PEZHVAK-E-IRAN ... پژواک ایران 

پژواک ایران
دادسرای مردم ایران
http://www.pezhvakeiran.com

جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Friday 26th April 2024

خانمها و آقایان مجاهد ما هیچکدا م برجسته ترین نیستیم
م-ت اخلاقی


ما هیچکدام بر دیگری برجسته ترین نیستیم . ما را همه به یک جرم به اسارت کشیدند، ما با یک آیۀ آسمانی محکوم به جنگ با خدا شده بودیم. بر تن ما یک کابل فرود آمد.ما را یک "قاضی شرع" محکوم به مرگ گرد. ما را یک جلّاد به قتلگاه برد. ما را همه بر یک چهارپایه بالا بردند. بر گردن ما یگ جلّاد طناب دار انداخت. ما همه برای آزادی یک خلق جان دادیم . ما برای آزادی یک خاک یعنی"ایران"، جان فدا کردیم. ما همه برای نبرد با ارتجاع وانحصار طلبی جان در راه آزادی نثار کردیم. ما همه بر یک خاک افتاده ایم . بر ما اشکهای رنگین کمان مریزید. ما همه برای یک رنگ، یکرنگ شدیم وجان خویش را در جویبار آزادی ایران برای طلوع یک آفتاب در شب سیاه ارتجاع و انحصار طلبی به دریا سرازیر کردیم. درد مادران ما یکیست، و پدران ما در یک سحرگه از غصّه پیر شدند. اسبان دهکده در هنگامه ای که چهارپایه از زیر پایمان کشیدند یکجا شیهه کشیدند و سم بر صخره های سنگ صبور کوبیدند. خواهران ما همه یکرنگ سیاه بر قامت خود پوشیدند. امواج بر فراز آسمانها ما را بایک اسم صدا زدند و روزنامه ها یک خبر کوتاه را اعلام کردند. ما همه با خدا جنگیده بودیم، با "خدای استبداد" و ما همه محارب بودیم. ما هیچکدام به تنهائی برجسته ترین نیستیم. ما همه برجسته ترین فرزندان این ملّتیم. مرا در تهران ، مرا در کردستان، مرا در آذربایجان، مرا در لرستان، مرا در خوزستان، مرا در سسیستان و بلوچستان، مرا در ترکمنستان فقط به جرم  آزادیخواهی بر آسمان این میهن غرق در درد بر طناب دار آونگ کردند.

و ما همه را در ایران با یک جرم،به جرم "محارب" یعنی نبرد با "خدای استبداد" به دار کشیدند .    

ماهیچکدام برجسته ترین نیستیم، ما همه ستارگان کهکشان ملّتی در سیاهترین شبهای ایران هستیم.

بر مزارمان یک دسته گل، امّا یکرنگ نثارکنید، تا دشمن از وحدت ما بترسد.

ما همه برجسته ترین هستیم ،ما زندانیان سیاسی یک ملّت درد کشیده هستیم ،بر تنهای به خاک افتادۀ ما برچسب قیمت مچسبانید .

ما را همه یک جلّاد یعنی "خامنه ای " به دار آویخت .

خانمها و آقایان مجاهد لطف کرده فرزندان ملّت را که بخاطر یک آرمان یعنی آزادی ، بدست جلّادان رژیم  ارتجاعی و انحصارطلب ولایت فقیه با یک طناب به دار آویخته شدند را رده بندی نکنید .

 ما هیچکدام برجسته ترین نیستیم . ماهمه همبندیم . ما همه همدردیم. ما همه بر چوبۀ دار یک فریاد زدیم
 

"نابود باد حکومت جمهوری اسلامی،زنده باد آزادی"

 
 

 

صدای آخرین زندانی سیاسی اعدام شده(حسین خضری) در خاک اسیر میهن که تا این زمان هنوز پیکر بیجانش توّسط آدمکشان رژیم ولایت فقیه  به خانواده اش تحویل داده نشده  :

http://www.youtube.com/watch?v=FkYsRKWOYPs&feature=player_embedded

 

م- ت اخلاقی 

٣٠ دیماه ١٣٨٩



منبع: پژواک ایران