PEZHVAK-E-IRAN ... پژواک ایران 

پژواک ایران
دادسرای مردم ایران
http://www.pezhvakeiran.com

شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday 20th April 2024

موجودات فضائی و نظرات پرفسور هاوکینگ بنده!
اسماعیل وفا یغمایی


عرض کنم خدمت دوستان که: پرفسور هاوکینگ دانشمند  معروف چند روز قبل در یاداشتی اعلام کرد که موجودات آسمانی و فضائی حتما وجود دارند ولی بهتر است که کاری نکنیم که آنها بزمین بیایند چون باعث دردسر است. این دانشمند بسیار بزرگ اضافه کرد که موجودات فضائی اگر بزمین بیایند همان بلائی را بر سر ما خواهند آورد که اسپانیائیها بر سر آمریکای لاتین و مهاجرین اروپائی در آمریکا بر سر سرخپوستان آوردند. یعنی آنها خواهند آمد و همه چیز ما را به غارت خواهند برد جان ما را خواهند گرفت و زمین را ترک خواهند کرد.

عیال بنده که از معتقدان به وجود موجودات غیر زمینی است و سالها در این زمینه مطالعه و تحقیق کرده است و بسیاری از علمای «موجودات فضائی شناس» را میشناسد، و کتابخانه اش پر از کتابهای مربوط به موجودات فضائی است معتقد است که موجودات فضائی دو جورند بسیاری آنها خوبند و بعضی هایشان بد، وموجودات فضائی خوب به بشر کمک خواهند کرد. او معتقد است چون راست و چپ هر دو خراب کرده اند ونیز چون دست آخر بخاری از سیاستمداران زمینی بر نمیخیزد باید امید به فضا بست که آنها بیایند و ما را نجات دهند. او همچنین معتقد است اساسا جنس بشر توسط موجودات فضائی فابریک شده یعنی آنها ژنی را به موجودات زمینی در زمانهای دور تزریق نموده اند و بشر دو پا پدید آمده است و الان هم موجودات فضائی وجود دارند منتها رفته اند و مخفی شده اند.

فقیر به او میگویم فارغ از اینکه من معتقدم جماعت آخوند رگ و ریشه دیگری دارد و خداوند همزمان با خلقت آدم و حوا و شیطان، برای اینکه شیطان زیاد رو داری نکند آخوند جماعت را هم خلق کرده است تا شیطان حواسش جمع باشد، اما اتفاقا در اسلام عزیز ما هم «جماعت اجنه» دو جورند. بر اساس روایات محکم خداوند متعال همراه با «آدم و حوا» خانم و آقائی بنام «مارجه» و «مارج» خلق نمود که اینها فرزندی بوجود آوردند. این دو چون خیلی طرفدار فیلمهای وسترن آمریکائی به بازیگری جان وین هنرپیشه آمریکائی بودند اسم فرزند خود را بنا به اشاره قرآن «جان» یا به تلفظ اروپائی«ژان» گذاشتند. این جان را همانطور که خداوند متعال حضرت ابراهیم را به طور خودمانی «ابرام» و حضرت ابراهیم هم بطور خودمانی پسرش اسماعیل را «اسمال آقا یا اسی جان» صدا میزد در خانه با اسم خودمانی «جن» صدا میزدند . این آقای ژان یا جان تعدادی فرزند پیدا کرد که خوبهایشان شدند « طایفه جن» و بدهایشان شدند« طایفه شیطان » و بر اساس تفسیر معروف القمی (جلد دوم صفحه دویست و چهل و شش) شیطان از فرزندان جان است.

اما اجنه خوب تمامشان مسلمان و شیعه و ختنه شده اند واجنه بد اکثرا بیدین و لائیک و ملی مذهبی و دموکرات و سوسیالیست هستند و شاید هم این موجودات فضائی خوب یا بد هم همین اجنه هستند که در کتب مذهبی ما از آنها یاد شده است. در کنار این امت عزیز شیعه هم اگر چه معتقد نیست موجودات فضائی میایند ولی «تئوری آقا امام زمانش» شبیه همین تئوری نجاتبخشان فضائی هست و درست هم فکر میکند، چون من هم بعد از عمری تلاش و قدم زدن در وادی کفر و شک، از شدت یاس از سیاستمداران زمینی، دارم به تئوری امام زمان بر میگردم و خلاصه ای عیال!هر دوی ما اگرچه یکی ایرانی سابقا شیعه اثنی عشری و یکی اروپائی پروتستان بوده ایم اما عقایدمان کم شبیه به هم نیست بنابراین فکر میکنم پیوندمان پایدار بماند و بپای هم پیر بشویم.

اما فارغ از بحثهای بنده و عیال در مورد «اکسترا ترس» من نه بعنوان یک دانشمند فضا شناس بلکه بعنوان یک شاعر غربت نشین فکر میکنم هراس آقای هاوکینگ از خطرات موجودات فضائی حد اقل برای بخشی از ساکنان کره زمین اساسا نه موضوعیت دارد و نه جای وحشت.

