PEZHVAK-E-IRAN ... پژواک ایران 

پژواک ایران
دادسرای مردم ایران
http://www.pezhvakeiran.com

چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ / Wednesday 17th April 2024

فراخوان «ستاد اجتماعی مجاهدین در داخل کشور» طنز یا فاجعه
ایرج مصداقی


«ستاد اجتماعی مجاهدین در داخل کشور » در فراخوانی خطاب به :

 

«دانشجويان مجاهد و مبارز!

اشرف نشانان ! قيام آفرينان!

جوانان به‌پا خاسته ايران!»

 

ضمن اعلام این که  «طنين شعارهاي كوبنده و گامهاي رزمنده دانشجويان پيشتاز، همچنان لرزه بر اندام گاردها و پاسداران و جاسوسان و بسيجيان استبداد مي اندازد: «تا آخرين نفس ، كوشيم و بشكنيم ديوار اين قفس»، و فريادهاي «تا مرگ ديكتاتور نهضت ادامه دارد» ؛»

http://hambastegimeli.com/home/مهمترين-خبرها/53866-2014-11-22-1

 «عموم دانشجويان، دانش آموزان و جوانان آزاده را به برپايي يك هفته اعتراض و قيام به ويژه در دانشگاهها و مدارس عالي و مراكز تحصيلي با شعارهاي «مرگ بر اصل ولايت‌ فقيه» و «زنده باد ارتش آزادي » فرا مي‌خواند.»

http://hambastegimeli.com/home/مهمترين-خبرها/53866-2014-11-22-1

در میان مجاهدین و اعضای شورای ملی مقاومت و هواداران آن ها در داخل و خارج از کشور کسی نیست  به اعضای این «ستاد» و رهبر عقیدتی و «رئیس جمهور برگزیده مقاومت» و «فرهیختگان» گرد آمده در «شورای ملی مقاومت» خاطر نشان کند که «مدارس عالی» کشور بیش از 34 است که چهره در نقاب خاک کشیده اند و پس از «انقلاب فرهنگی» در سال 1359 دیگر وجود خارجی ندارند که شما دانشجویان «اشرف نشان» چنین «مدارسی» را به قیام دعوت می کنید. آیا صدور چنین اطلاعیه هایی نشان از آن ندارد که مسئولان «ستاد اجتماعی مجاهدین در داخل کشور» در «غار» زندگی می کنند و با تحولات داخلی بیگانه اند؟

آیا چنین کسانی می توانند دانشجویان و دانش آموزان را به قیام دعوت کنند؟ صدور چنین فراخوان هایی را طنز باید نامید یا فاجعه و عبرت تاریخ؟

چه کسی مسئول این سقوط است؟

 

ایرج مصداقی 16 آذر 1393

 

irajmesdaghi@gmail.com

www.irajmesdaghi.com



منبع: پژواک ایران