PEZHVAK-E-IRAN ... پژواک ایران 

پژواک ایران
دادسرای مردم ایران
http://www.pezhvakeiran.com

سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ / Tuesday 16th April 2024

خانواده «ماکس» غرق در عزا شد !؟
م-ت اخلاقی


باران وسرمای غیر عادی این ۳ هفته آخری بشدت کاشانه اش را بهم ریخت .خانواده "ماکس"،معروفترین  خانواده در این شهر،با کمال دردوبدبختی نتوانست از این رنج در امان بماند ،یکی  از فرزندان این کاشانه پرپرشده در هفته پیش بر اثر سرما جان باخت .

چه خبر دردناکی نه ؟!

اما اصل خبر :

باران وسرمای غیر عادی این ۳ هفته آخری بشدت کاشانه پرندگان را بهم ریخت .خانواده "ماکس"،معروفترین  لک لک وحشی،با کمال دردوبدبختی نتوانست از این رنج در امان بماند ،یکی  از فرزندان این پرنده در هفته پیش جان باخت .

این خبری است که دیروز موزه تاریخ طبیعت در شهر فریبورگ" سویس" به اطلاع عموم رساند،همین منبع، خبر دوم مسرت بخشی را اینبار به اطلاع عموم رساند مبنی بر اینکه " حال ۳فرزند دیگر این "لک لک" خیلی خوب است و تا یک ماه دیگر می توانند پرواز کرده وآشیانه خویش را ترک کنند .در ادامه این خبر مهم ودردناک !! که دریکی از معروفترین روزنامه های صبح سویس بنام LE MATIN  (صبح) بتاریخ جمعه با تیترنسبتا درشت به تاریخ جمعه 21.05.2010 آمده، به شرح زندگی وجشن تولد این لک لکان خوشبخت پرداخته است .

http://www.lematin.ch/actu/suisse/cigogne-max-perdu-petit-278349

سرتاسر این روزنامه را زیرورو کرده تا ببینم در این روزنامه مشهور وپر تیراژ کشور" حامی حقوق بشروحامی منافع آمریکا در ایران" چه مطلب یا خبری در رابطه با دیدار ۳ مادر ۳ آمریکائی به گروگان گرفته شده در ایران وآزادی ۲ تروریست رژیم در عراق از دست نیروهای آمریکائی،وآزادی تروریست معرف وکیلی راد(توسط فرانسه) قاتل شاپوربختیار به رشته تحریردر آمده ؟

در این موارد حتی کلمه ای دیده نشد !؟

یکشنبه پیش ۵ پرنده آزاده وطن به دست مزدوران سرمایه در میهن اسیرمان ایران بر بالای دار به پرواز در آمده ودر آتش جنایت پرپرشدند(فرزاد کمانگر، علی حیدریان، فرهاد وکیلی، شیرین علم هولی، و مهدی اسلامیان)،اما کلمه ای ،حتی یک کلمه در این روزنامه پرتیراژ کشور حامی لک ولک و گربه و موش وخوک، وحامی منافع دولت آمریکا در ایران اشاره ای نشد،و این درحالی است که تقریبا تمامی مجامع حقوق بشری در این کشور دارای مراکز فعالی است وبیشمار نامه وشکایت ودرخواست کمک برای نجات جان انسانهائی والا به این کشور سرازیر شده ومی شود .

این خبر فاجعه آمیز ودردناک درگذشت "بچه لک لک" در حالی در روزنامه پرتیراژ صبح سویس پخش می شود ،که  انسانهای برومند دیگری ازجمله علی صارمی،جعفر کاظمی،محمد علی حاج آقائی ووووو... در انتظار چوبه دار ویا جوخهترباران در راهرو مرگ در حال قدم زدن هستند ،ودر این رابطه بیشمار نامه به سازمانهای حقوق بشری مستقر دراین کشور ارسال شده است ،اما این حامیان سگ وگربه ولک لک و حقوق بشر(البته بشر فرنگی)،یک سطر کوتاه برای نجات جان این انسانهای شریف در رسانه های خبریشان به رشته تحریر در نیاورده اند!؟

از اینها بیش از این انتظاری هست ؟

از اینهائی که حامی رژیم جنایت بیشه ای هستند که طناب داررا بر گردن بهترین فرزندان این آب وخاک می اندازد،ودسته گل را به گردن تروریست قاتل وبیرحمی همچون وکیلی راد،که ایران آخوندها را بهشت خطاب می کند(اولین جمله ای که از دهان این قاتل بیرحم در فرودگاه امامش خمینی،برزبان آورد) .

یعنی ما هم باید تروریست وابسته به جمهوری اسلامی ایران،ویا سگ وگربه ولک ولک ... این خانمها وآقایان بشویم ،تا نظر لطفی به ما شود ؟

چند سال است قطعنامه وامضاء وکذا وکذا میدهند ؟

اینقدر دنبال این نامردها ونازنها ندویم،از اجساد مرده شان مجسمه وتندیس بر پا نکنیم .

بیائیم برای شرف وآبروی انسان ایرانی هم که شده، هم صدا با ملت به جان آمده وشجاع میهن بر سر یک چیز وحدت کنیم :

خامنه ای قاتله ولایتش باطله

مرگ بر دیکتاتور

استقلال ، آزادی،جمهوری ایرانی .  

                                    م – ت اخلاقی

                                   ۳۱   اردیبهشت ۱۳۸۸ 
 
 



منبع: پژواک ایران