PEZHVAK-E-IRAN ... پژواک ایران 

پژواک ایران
دادسرای مردم ایران
http://www.pezhvakeiran.com

جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / Friday 29th March 2024

مأموریت «یک اسکادران هموسکسوئل منحرف آمریکایی»!
ایرج مصداقی


در سایت‌های اینترنتی، اخبار و گزارش‌های خبری را دنبال می‌کردم که چشمم به مطلب زیر افتاد. پیش خودم فکر کردم بد نیست آن را با شما خوانندگان عزیز در میان گذاشته، سؤالی را نیز مطرح کنم. به نظر شما گفته‌های زیر را ممکن است چه کسی به زبان آورده باشد؟

 

آیا شما به عنوان یک روزنامه نگار که پیدا است نظر مساعدی هم نسبت به نظام سرمایه داری دارید، خبر دارید که این واردکنندگان دموکراسی و حقوق بشر به عراق، اسکادرانی از هموسکسوئل های منحرف امریکایی سازماندهی کرده و آن را با ماموریت تجاوز به کودکان ۱۰ تا ۱۶ ساله عراقی به عراق فرستاده اند؟ آیا خبر دارید دو اسکادران از مزدوران جنگی را به همراه سگ های تربیت شده یی که به آلت تناسلی زندانیان دست بسته حمله می‌کنند، برای جوانان بالغ عراقی که بازداشت می شوند به این کشور فرستاده اند؟

 

http://asre-nou.net/php/view.php?objnr=1222

 

اگر با دیدن موضوع «هموسکسوئل های منحرف امریکایی» و «مأموریت تجاوز به کودکان ۱۰ تا ۱۶ ساله عراقی»، فکر کرده‌اید ملاحسنی یا حائری شیرازی امام جمعه‌ی شیراز و یا علم‌الهدی امام جمعه‌ی مشهد سخنرانی‌کرده‌اند، اشتباه می‌کنید.

 

اگر با دیدن موضوع «اسکادران» و «سگ‌های تربیت‌شده‌‌یی که به آلت تناسلی» زندانیان دست بسته حمله می‌کنند به یاد سخنان «شهید محراب» آیت‌الله دستغیب افتاده‌اید به خطا رفته‌اید.

 

اگر فکر می‌کنید بخشی از صحبت‌های احمدی‌نژاد در مورد هموسکسوئل‌ها در دانشگاه کلمبیا دوباره انتشار یافته و باعث آبروریزی شده نیز به بیراهه رفته‌اید.

 

این «درافشانی»‌ها مربوط به آقای ناصر زرافشان، دبیر کانون نویسندگان ایران هنگام روشنگری‌‌شان در مورد دنیای «کثیف» سرمایه‌داری و دمکراسی و حقوق بشر ادعایی آن‌هاست.

 

اگر شما در اروپا و آمریکا چنین اخباری را نشنیده‌اید تعجب نکنید. از شما چه پنهان احتمالاً «هموسکسوئل‌های منحرف» که دست بالا در اروپا و آمریکای جنایتکار را دارند، جلوی نشر این گونه اخبار را گرفته‌اند تا کسی متوجه نشود همقطارانشان در عراق چه بر سر کودکان عراقی می‌آورند.

 

موارد بالا اشتباه لپی نیست. اتفاقاً مصاحبه گر تأکید کرده که بعد از بازبینی متن مصاحبه از سوی آقای زرافشان، مبادرت به انتشار آن کرده است. توجه کنید:

 

«می گویند گفت وگو با اهالی حقوق و قانون ظرافت ها و پیچیدگی های خاص خود را دارد. گفت وگو با ناصر زرافشان و دقت و وسواس وی در پاسخ به سوالات؛ تا جایی که او را به بازنویسی واداشت، مهر تاییدی بود بر آن گفته رایج.»

