PEZHVAK-E-IRAN ... پژواک ایران 

پژواک ایران
دادسرای مردم ایران
http://www.pezhvakeiran.com

شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday 20th April 2024

سقوط پرشتاب
م-ت اخلاقی


خمینی نامی است که در ادامه خویش معانی زیر را به دنبال دارد :

حقه باز

دروغگو

جانی

بی رحم

ضعیف کش

وطن فروش

وطن برباد ده

ووووووو

وسرانجام "دّجال"،این نامی است که اگر اشتباه نکرده باشم،اوّلین بار شخص مسعود رجوی به خمینی اضافه کرد وبه آن محتوائی تاریخی بخشید.

به زبانی دیگر،خمینی دیگر نه یک فرد ایرانی با شناسنامه و شماره وتاریخ توّلدی مشخّص،بلکه واژه ای است مملو از فوش وتوهین ونفرت ونفاق .

امّا همین خمینی یعنی "روح الله " که تجسم عینی روح پلید شیطان است،در سالهای قبل از سقوط محمّد رضا شاه پهلوی،نامی همراه با احترام و انقلاب وبطورکلّی غیر قابل توهین بود.

تقریبا می شود گفت همه انقلابیون(از جمله مجاهدین) وروشنفکران زندانی سیاسی زمان شاه اعم از چپ چپ،تا راست راست در دادگاهای شاه از او به نیکی یاد می کردند ویا حدّاقلش به او اشاره ای مثبت کرده و از او نامی به میان می آوردند.امّا همین نام مقدّس پس از افتان وخیزانها ی پس از به حاکمیت رسیدن،علی رغم اینکه مشغول سرکوب بخشهائی از ملّت(کردستان،ترکمن صحرا) بود،به درجه یک نفرت ملّی نرسید.

امّا از لحظه ای که "روح الله"(امام)شروع به مارک زدن وتوهین کردن به دانشگاهیان ،حقوق دانان،روزنامه نگاران،روشنفکران وبه طور کلّی به طبقه اهل قلم وادب اقدام کرد،بویژه زدن مارک"مزدور"(اعم از مزدور شرق یا غرب )هویتش به زیر سئوال رفت وشمارش معکوس سقوط ذلّت بارش سرعت بیشتری به خود گرفت،که در پس آن دیدیم چه بر سر کبیر وصغیر ملّت ایران،وحتّی دیگر ملّتها آورد .

این سقوط آنچنان شتابی به خود گرفت که جانشین او که هنوز وجدان وشرف در او غروب نکرده بود،یعنی مرحوم آیت الله منتظری،پس از نصایحی به او، از او فاصله گرفته واز او تبری جست.

دیدیم که زمان پس از سالها او را چگونه قضاوت کرد ودر کجا نشاند.

 

امّا

امروز یعنی ۵ شنبه ۱۱ دی ماه ۱۳۹۲ شمسی برابر ۲ ژانویه سال ۲۰۱۴ یعنی روز دوّم سال نومیلادی،بر روی سایت دریچه زرد به متن زیر برخورد کردم:

 

از رشخات قلم این آقایان .ترانه کلکسیون با صدای روزبه. حتما بشنوید و شناخت خود از آلترناتیو! را افزایش دهید

علی رغم اینکه همیشه آقای یغمائی نوشته هائی از همفکران وهوادران آقای رجوی را نشر میدهد،این بار کلیپی را به نمایش گذاشته بود.

به خیال اینکه به خاطر سال نو میلادی، پیامی از طرف مسعود رجوی یا همسر ایشان باشد،بر روی کلیپ به کمک "موشی" یک فشار ساده وارد کردم،کلمات زیر مثل اینکه درب کنسرو از"تاریخ گذشته"ای را باز کرده باشی همراه با پیانو وصدای هنرمندی به اسم" به" روز خواننده مجاهد+ یک سری ادا واطوار،سرازیر شد :



منبع: پژواک ایران