PEZHVAK-E-IRAN ... پژواک ایران 

پژواک ایران
دادسرای مردم ایران
http://www.pezhvakeiran.com

پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Thursday 25th April 2024

درخواست از دوستان
اسماعیل وفا یغمایی


دوستان و نیمه دوستان عزیز کنونی و سابق!

بر اساس خبرهای غیر جسته و گریخته در  روزهای گذشته، مشخص شده است که از برخی از دوستان یا نیمه دوستان یا دوستان  مردد سابق من، یا کسانی که در طول چهل  سال گذشته با هم قهوه ای خورده ایم یا لطیفه ای تعریف نموده ایم و یا از سردی و گرمی آب و هوا حرف زده ایم،  از سوی مقاماتی منیع و انقلابی و توحیدی خواسته شده است که علیه من  موضعگیری کنند. بندگان خدا دارند هر دری را میزنند که بقول مولانا و به نقل از پیغمبر
"مَن قَرَع بابأ وَ لَجَّ وَ لَجَ": هر كس دري را زد و اصرار كرد آن در باز خواهد شد
گفت پیغمبر که گر کوبی دری
عاقبت زآن در برون آید سری
آنهم چه سرهائی !!گاه بیرون می آید! مثلا  از هلند یا سوئد یاکانادا یا فرانسه و کشورهای نوردیک و آمریک که هر  کدامشان ماشالله ماشالله به ده تا سر بلکه بیشتر میارزد. بگذرم . میخواهم  به تمام کسانی که مورد مراجعه قرار گرفته اند بگویم و استدعا کنم برای  آسایش خیال خودتان و اهل و عیال و نیز برای تشفی خاطر مراجعه کنندگان  آزادید و از طرف خود من کارت سفید دارید که بر علیه من بنویسید و هر چقدر  دلتان میخواهد بنویسید.بقول منصور حلاج :
اقتلونی یا ثقاتی   انّ فی قتلی  حیاتی
باقلم تیز خود ای دوستان مرا بکشید که در این کشتن حیات من بارز میشود
من ابدا از شما دلخور نخواهم شد و  خیالتان راحت باشد جوابتان را نخواهم داد  ( بلکه جواب را به کسان دیگری  خواهم داد) ،و اگر اسرار مکتومی نزد من داشته باشید آشکار نخواهم کرد. این  نوشتنها چند فایده عظما دارد.
اولا :ثواب دنیوی و اخروی دارد.
ثانیا: دست از سرتان بر میدارند و میگذارند به کار و زندگیتان برسید
ثالثا: باعث خوشحالی یک سری افرادی میشود  که به دلیل اشتباهتشان بندگان خدا کمتر خوشحالند و من دلم میخواهد دلهائی  شاد شوند که اینکار ثواب دارد.
رابعا: و از همه مهمتر وقتی همه کسانی که  میتوانند علیه من موضعگیری کنند بکنند و هرچه دلشان میخواهد بگویند،حضرات  درخواست کننده ، شایددر پایان کار بفهمند که مشکل آنها امثال من و ما  نیستیم وکمی فکر کنند و بفهمند مشکل چیست و در پی چاره واقعی و نه دشنام  دادن به این و آن بر آیند.
پس ای دوستان بنویسید و «البته دروغ ننویسید»وبدیهای واقعی مرا بقلم کشید و هیچ کوتاهی نکنید و نیز با اسم واقعی  بنویسید و با توجه به بعضی عکسهائی که تاثیر مقاله را کم میکند و حال آدم  را بد میکند سعی کنید درنوشته هاتان از عکسهای خوب و جذاب و متبسم خود  استفاده کنید تا تاثیر انقلابی و توحیدی مقاله بیشتر شود. منتظر نوشته  هایتان هستم پس یا علی و خدا قوت، شروع کنید!
خداوند خیرتان بدهد و موفقتان بدارد
اسماعیل وفا یغمائی



منبع: پژواک ایران