 

http://asre-nou.net/php/view.php?objnr=1222

 

نمی‌دانم صاحبان ذوق برای دستغیب در آورده بودند یا او خود در باره‌ی ضربات نیروی هوایی «لشکریان اسلام» به نیروهای «کفر صدامی» گفته بود: آن‌ها حمله کردند نه با یک هواپیما، نه با دو هواپیما بلکه با یک «فروند» هواپیما.

با خواندن مطلب آقای زرافشان و یک «اسکادران هموسکسوئل منحرف»، ابتدا به یاد دستغیب افتادم. بیچاره او اگر معنا و مفهوم «فروند» را نمی‌دانست لااقل به جا به کار برده بود.

مترجم و دبیر کانون نویسندگان ایران متأسفانه نه تنها شناخت درستی از کلمه‌ی «اسکادران» ندارد بلکه تصور می‌کند فوج عظیمی را اسکادران می‌گویند. ایشان حتا نمی‌داند به یک دسته هواپیما و یا کشتی جنگی که تحت فرماندهی یک نفر یا یک ستاد باشند «اسکادران» می‌گویند نه به انسان و حیوان. تازه تعداد هواپیما و یا کشتی جنگی تشکیل دهنده‌ی یک اسکادران چندان زیاد نیست و گاه از چند فروند نیز تجاوز نمی‌کند.  

 

موضوع بعدی شناخت و درک آقای زرافشان از «هموسکسوالیته» و «انحراف» را می‌رساند که چندان بیش از احمدی نژاد و آموزه‌های حوزه علمیه قم نیست.

ایشان حتا تفاوت هموسکسوئل و پدوفیل یا «بچه‌باز» را نمی‌داند. به تصور ایشان هموسکسوئل‌ها لابد منحرف هم هستند. آیا این چیزی بیش از تبلیغات حوزه علمیه قم و تاریکخانه‌های جهل و جمود رژیم است؟

 

به تصور ایشان یکی از توطئه‌های امپریالیسم آمریکا برای چپاول ثروت‌ مردم عراق و تسخیر منابع آن گسیل «اسکادرانی از هموسکسوئل های منحرف امریکایی با ماموریت تجاوز به کودکان ۱۰ تا ۱۶ ساله عراقی» است! با این کار آمریکایی‌های جنایتکار چه هدفی را دنبال می‌کنند خدا می‌داند.

 

معلوم نیست منظور آقای زرافشان از یک «اسکادران هموسکسوئل منحرف» چه تعداد است؟ اما از قرار معلوم هموسکسوئل‌های اسکادران مزبور به منظور پیش‌برد طرح پنتاگون و سیا و نئوکان‌ها برای بی‌سیرت کردن کودکان عراقی می‌بایستی بسیار پرکار باشند. این‌که در یک روز می‌بایستی به چند کودک عراقی تجاوز کنند تا به اهداف از پیش تعیین شده برسند، بستگی دارد به کَرَم آقای رزافشان در مورد تعیین تعداد اعضای یک «اسکادران».

تصورش را بکنید یک «اسکادران همسکسوئل منحرف» توی خیابان راه بیافتند دنبال کودکان ۱۰ تا ۱۶ ساله.

 

با این وصف مردم ایران نه صرفاً به خاطر حفظ «بیضه اسلام» که به خاطر پاسداری از ناموس پسرانشان هم که شده فعلاً‌ به همین رژیم بسازند که لااقل «اسکادرانی» از هموسکسوئل‌های منحرف که از «اصغر قاتل» و «بیجه» هم خطرناکترند برای تجاوز به پسرانشان تجهیز نکرده است.

 

اسکادران سگ‌ها را نگو که تخصص‌شان در گرفتن «آلت تناسلی» جوانان بالغ است و آدم از شنیدن خبر آن هم زهره ترک می‌شود. به پیرها هم کاری ندارند. حالا چگونه بالغ را از نابالغ تشخیص می‌دهند الله و اعلم. احتمالاً آقای زرافشان فکر آن‌جایش را هم کرده است.

