PEZHVAK-E-IRAN ... پژواک ایران 

پژواک ایران
دادسرای مردم ایران
http://www.pezhvakeiran.com

سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ / Tuesday 16th April 2024

پایان اعتصاب غذا. تبریک عام، و تبریک خاص! به آقایان قصیم و روحانی !
اسماعیل وفا یغمایی


 


خبر رسید که اعتصاب غذا تمام شد. اول این اطلاعیه را بخوانید.

«اطلاعيه مطبوعاتي, اسپانيا- مادريد، 17 دسامبر 2013دادگاه اسپانيا تحقيقات در مورد مشاور امنيت ملي عراق بخاطر جنايت عليه جامعه بين المللي را آغاز ميكند. فالح فياض متهم به ارتكاب جنايات تحت قانون بين الملل عليه ساكنان اشرف ميباشد.بدنبال حكم دادگاه اسپانيا عليه مشاور امنيت ملي مالكي بخاطر قتل عام و آدم ربايي در اشرف خانم رجوي ساكنان ليبرتي و ايرانيان در شهرهاي مختلف جهان را به پايان اعتصاب غذا فراخواندبدنبال قطعيت حكم دادگاه اسپانيا عليه فالح فياض، مشاور امنيت ملي مالكي، بخاطر مسئوليت مستقيم در كشتار اول سپتامبر 2013 و اعدام جمعي 52 تن از ساكنان و به گروگان گرفتن 7 تن و به اتهام جنايت عليه جامعه بين المللي، خانم مريم رجوي رييس جمهور برگزيده مقاومت ايران، مجاهدان ليبرتي و ايرانيان در شهرهاي مختلف جهان را به پايان اعتصاب غذاي جهاني كه از روز اول سپتامبر شروع شده است فراخواند و پايان اعتصاب غذا را اعلام كرد.»(نقل از سایت شورا )

این تمام شدن اعتصاب غذا هم تبریک عام لازم دارد هم تبریک خاص. بطور عام جای تبریک دارد زیرا:
1- تعداد زیادی از اعضای مجاهدین در لیبرتی و هوادارانشان،یعنی جمعی ازفرزندان ملت ایران در سراسر جهان از رنج این اعتصاب  وخطر احتمالی مرگ نجات یافتند. 2- همچنین رهبران به یک پیروزی دیگر در ادامه سلسله پیروزیهای سی و سه ساله خود دست یافتند که امیدوارم این پیروزی بزرگ دیگر را فرصتی بدانند که بنشینند و راه چاره ای اساسی برای نجات اهالی لیبرتی  و راهگشائی سیاسی قابل فهم برای همه پیدا کنند.
3- تعداد زیادی از کسانی هم که در سراسر جهان علیرغم خوب خوردن و خوب نوشیدن مقاله مینوشتند و از صمیم دل و نهایت ایمان البته،ازبرکات اعتصاب غذا برا ی دیگران یاد میکردند(منجمله این اواخر از تاثیر اعتصاب غذا در مدنیت !یاد نمودند) دیگر لازم نیست مقاله بنویسند و به معترضین دشنام بدهند و نیز میتوانند از این پس راحت و آسوده و بدون لگد پرانی وجدان مغفوله سر نهار و شام   هر چه می خواهند نوش جان کنند و زیر لب «دعای سفره »یادشان نرود وبا شکم پراز غذا و قلبی مانند معده مبارک پراز ایمان دست دعا بلند کرده زمزمه نمایند :

الحمد لله ربّ العالمین هنیئاً للآکلین و برکةً للباذلین. الحمد لله الّذی یُطعِمُ و لا یُطْعَم و یَرزُقُ و لایُرْزَق، زاد الله النّعم، دَفْعَ الله النّقَم، بِحَقّ سیّد العرب و العجم. اللّهم تَقَبَّل حَسنات المُحسنین  ؛اللّهمَ اغفر للمؤمنین و المؤمنات و المسلمین و المسلمات الأحیاء منهم و الأموات  ، رَحِمَ اللّهُ من قَرَءَ الفاتِحَةَ مع الصَّلوات

