PEZHVAK-E-IRAN ... پژواک ایران 

پژواک ایران
دادسرای مردم ایران
http://www.pezhvakeiran.com

جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / Friday 29th March 2024

هل من ناصرأ ینصرنی ؟
م-ت اخلاقی


در تاریخ دو شنبه ٢٢ فروردین ١٣٩٠خواهشی صادقانه وبشر دوستانه و از سر درد را از همۀ جریانات سیاسی وافراد حقوق بشری که طی مقالات یا اطلاعیه هائی حمله 19 فروردین ١٣٩٠ به اشرف را محکوم کرده بودند را نمودم .خواهش من یک "دانه" این بود که این محکومیت ها را از  حرف به عمل مبدّل سازیم .متن آن نوشته را می توان در آدرس زیر مشاهده کرد :

http://pezhvakeiran.com/page1.php?id=31768

امّا از تاریخ نشر آن"خواهش" بشر دوستانه،تا سپیده دم امروز جمعه ٢ اردیبهشت همین سال یعنی سال ١٣٩٠ هیچ حرکت عملی را از طرف هیچ گروه ودستۀ سیاسی وهیچ فرد منفرد شناخته شده ای در این رابطه ندیده ا م ،شاید و به اختمال زیاد، یکی از علّتها ی پاسخ ندادن به این خواهش از طرف من "یک دانه"،نداشتن تیتروپسوند مثلا دکتر بهمان یا مهندس فلان ویا فلان وزیر و وکیل اسبق "آمریکائی_اروپائی" بوده باشد،و به طور کلّی اسم  ورسم دهن پرکنی نداشتن .(حالا می فهمم که باید اوّل متخصّص شد وبعد متعهد).

از آن تاریخ به بعد کار من فقط افسوس خوردن ونگران فرزندان ایرانزمین در  زندان مشترک"آمریکا-ایران"وزندانبان چکمه لیسشان نوری مالگی بوده است،اینکه میگویم زندانبان،دلیل دارم،همین افراد حزب ا لدعوه وبطورکلّی دارودستۀ مالگی وشرکا در سالهای دهۀ ١٣٦٠ اکثرا در زندانهای جنوب در کنار برادران پاسدار شکنجه گر، به زندانبانی واعدام فرزندان رشید ایران مشغول بودند. بگذریم .

امروز مثل همیشه وشاید از سر عادت!؟ سراغ سایتهای مختلف رفتم ،تا مثلا ببینم رژیم جند نفر را در کجا از جهنم ایران توّسط چند متر طناب ویا چند من سنگ متوّسط به بهشت سکوت مرگ روانه کرده است.یکی از این سایتها سایت سازمان مجاهدین خلق ایران بود،که سریع جملۀ زیر توّجه مرا به خود جلب کرد :

ایرانیان آزاده، مدافعان اشرف و خانواده‌های مجاهدان اشرفی، تحصن 24ساعته و نامحدود خود را در مقابل مقر اروپایی ملل‌متحد در ژنو با اعلام آغاز کردند.

http://www.mojahedin.org/pages/detailsNews.aspx?newsid=82864

این همان حرکتی بود که در متن"یک خواهش" آنرا آرزو داشته ودرخواست کرده بودم،امّا نه توّسط وخود سازمان مجاهدین،بلکه همۀ آنهائی که اطلاعیه وبیانیه داده ویا قلم فرسائی کرده بودند .

 به هر حال این حرکت از طرف سازمان مجاهدین شروع شده،که البته امیدوارم به سرنوشت تحصّن چند ماهۀ سال٢٠٠٩دچارنشود،چرا که آن تحصّن با تحویل اشرف از طرف نیروهای آمریکائی به زندانبان"مالکی" به اتمام رسید ومجاهدین وحامیانشان با رقص وپایکوبی خاتمه پیروزمند تحصّن را اعلام کردند.این یک "دانه" از سر همدردی با فرزندان ایرانزمین در اشرف، در تمامی مدّت در آن تحصّن شرکت داشتم.امّا وقتی آقای سید محمّد محدّثین همراه با شادی ورضایت مشغول خواندن بیانیۀ پایان پیروزمند(!) آن تحصن بودند،این یک "دانه" با ناراحتی گفتم :

خیلی عالیست ،دیگ آبگوشت دربست تقدیم گربه شد،که یکی از کاسه های داغتر از آش گفت:خفه شو ،گفتم چشم خفه می شوم،امّا دوباره تو را همینچا خواهم دید،البته به بهائی بسیار سنگین تر.حرف زیاد است ،بگذریم .

آقای مسعود رجوی،در آخرین پیامی که از سیما(تلویزیون سازمان مجاهدین) توّسط گوینده ای نشر داده شد،رسما از همۀ بیانیه دهندگان و همدردان در رابطه با جنایت اشرف، تشکّر کردند.

از آنجائی که بارها چه شفاها وچه کتبا وچه بنا به متون کتبی سیاسی وبویزۀ ایدئو لوژیک سازمان مجاهدین،اعلام شده،امام وپیشورای تاریخی سازمان مجاهدین ،حسین این علی بوده وبارها از طرف رهبری این سازمان اعلام شده که سر به آستان او داریم  وراه او را با همۀ بلاهایش در خواهیم نورد.

امّا امّا ،

من یک "دانه" با احترام به عقاید وراه و رسم مجاهدین ایدنولوژیک وبه عنوان عضو اسبق این سازمان ویا حدّاقل عضو اسبق ارتش آزادی بخش ملّی ایران،از شخص آقای مسعود رجوی به عنوان رهبرعقیدتی این سازمان درخواست وخواهش دارم،حال که آن بیانیه دهندگان،قدمی در به عمل در آوردن آن بیانیه هایشان بر نداشته اند،ایشان لطف کرده ورسما وکتبا از همۀ جریانهای سیاسی جهت شرکت در این تحصّن سرنوشت ساز (با شعارهای ملی ومیهنی ونه سیاسی وایدئولوژیکی) با احترام به خواستهایشان،در جهت نجات جان فرزندان ایرانزمین در اشرف از دست نوادگان شمرویزید وحرمله،دعوت رسمی به عمل آورند.تا اگرخدای نکرده این فرزندان ایرانزمین، همه در جنایتی قتل عام شدند، در تاریخ فردای ایرانزمین ثبت شود ،چرا که حسین تنها فریاد نزد :

 

هیهات من الزله

 بلکه فریاد هم زد که :

هل من ناصرأ ینصرنی .

(آیا کسی هست که مرا یاری کند ؟)

 

با آرزوی به سلامت در آمدن فرزندان ایرانزمین در اشرف  از این توطئه و جنایت بیشرمانه .

 

م – ت اخلاقی

جمعه ٢ اردیبهشت ١٣٩٠

 

shabfanous@ymail.com

 

 

 

 



منبع: پژواک ایران