آنها در پایان همین متن آمده است را در تمامی مدّت حاکمیتش حتّی در ذهن خویش خطور می داد ؟

ج: ا گر ملک عبدالله پادشاه عربستان سعودی،فقید خطاب می شود،به پادشاه خودمان یعنی محمّد رضا شاه پهلوی پس از فوتش جه لقبی باید می داد ؟

چ : براستی مشکل "رهبر" با ولی "فقیه" خمینی خونریز بر سر چه بود،وبا خامنه ای جنایتکار بر سر چیست،وچرا نامه نگاریهای "رهبر" با ولی فقیه یعنی خامنه ای و شورای نگهبان ارتجاع ادامه پیدا نمی کند  ؟

 : و در آخر اینکه اگر ملک عبدالله پادشاه عربستان سعودی، " فقید" خطاب می شود،باید به بنیانگذران سازمان مجاهدین(بویژه محمّد حنیف نژاد) که مسلّحانه بر علیه پادشاه ایران که در برابر ملک عبدالله مرتجع وابسته ،متمدن وبلکه غیر وابسته تر بود،قیام کردند چه باید خطاب کرد ؟

وحال به ٢ عدد ناقابل اجرای حکم قصاص زیر که از"شیخکارهای" ملک عبدالله است نگاهی بیندازیم( برای آنانی که مشکل قلبی دارند،توصیه می شود که ویدئوها را تا آخر نگاه نکنند) .

جنایت اوّل(شماره 7  در آدرس زیر) هدیه به رفیق پرده دار کعبه :

http://fr.wn.com/d%C3%A9capitation_en_arabi_saudi_video

جنایت دوّم(شماره 1 باز در آدرس زیر) هدیه به "مهبانوی" عذا دار .

 

http://fr.wn.com/d%C3%A9capitation_en_arabi_saudi_video

شما شیر همیشه بیدار ومهر همیشه تابان :

 از ناله های این زن مظلوم شرم نمی کنید ؟!

جالب است که بدانیم،ژوردی جوکلا- رئیس گروه لیبرال ها در پارلمان اروپا خطاب به"مهبانو" می گوید :

می خواهم بگویم شما در طرف حق قرار دارید و در همان ارزشها با ما شریک هستید،ارزشهای شرافت،احترام به حقوق بشر،آزادی و دمکراسی(استراسبورگ 26 ژانویه 2015) .

 

ای ننگ بر مرتجعین{ چه با عمامه،چه با چفیه عگال،وچه با سبیل و ذنّار}

 

م – ت اخلاقی

١۵ بهمن ماه ١٣٩٣

 



منبع: پژواک ایران