PEZHVAK-E-IRAN ... پژواک ایران 

پژواک ایران
دادسرای مردم ایران
http://www.pezhvakeiran.com

جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / Friday 19th April 2024

آقای رجوی، اشرف یا اشرفی ؟
م-ت اخلاقی


حمله شبانه به اشرف ودستگیری وبازجوئی صحرائی وسرانجام اعدام صحرائی ۵۲ انسان شریف تا کنون، با چراغ سبزآمریکا، زیر نظر قحبه ای به اسم سازمان ملل، بدست جنایتکاران رژیم جمهوری اسلامی ایران تحت فرماندهی مرجع تقلید جنایتکاران جهان شیعه و تروریست یعنی سید علی خامنه ای از نیمه های شب یکشنبه شروع وتا بامداد آن اجرا شد.

از آمریکا که خود گرداننده اصلی پشت صحنه است،ومالکی که مفعول خامنه ا ی است،وسازمان ملل که قحبه ای بزک شده بیش نیست،هیچ انتظاری جهت حفظ جان فرزندان ملّت ایران به دام افتاده در جهنّم عراق نبوده ونیست.

 

امّا امّا.... آقای رجوی عزیز ،مگر کم نوشته شد وکم داد زده شد که تا دیر نشده کاری کنید؟ !!!

 

از آمریکا که سدّ اصلی دوران است، از خامنه ای که از ضحّاک وهر جاکش سیاسی بی رحمت تر است انتظاری به غیر از وقایعی که پیش آمده نیست وبدتر از آن هم قابل تصوّر است.

امّا شما چرا اینهمه بسیج حقوقی سیاسی طی این چندین سال و بویژه تحصّن یک وسال اندی ژنو را جهت خروج این فرزندان ایرانزمین که یک قطره خونشان با همه دارائیهای اشرف قابل مقایسه نیست، نکردید ؟

از دیرورز تا الان دیوانه وار دور خود می چرخم ودیشب بی خوابی وسئوال از اینکه چه باید کرد؟ چه باید کرد ؟

بخدائی که شما اعتقاد دارید سوگند، هیچ دشمنی با شما ندارم وهوادار شما هم نیستم، امّا شما مسئولید، می توانیستید وهنوز هم می توانید کلّیه حرکت های سیاسی وحقوقی را به سمت بسیج برای انتقال فرزندان خلق "قهرمان" ایران به خارج از جهنّم عراق بچرخانید. بجای شعارهائی خظاب به UN بی رگ وعامل دست جنایتکاران جهانی، وخانم بی خیال پیلار ودخیل بستن به جنایتکارترین جناحهای آمپریالیسم جهانی آمریکا (این واژه را در کلاسهای تبیین جهان در سال ۱۳۵۸ شمسی شما تحت عنوان تکامل به ما آموختید). می توانستید خطاب به پزشکان، خبرنگاران و وکلای بدون مرز وکلیساها وانسانهای شریفی همچو.ن "آبه پیغ" وایرانیان با غیرتی که درد وطن دارند(نه آنهائی که درد دلار ویورو....) که کم هم نیستند فریاد بزنید که از جهنّم عراق نجات پیدا کنند.

نه نویسنده ام ونه حوصله نوشتن دارم ونه تصاویر دست "بسته از پشت" بچّه ها مجالم میدهد که تمرکز کنم،امّا شما وهرآنکس  که وقت اضافی دارد را به خواندن نوشته ای ارجاع میدهم ،که درتاریخ ۲۲ مرداد ۱۳۸۸ متاّ سّفانه برای سایت دید "گاه"ارسال کرده بودم .

 

ننگ ونفرین بر خامنه ای مرجع تقلید پلیدترین جنایتکاران  جهان

به سلامت باد باقیمانده فرزندان ملّت ایران در اشرف ولیبرتی

 

آقای رجوی اگر بین" اشرف "با همه دارائیهای آن و"اشرفیها" با یکدست لباس، مختار به انتخاب شوید، کدام را انتخاب می کنید :

 

اشرف یا اشرفی را ؟

عمر شما دراز باد.

 

یادمان نرود که زمان بهترین آزمایشگاه وبهترین آموزگار است

 

امّا آن  نوشته :

 

http://didgah.net/maghalehMatnKamel.php?id=18107

 

م- ت اخلاقی

دو شنبه 11 شهریور ۱۳۹۲

 



منبع: پژواک ایران