PEZHVAK-E-IRAN ... پژواک ایران 

پژواک ایران
دادسرای مردم ایران
http://www.pezhvakeiran.com

جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Friday 26th April 2024

اعتصاب غذا خبر جدید
اسماعیل وفا یغمایی


هشتاد چهار روز از اعتصاب غذا گذشت. شمار زیادی از اعتصابیون در لیبرتی در آستانه مرگند.هنوز رژیم جنایتکارآخوندها و مالکی خون آشام پاسخی نداده اند و هفت گروگان آزاد نشده اند ولی بهیچوجه جای نگرانی نیست .حال رئیس جمهور مقاومت و مسئولان بلند مرتبه در اروپا و سایر کشورها به کوری چشم تمام دشمنان خوبست و فعالیتهای دیپلماتیک و کنفرانسهای خود را مثل سی سال گذشته با موفقیت دنبال کرده به آخوندهای پست فطرت پشت سر هم سیلی میزنند و اطلاعیه میدهند و انعکاس خبر میگیرند .

همچنین آقایان و خانمهائ عضو یا هوادار مقاومت که بطور دائم بسیار زحمت میکشند و مقاله مینویسند و سخنرانی میکنند و شعر میسرایند و اعتصابیون لیبرتی را به ادامه اعتصاب تشویق میکنند وبا کمال خلوص انقلابی و توحیدی و دمکراتیک  به آنها روحیه میدهند تا انشالله به شرف شهادت نایل شوند و سیلی محکم دیگری به گوش رژیم آخوندها و مزدوران با جیره و مواجب و بی جیره مواجب آنها در داخل و خارج کشوربزنند، درکنار خانواده خود و بدون نگرانی جدی در کمال سلامت جسمی و روحی هستند و خوشبختانه هیچکدام دچار کمبود وزن و مشکلات ناشی از کم غذائی  در این هشتاد و چهار روز نشده نیستند و دماغشان مثل پیکرهای شریف و مقدسشان چاق است. ما نیز باید خوشحال باشیم و خدا را شکر کنیم  که این چنین است و تقسیم کار در کمال عدالت و به شیوه ای کاملا توحیدی و انقلابی و منطبق برایدئولوژی انقلاب درونی ایدئولوژیک و سنن الهی و پیامبر عظیم الشان وامامان بر حق صورت گرفته است. 
 
 
ترجمه و تفسیر به روز
و ای اعتصاب کنندگان امتحانتان میکنیم به چیزکی از ترس و گرسنگی و خسارت در مال و جان که این سهم شماست که فوت بفرمائید و رستگار شوید! ولی به دوستان عضو و هواداری که مردانه صبر پیشه کرده و وارد قضیه نشده اند و مقاله مینویسند و مصاحبه  و تائیید میکنند میگوئیم هرگاه دوستانتان مردند و مصیبتی وارد شد پس بگوئید به منتقدانتان و قرولند کنندگانتان که ای مزدوران ! چه مرگتان است!که ماهم بالاخره حتی بعد از صد و بیست سال هم که باشد  به اذن خدا میمیریم و به شهدا میپیوندیم. بر این چنین افرادی که بر مرگ دیگران صبوری میورزند سلام و صلوات خاص خداست و حقا اینها کسان  زبل وهدایت شده ای هستند که خوب میدانند که و چه بکنند وکجا و کی!  و اجرشان چه بطور روزانه و چه ماهانه و سالانه و چه دست آخر از طرف خدا  از خزانه دنیا و آخرت میرسد.



منبع: پژواک ایران