ترجمه دعای سفره با ادراک ناتوان من از عربی انشالله میبخشید نقائص را. :

سپاس خدای آفریننده دو جهان را که میدهد تا خورندگان بخورند وبلنبانند و برکت میدهد به باذلین و بخشندگان و کسانی که حق و حساب فقرا! را میرسانند. شکر خدائی را که  ما راماشالله هزار ماشالله  سیر و پر میخوراند( یعنی مقاله نویسان را) وخودش نمیخورد ( مثل اعتصابیون) و رزق و روزی میدهد بما(ماهانه یا غیر ماهانه) ولی خودش نیازی به رزق ندارد!. انشالله خداوند زیاد کند نعمتها راو رسیدگی ها رابه ما( بخصوص بعد از این اعتصاب) و دفع کند فلاکتها را! بحق آقای عرب و عجم!(در زمان گذشته که این دعا نوشته شده فقط عرب و عجم برای دعانویس شناخته شده بود الان چون قرار است انشالله جامعه بی طبقه توحیدی در سراسر کره زمین بر اساس آئین پیامبر اسلام تشکیل شود و ایجاد شود باید گقت:بحق سید العرب و العجم(یعنی پیامبر اسلام) و الاروبائیون والامریکائیون والاسترالیائیون والاقیانوسیهئون والافریقیون) خداوندا قبول کن خوبی های محسنین را خدایا ببخش مومنین و مومنات را و مسلمین و مسلمات را( گور بابای بقیه از سایر ادیان گرفته تابیدینها تو فقط همین ها را بیامرز بقیه بنده تو نیستند) و مردگان ما را زنده بفرما( تا برگردند وبعد از پانزده بیست سال مقالات بنویسند)خداوند بیامرزد بابای کسیر ا که فاتحه بخواندو صلوات بفرستد.
و سپس بانیان سفره! ر ایاد آرند و دعای خیر نمایند و به این ابیات مترنم گردند.
الهي به اين سفره بركت بده 
به اين مائده شكر نعمت بده
همه شاد گردیم در اين زندگي  
به باني اين سفره رحمت بده
به آشپز و ميزبان و هم ميهمان  
تن سالم و شان و شوكت بده
نصيب همه دوستان علي‌(ع)  
زحق سفره ي خير قسمت بده
الهي به روز جزا بهر ما  
طعام بهشتي ز جنت بده


خب این چند تا از دلایل تبریک عام بود و باز هم دلایل عام وجود دارد که لازم نیست بنویسم، فقط یک تبریک خاص به آقایان روحانی و قصیم را یادمان نرود که این دو انسان شریف ازآغاز این کشتار با چندین اطلاعیه فجیع و دهها مقاله جات واقعا پتیاره از طرف آدمهای شناخته شده و ناشناس مورد این اتهام قرار گرفتند و شقیقه به شست پا کاملا ربط داده شد  که :

بالا برویم و پائین بیائیم عامل و زمینه ساز این کشتارها استعفای این دو عضو مستعفی یعنی این دونفر و تعدادی دیگرند که موجب شدند رژیم بریزد و پنجاه و دو مجاهد را با شقاوتبار ترین شکل بکشد و هفت تن را به اسارت ببرد!.جدا جل الخالق.