 

از سوی دیگر لابد والدین ایرانی تا اطلاع ثانوی نبایستی به دنبال «دمکراسی و حقوق بشر» راه بیافتند چرا که رهاورد آن چیزی جز تجاوز به کودکان ۱۰ تا ۱۶ ساله و پریدن سگ‌های اجنبی به «آلت تناسلی» مبارزان پسر بالغ نخواهد بود. معلوم نیست تخصص سگ‌ها در پریدن به «بیضه» پسران بالغ مسلمان است یا «بیضه‌» کفار را نیز شامل می‌شود.

 

در این میان آقای زرافشان صحبتی از مأموریت اسکادران‌‌های فوق و یا اسکادران‌های دیگر برای تجاوز به زنان و دختران عراقی که لابد از نظر امپریالیست‌های آمریکایی داخل آدم نیستند، نکرده‌اند.

 

ظاهراً عنایت آمریکایی‌ها و «اسکادران‌«هایشان تنها به پسران ۱۰ تا ۱۶ ساله و «آلت تناسلی» پسران بالغ است و چنانچه از در و دیوار حوری هم ببارد آن‌ها کاری به ایشان ندارند.

 

هر چند آقای زرافشان آماری از «هموسکسوئل‌های منحرفی» که  اسیر تیر غیب و بمب‌گذاران انتحاری گشته و «شهید راه تجاوز » به پسران بالغ عراقی شده‌اند نداده‌اند اما از قرار معلوم با توجه به بشارت‌هایی که ایشان در گفتگوی مزبور داده‌‌اند عنقریب قوم «لوط» جدید که در هیأت دنیای کفر و فساد «سرمایه‌داری» ظاهر شده است، مانند اسلافشان یک جا با عذاب الهی مواجه شده از روی زمین برداشته خواهند شد.

 

یکی نیست به ایشان بگوید در عصر کامپیوتر، اینترنت و ماهواره و ... امپریالیسم آمریکا با داشتن ابزارهایی چون میکروسافت، اپل، ای بی  ام، یوتیوب، گوگول، یاهو، سی ان ان، هالیوود، ام تی وی، ای بی سی، ان بی سی، فاکس نیوز، شبکه وسیع روزنامه‌ها و رسانه‌های گروهی، کوکاکولا، مک دونالد و صدها پدیده‌ی دسته‌اول دیگر با اسکادرانی از «هموسکسوئل‌»‌های منحرف به جنگ کسی نمی‌رود. اگر قرار باشد ملتی را اخته کنند با دو «اسکادران» از مزدوران و سگ‌های تربیت شده یی که به آلت تناسلی زندانیان دست بسته» حمله می‌کنند، مبادرت به انجام این کار نمی‌کنند. باور کنید عقل آن‌ها بیش از این‌ها کار می‌کند. وگرنه به این درجه از رشد ثروت و تکنولوژی نمی‌رسیدند و دنیا را مورد استثمار قرار نمی‌دادند.

 

امروز حتا عقل علمای اعلام «ام‌القراء» نیز بیش از این‌ها کار می‌کند. نگاه به ابلهانی چون حسنی‌ها نباید کرد؛ آن‌ها تصمیم‌گیرنده و تأثیر گذار نیستند. اتفاقاً آن‌ها را برای سیاه کردن و سر کار گذاشتن خلایق در ویترین گذاشته‌اند و روز شب نمایش‌شان می‌دهند.

امروزه دیگر مانند گذاشته افراد را اخته نمی‌کنند. خط دهندگان رژیم حتا از امثال آقای زرافشان و  «درافشانی‌» های ایشان برای «اخته» کردن جوانان ایرانی و به هرز دادن پتانسیل آن‌ها استفاده می‌کنند.

 

بار دیگر تکرار می‌کنم تا وقتی که ذهنیت روشنفکر و حقوقدان ایرانی و دبیر کانون نویسندگان در حد مطالب نقل شده‌ی بالاست ما بیش از احمدی‌نژاد نصیبمان نمی‌شود.   

 

 

ایرج مصداقی

 

۴ آذر ۱۳۸۷ 

 

Irajmesdaghi@yahoo.com

 

www.irajmesdaghi.com



منبع: پژواک ایران