دیشب کانال پنج تلویزیون فرانسه داشت رپرتاژی از صنعت ساعت سازی را نشان میداد و آدمهائی را که ساعت مچی شان بین سیصدهزار تا یک میلیون یورو قیمت دارد! و من از زیر چشم  به ساعت مچی خود که آنرا از کنار خیابان دو یورو خریده بودم نگاه میکردم و احساس میکردم ساعت بیچاره من دارد  ازخجالت آب میشود وحال تیک تاک کردن ندارد! لاجرم دستی به سر و گوشش کشیدم و چون دیدم کسی در اتاق نیست مثل آقایانی که برای اینکه دل عیال را به دست بیاورند و بیشتر از او کار بکشند دستی به سر و گوش عیال میکشند و میگویند: « عزیزم!یک شاخه موی تورو نمیدم ده تا «آنجلینا جولی» و «مونیکا بلوچی» بگیرم!! گفتم : عقربه کوچیکه تورو نمیدم ده تا از این ساعتا بگیرم ! و او هم با خوشحالی تیک تاک کنان کارش را ادامه داد!!.

پروفسور هاوکینگ حتما خوب می داند که ما در چنین سیاره ای داریم زندگی میکنیم. سیاره ای که روز به روز دارد وضعش از زاویه انسانی خرابتر میشود . به قول کمال رفعت صفائی:

این زمین نیست که به دور خورشید میگردد

این جنایت است

 زمینی که ازجمعیت شش میلیاردی اش اکثرشان زیر مهمیز هستند و حدود سه میلیاردشان گرسنه و تشنه اند که یک میلیاردشان و اقعا دارند از گرسنگی رنج می برند. پرفسور هاوکینگ خیلی خوب می داند بر اساس تحقیقات اهل علم و منجمله جیمز دیویس، استاد دانشکده اقتصاد دانشگاه اونتاریوی غربی در کانادا وضع دنیا بسیار افتضاح است ایشان میگوید : در تحقیق خود ما دریافتیم که نابرابری بسیاری وجود دارد، امری که انتظارش را داشتیم و آن قدر هم شگفت آور نبود!. وی همکار نگارش تحقیقی است که توسط نهاد تحقیقاتی WIDER سازمان ملل در هلسینکی World Institute for Development Economics Research  صورت گرفت. وی ادامه میدهد: اما به این نتیجه رسیدیم که توزیع ثروت جهان بسیار نابرابرتر از توزیع درآمد جهان, میباشد. ایالات متحده با ثروت سرانه صد و چهل و چهار هزار دالری در سال 2000، ثروتمندترین کشور دنیا است. کانادا دارای ثروت سرانه هشتاد و نه هزار دالری میباشد.این تحقیق تخمین میزند که چهل درصد از داراییهای جهان را در سال 2000 فقط یک درصد ثروتمند ترین افراد بزرگ سال دارا بودند و هم چنین ده در صد ثروتمند ترین افراد بزرگ سال، هشتاد و پنج درصد همه دارایی های دنیا را صاحب میباشند. در مقابل، آن دسته ازجمعیت بزرگ سال دنیا که در رده نیمه پائینی جدول بندی قرار دارند، به سختی حتی یک درصد ثروت جهانی را دارا میباشند

این نمونه و صدها نمونه مشابه نظیر آن نشان می دهد که اکثریتی وحشتناک از ساکنان زمین قبل از ورود موجودات فضائی چنان توسط موجودات قلدر و اربابان زمینی چاپیده شده اند و رسشان کشیده شده و تحت سرکوب و غارت قرار دارند که ورود موجودات فضائی و حمله و هجوم آنها چیزی را تغییر نمی دهد. در جهانی که یک قلم، از سال دو هزار و چهار تا حالاچند صد هزار عراقی مظلوم نابود شده اند و دخترکان هشت نه ساله دارند در مرز سوریه فاحشگی میکنند ورود موجودات فضائی چه وحشتی بر میانگیزد ، و اما اگر کسی باید از ورود موجودات فضائی بترسد نه جمعیت عظیم زمینیان تحت ستم، که اربابان کنونی زمین هستند که در دزدی و چپاول هیچ مرزی را باقی نگذاشته اند . در طرف مقابل! در صورت آمدن موجودات فضائی به زمین به احتمال زیاد منهای طرفداران احمدی نژاد و خامنه ای و آقایان موسوی و کروبی و بجز طرفداران برخی از گروههای سیاسی که همچنان مستقلا مبارزاتشان را تا سی سال و سیصد سال دیگر ادامه خواهند داد، چند میلیارد انسان زمینی به موجودات فضائی خواهند پیوست و به آنها اعلام وفاداری خواهند کرد و همراه با آنهاسبیل اربابان کنونی زمین را دود خواهند داد. خطری اگر هست اینست  و بنده به تمام شاعران که به طور معمول اکثرشان در صفوف محرومان میپلکند و شعر میسرایند و گرسنگان بیچاره را بزور مجبور میکنند که به اشعارشان گوش کنند سفارش میکنم از حالا سرودن قصائد غرای خود را در خیر مقدم به موجودات فضائی آماده کنند و امیدوار باشند که بزودی:

میرسد آن دمی که در، هر تله یا که هر پرس

مژده دهند کامده، لشکر اکسترا ترس

جمعیت گرسنگان، شاد زمژده ی ظهور

رفته ز دست و پای هر، صاحب زور حس س! و پس س!

آن که نه خانه دارد و ،نی زر و کار و نان، به لب

خنده ای  ونداردا، در دل خویش استرس

وانکه چپانده است او بر همه کس ز فرط حرص

گور پدر سگش بنه تا که شود ز غم پرس.. الخ

سوم ماه می دو هزار و ده



منبع: دیدگاه