PEZHVAK-E-IRAN ... پژواک ایران 

پژواک ایران
دادسرای مردم ایران
http://www.pezhvakeiran.com

جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / Friday 29th March 2024

نامه خانم اكرم حبيب‌خاني به كميسر عالي حقوق بشر
اسماعیل وفا یغمایی


دوستان! سرانجام پس از ده روز خانم اکرم حبیب خانی (همانطور که من خواسته بودم و پیشنهاد داده بودم حتی به شیوه آقایان محمد اقبال و کامیار ایزد پناه با اطلاعاتی خواندن و دشنام دادن به من از سلامتی خود فرزندش را با خبر کند.لینک:پیام به خانم اکرم حبیب خانی امیر یغمائی. اسماعیل وفا یغمائی. بلیندا بازول مکنزی 
  از سلامتی خود با نامه ای به کمیسیون حقوق بشر و اطلاعاتی خواندن من خبر داد و در این زمینه بسیار سیاسی و با احترام و حتی بدون دست گذاشتن روی ضعفهای فردی من و مثلا«باباچه» خواندن من با  و با قلم و نوشتاری که شباهتی به نثر او در گذشته ندارد وبسا نیرومند تر و پالوده تر از سبک نوشتاری اوست،با مسئله روبرو شد. بدون تردید در تشکیلات مجاهدین همراه با اعتلای ایدئولوژیک و سیاسی او توانسته است توان قلمی ونوشتاری خود را بالا برده و در سطح مسئولین برجسته برساند!. به او تبریک میگویم.در زمینه  انتشاراین نامه واقعا هم از او و هم از سازمان مجاهدین ممنونم. نگرانی فرزندش امیر و من بر طرف شد و همانطور که نوشتم این مساله شخصی از حیطه نقد و انتقادات من به کناری رفت و یک به هیچ! بازی به نفع رهبر بزرگوار بپایان رسید!. در باره برخی مسائل کوچک!، از جمله اطلاعاتی خواندن من اشکالی ندارد فارغ از اینها قضاوت اکنون و اینده در راهست  و جهان مطمئنا بر اساس تصورات بیماران اسکیزوفرن سیاسی ایدئولوژیک شکل نگرفته و شکل نمیگیرد. حقیقت اشخاص و پدیده ها بیرون از فضای جمجمه هایی که اوهام در آن میرقصند به سختی پولاد وجود دارد .
 تو پاک باش و مدار ای برادر از کس باک
زنند جامه ناپاک گازران بر سنگ
تا ببینم گازران، و رختشویان تاریخ پس از شستن رخت ها و خالی کردن طشت چرکابه ها، چرکینه بودن کدام رخت و لباس را با آلودگی به انواع رذائل و پستیها ی کم نظیر به تماشا میگذارندو چنانکه دکتر قصیم اشاره کرده مدارک لازم باید ارائه شود تا همگان یقین کنند. شب دراز است و قلندر بیدار. با آرزوی نیرومند شدن وسلامتی برای وزارت اطلاعات آخوندی!! تا بتواند همیشه محمل سرکوب منتقدین قرار گیرد!!من نیز   در کنار مصداقی، اقبال، دکتر قصیم وروحانی ایستاده ام و منتظرمعرفی  نفرات بعدی از «پرسنلی وزارت اطلاعات در فرنگستان» هستیم.با آرزوی سلامت وتشکر مجدد از خانم حبیب خانی که باز هم با نامه اش نه تنها خیال فرزندرا راحت کرد بل بر ایمان ویقین من نسبت به «شرف و صداقت و پاکیزگی نهاد ایدئولوژیک»رهبر عقیدتی و مهر تابان بسا بیشتر ازدیگران افزود! از سازمان مجاهدین نیز در این باره ممنونم  .

اسماعیل وفا یغمائی


ده ژوئن 2013

نامه خانم اكرم حبيب‌خاني به كميسر عالي حقوق بشر
خانم ناوي پيلاي كميسر عالي حقوق بشر
با آرزوي موفقيت براي شما در پيشبرد حقوق بشر در سطح بين المللي
من اكرم حبيب‌خاني تحصيل كرده دانشگاه مشهد و از اعضاي سازمان مجاهدين خلق ايران در زندان ليبرتي در عراق هستم كه طبق دو گزارش گروه كار بازداشتهاي خودسرانه سازمان ملل، حكومت عراق شرايط يك بازداشتگاه و ممنوعيت تردد را بر آن حاكم كرده و در فوريه گذشته هدف يك حمله مرگبار موشكي نيز قرار گرفته است. من اخيرا سوژه يك جنگ كثيف رواني از سوي وزارت اطلاعات رژيم ايران بوده‌ام و به همين خاطر براي شما مي نويسم. يقين دارم كه شما چه بعنوان عاليترين مرجع مدافع حقوق بشر و چه بعنوان يك زن وضعيت مرا بخوبي درك خواهيد كرد.



منبع: پژواک ایران