PEZHVAK-E-IRAN ... پژواک ایران 

پژواک ایران
دادسرای مردم ایران
http://www.pezhvakeiran.com

پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Thursday 25th April 2024

نامه سرگشاده به خانم شیرین عبادی
محمدرضا روحانی


همکار ارجمند خانم شیرین عبادی

مدیر مرکز حامیان حقوق بشر

سلام. امروز نامه سرگشاده شما خطاب به «جناب آقای حسن روحانی رئیس جمهور منتخب» را خواندم. شما با ذکر خلاصه سوابق عمر‌البشیر که او را «رئیس جمهوری جنایتکار سودان» می‌‌خوانید از مخاطب خود می‌خواهید که «بنابر‌این تا زمان باقی است هرچه زودتر دعوت خود را از رئيس جمهوری سودان مسترد دارید».

نگرانی شما آنست که حضور این متهم متواری در مراسم تحلیف رئیس جمهوری ایران «موجب وهن شما [روحانی] و رژیم سیاسی ایران و البته مهم‌تر از همه باعث توهین به مردم ایران است.»

خانم عبادی سلطه‌ی نظام ولایت مطلقه فقیه بر میهن‌ما که سال‌هاست رکورد دار اعدام در جهان است و طی حیات شوم خود ۶۰ بار در ارگان‌های ملل متحد به دلیل تجاوز مستمر به ابتدایی‌ترین حقوق ملت ایران محکوم شده است، موجب وهن و سرشکستگی ایرانیان و شخص شما نیست؟

شما عمر‌البشیر، متهم متواری را «رئیس جمهور جنایتکار» خوانده‌اید اما آیا نمی‌دانید که در تابستان ۱۳۶۷ در ایام ریاست جمهوری ولی مطلقه فقیه فعلی، خامنه‌ای هزاران زندانی سیاسی را قتل‌عام کرده‌اند؟ فرق این دو جنایتکار در چیست؟‌

شما نمی‌دانید که «رئیس جمهور منتخب» به امر ولی فقیه دستور کشتار دانشجویان و سرکوبی تظاهرات مسالمت‌آمیز سال ۱۳۷۸ را داده است؟ و به امر خامنه‌ای موسوی و کروبی را به «حصر» محکوم کرده است؟‌

چرا نگران وهن به خامنه‌ای و روحانی هستید؟‌

آرزو دارم به جای این دلواپسی‌ها «تا زمان باقی است، هرچه زودتر» آستین همت بالا زنید و در دفاع از حق حیات هزاران پناهنده ایرانی ساکن در شهر اشرف و اردوگاه لیبرتی تلاش کنید. شما می‌دانید که طی سال‌های گذشته در حملات متعدد نظامی با زرهپوش و مسلسل و تفنگ و چوپ و چماق ده‌ها نفر از آنان را کشته و بیش از هزار نفر را معلول و مجروح کرده‌اند و این مسئولین به اتهام جنایت علیه بشریت در دادگاه جنایی مادرید تحت پیگرد قرار دارند. تا خامنه‌ای و روحانی در قدرت هستند این جنایات سازمان یافته استمرار خواهند داشت. به هوش باشیم ولی مطلقه فقیه و «رئیس جمهوری منتخب» او تشنه خونریزی‌های بزرگتری هستند.

همکار گرامی برای شما در راه حفظ حق حیات این پناهندگان آرزوی موفقیت دارم

با درودهای فراوان

محمدرضا روحانی



منبع: پژواک ایران