اما سپاس خدای عدالتخواه را که سرانجام پس ازروزهای متمادی و مقالات متمادی علیه اینان ،مساله حل شد و هندوانه فروش پیدا شد و بر اساس اطلاعیه شورا و رای دادگاه اسپانیا معلوم شد که عامل اصلی نه این دو عضو سابق شورا (یعنی یک دکتر با حدودپنجاه سال سابقه مبارزاتی از کنفدراسیون تا شورا و یک وکیل (با همین اندازه تلاش برای حقوق بشر و انسانیت ا ز جبهه دموکراتیک تا شورا)، بلکه عامل بر اساس اطلاعیه شورا، این علیه و ما علیه بی پدر و مادر تخم شمر و یزید فالح فیاض و رفقای او هستند که این جنایت را مرتکب شده اند. خدایا صد هزار مرتبه شکر که بالاخره اطلاعیه خود شورا پرده از روی قضایا برداشت و موجب شد تا شکیات!! این نویسنده نیزبر طرف شود!! بنابراین با عرض تبریک خاص به جنابان دکتر قصیم و روحانی بخاطر کذب فرمایشات تمام عریضه نویسان از ایشان میخواهم علیرغم لائیک بودن با توجه به تاکید خداوند متعال در ایه 12 سوره لقمان در مورد شکر کردن از خودش!(،وَلَقَد آتَینا لُقمانَ الحِکمَهَ اَنِ اشکُر للهِ وَ مَن یَشکُر فَاِنَّما یَشکرُ لِنَفسِهِ وَ مَن کَفَرَ فَاِنَّ الله غَنیُّ حَمیدٌ ما به لقمان حکمت بخشیدیم که خدا را شکر کن. و کسی که شکرگزار باشد، صرفاً به نفع خودش شکر کرده است و هر کسی کفران کند، خداوند، بی نیاز و در خور ستایش است). 
)
 به دعا ی شکر مترنم شوند وبا امام زین العابدین بیمار همصدا شده بخوانند:
  الُّهُمَّ اِنَّ اَحَداً لایَبلُغُ مِن شُکرِکَ غایَهً اِلاَّحَصَلَ عَلَیهِ مِن اِحسانِکَ ما یُلزِمُهُ شُکراً، وَلایَبلُغ مَبلَغاً مِن طاعَتِکَ وَ اِنِ اجتَهَدَ اِلاّ کانَ مُقَصِراً دُونَ استِحقاقِکَ بَفَضلِکَ، فَأَشکَرُ عِبادِکَ عاجزُ عَن شُکرِکَ، وَ اَعبَدُهُم مُقَّصِرٌ عَن طاعَتِکَ ... تُثیبُ عَلی قَلیلِ ما تُطاعُ فیهِ حَتِّی کَأَنَّ شُکرَ عِبادِکَ الَّذی اَوجَّبتَ عَلَیهِ ثَوابَهُم وَ اَعظَمتَ عَنهُ جَزاءَ هُم اَمرٌ ... لَم یَکُن سَبَیُهُ بِیَدِکَ، فَجازَیتَهُم 

نیز از عریضه نویسانی که این دو را به زمینه سازی متهم کردند و گناه رژیم جنایتکار آخوندها را در این جنایت کم کردند!و جنایت آنها را به گردن قصیم و روحانی انداختند!  و باعث رضایت قلبی و تشکر قلبی ملاهای پلید از خودشان شدند،می خواهم دست پوزش بر آورند و به دعای جوشن کبیر برای رهائی از نیمسوز باریتعالی مترنم شوند که:
اللهم اني اسئلك باسمك يالله يارحمن يارحيم ياكريم يامقيم ياعظيم ياقديم ياعليم ياحليم ياحكيم سبحانك يالااله الاانت الغوث الغوث الغوث الغوث خلصنا من النار يارب

پروردگارا همانا از اسم تو مدد میجویم یا الله ای بخشنده مهربان ای کریم  ای مقیم و عظیم و قدیم و دانشمند و حکیم پناه میبرم بهت و ای خدا بفریادم برس بفریادم برس بفریادم برس بفریادم برسو خلاص کن مرا از آتش و احتمالا نیمسوز....
هفده دسامبر المبارک 2013شمسی میلادی هجری!
اسماعیل وفا یغمائی



منبع: پژواک ایران