PEZHVAK-E-IRAN ... پژواک ایران 

پژواک ایران
دادسرای مردم ایران
http://www.pezhvakeiran.com

پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / Thursday 18th April 2024

آی دزد آی دزد 2
محمدرضا روحانی


 

از دیروز تا کنون با حداقل 10 نفر از دوستان، از خانواده های گوناگون سیاسی درباره بخش اول این یادداشت صحبت کردم. آن ها را پیش خود جمعبندی کردم و این هم گزارش به خوانندگان است از نتیجه آن.

سه نفر گفتند، نوشته خلاصه بود و پرسش ما پاسخ شفافی نخواهد داشت جز فحش و فضیحت از محصولات بدیع اسلام ناب رهبر عقیدتی. این جنگولک بازی ها برای به حاشیه بردن مساله لیبرتی است. نباید بیش از این پاسخی داد. آب به آسیاب رجوی نریزید.

چهار نفر گفتند، نوشته از حیث شکل اشکال دارد . پاسخ مودبانه به تهدیدهای دائمی، آن ها را تشویق می کند. این بازی های رسوا در خارج آن ها خریداری ندارد. گرد و خاک کردن برای آنست که آنرا در بین هواداران خرج کنند که «به خال زدیم». بین زشتکاری آن ها و پاسخ شما تناسبی وجود نداشته است. یعنی زبان طنز و ادب به کار نیاید. باید زندگی خصوصی، به ویژه بلبل زبانی های عروس و داماد انقلاب درونی را همراه هزینه هایش برای جنبش و نابودی اپوزیسیون روی دایره بریزید  خلاصه کلوخ انداز را پاداش سنگ است.

 سه نفر از یاران این روزهای تلخ تر از زهر و سیاه تر از دل هر مستبد، ایرادتی نداشتند و توصیه کردند که به خانواده های نگران درباره لیبرتی همزمان با آی دزد آی دزد کمک کنید. نگذارید موضوع اصلی را گردو خاک رهبری بپوشاند. در مجموع به نظر می رسید توصیه اخبر بهتر است. از نقد دوستان سپاسگزارم.  به فراهم آوردن نوشته با پیشنهاد اخیر ادامه خواهم داد. فعلا باید منتظر پاسخ بود. در این میان یکی از یاران فهیم و قدیم از من خواست که مقاله فاضلانه دکتر مسعود نقره کار را بخوانم. به شورایی های غیرمجاهد و به هوادارانی که هنوز امیدوارند رهبر عقیدتی از آسمان به زمین نزول اجلال فرمایند آنرا بخوانند. من مقاله «ترور شخصیت» را خواندم. این یکی از موارد ننگین در تاریخ ادبیات سیاسی میهن ماست. آن چه رهبر عقیدتی مرتکب می شود بسیار زشت تر و دردناک تر است. او منتقدین را با همه وسائل گسترده که دارد مورد ترور شخصیت قرار می دهد. کثیف ترین آن سازماندهی زندانیان جان به در برده خمینی علیه یکدیگر و در تبعید است و پرونده سازی های مالی بر اساس ارقام مجعول.

از دکتر مسعود نقره کار باید سپاسگزار بود که چنین مقاله پربار و درس آموزی را تهیه کردند. امید است دوستان بخوانند . به آن ها که هنوز چشم انتظار معجزات رهبر عقیدتی هستند برسانند. آیا ما می توانیم با «تررو شخصیت» و البته «کیش شخصیت» به آرزوی آزادی مردم و میهن نائل آییم؟

 

http://news.gooya.com/politics/archives/2015/01/192234.php

4 فوریه 2015

محمدرضا روحانی

ادامه دارد.



منبع: پژواک ایران