PEZHVAK-E-IRAN ... پژواک ایران 

پژواک ایران
دادسرای مردم ایران
http://www.pezhvakeiran.com

سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ / Tuesday 16th April 2024

وصیت نامه مریم گلزاده غفوری
ایرج مصداقی


در بیست و هشتمین سالگرد شهادت موسی خیابانی ، اشرف ربیعی، آذر رضایی و دیگر مجاهدانی که در سحرگاه ۱۹ بهمن ۶۰ به خاک افتادند، بی‌مناسبت ندیدم که وصیت‌نامه «مریم‌ گلی» را که در مرداد ۶۷ جاودانه شد انتشار دهم.

 

 

وصیت‌نامه مریم گلزاده

 

الَّذِينَ آمَنُواْ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِ اللّهِ وَالَّذِينَ كَفَرُواْ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِ الطَّاغُوتِ فَقَاتِلُواْ أَوْلِيَاء الشَّيْطَانِ إِنَّ كَيْدَ الشَّيْطَانِ كَانَ ضَعِيفًا

آنان که ایمان آوردند، کارزار می‌کنند در راه خدا و آنان که کافر شدند کارزار می‌کنند در راه طاغوت. پس کارزار کنید با دوستان شیطان به درستی‌که دشمن ضعیف و سست می‌باشد.
 
 

 

بنام خدا

و

 به نام خلق قهرمان ایران

 

انالله و انا‌الیه راجعون

 

با درود به تمامی شهدای خلق و بخصوص شهدای والامقام مجاهد خلق موسی خیابانی و اشرف ربیعی، آذر رضایی، وصیت خود را می‌نویسم که شاید پس از مرگ من نشان دهنده زندگی من باشد.

مادر، پدر، خواهر، برادران و بقیه اعضای خانواده خلق سلام و درود به همه شما من وصیتی جز آن که برادران مجاهد و قهرمانم صادق و کاظم داشتند ندارم. وصیت من وصیت تمامی شهدای مجاهد خلق می‌باشد. ذره ذره راه ما با خون شهدایمان گشایش یافته است. خدا به ما نوید پیروزی داده است و شیطان و یارانش را ضعیف و سست می‌کند. آینده انقلاب روشن و فروزنده است. تا یک مجاهد خلق باقی باشد نخواهد گذاشت ... انقلاب را از حرکت باز دارد و باز مسلمان نمایان ریایی و خیانت پیشه‌گان و خیانت کارانی همچون خمینی جلاد و مزدورانش بر گرده خلق سوار شوند. خون مجاهد خلق هر روز و شب و در هر کوچه و خیابان به زمین می‌ریزد و گواهی می‌دهد که خلق پیروز است و دیگر هیچ جانی خودفروخته‌ای نخواهد توانست بنام اسلام و بنام انقلاب و بنام مردم، خلق ما را به زنجیر بکشد.

خلق ما صلح و صفا و آزادی را باید بیابد و بهای آن را در شرایط سخت و تاریک مجاهدین خلق می‌پردازند. مجاهدین خلق از همه هستی خود می‌گذرد تا ایران و مردم ایران را از بند اسارت‌ها رها کند.

نبردی که هم‌اکنون بین ما و رژیم خونخوار خمینی می‌باشد و از ۳۰ خرداد به بعد بصورت نبرد مسلحانه شد و این را ما آغاز نکردیم بلکه همه مردم می‌دانند که بعد از آن که خمینی دجال آخرین ذره آزادی را از مردم گرفت و راهپیمایی عظیم آن‌ها را به رگبار مسلسل و تیربار بست و نشان داد که هیچ زبان دیگری را به جز زبان گلوله نمی‌شناسد گلوله مجاهد خلق شلیک شد و حکم نابودی خمینی خونخوار در همان موقع به امضای خلق رسید. خمینی دجال که خیال می‌کرد با کشتار مردم می‌تواند بر اریکه قدرت تکیه بزند و ادعای خدایی بکند، حکم خدایی بدهد و دسته دسته مجاهدین و مردم را به گورستان بفرستد. ای ننگ و نفرین بر خمینی که چگونه به مردم ما خیانت کرد و ما انتقام خون خواهران و برادران مجاهد و خلق در زنجیر را از خمینی جانی خواهیم گرفت و این نبرد تا نابودی کامل ارتجاع و رژیم قرون وسطایی ادامه خواهد داشت و مجاهدین تا آخرین نفر و آخرین نفس خواهند جنگید و مجاهد به سرچشمه ... خلق متصل است. و گو آنکه خمینی دجال دشمن بشریت و ‌آزادگی خون مجاهدین را با بی شرفی و پررویی تمام به نام حکم اسلام در شب‌های سرد و در دخمه‌های نمناک شکنجه‌گاه پنهانی به زمین ریخته باشد.

روزی می‌رسد که تمام خلق سلاح بر دوش با تشکیل ارتش خلق بر علیه ستمگران خواهند خروشید و آنوقت دیگر از ظلم و ستم خبری نخواهد بود.

این خمینی و مزدوران رو به زوال او هستند که تاریخ حکم نابودی او و همپالکی‌هایش را امضا کرده است.

مادرم و پدرم از شما می‌خواهم که هر مجاهد خلقی که خمینی جلاد و مزدوران وحشی‌اش به خاک و خون می‌کشند کینه و خشم انقلابی شما  را بیشتر کند. مقاوم باشید و به خانواده‌ها و مردم بگویید و نشان دهید که رژیم ضد بشری خمینی برای یک روز بیشتر ماندن چه خون‌هایی را بر زمین می‌ریزد و چه استعدادهایی را پر پر می‌کند یا چه ... افتاده است. به مردم بگویید و نشان دهید که خمینی بی شرف چگونه فرزندان مجاهد شما را سوراخ سوراخ کرد و آرمان و اهداف فرزندانتان را ... مردم توضیح دهید. بگویید که مجاهدخلق چگونه می‌اندیشد، چگونه زندگی می‌کند و چگونه می‌میرد و بگویید که این سرزمین پر از مجاهد خلق است. این خلق رزمنده بپا می‌خیزد، سلاح مجاهد را می‌‌گیرد و راهش را ادامه می‌دهد. خمینی و تمام نیروهای ضدخلقی را با مجاهد یارای مقاومت نیست.

اگر امروز تمام مجاهدین هم مانند فاجعه کربلا کشته شوند راه مجاهد ... این نسل و نسل آینده به پیش می‌رود و آرمان‌های مجاهدین که همان اسلام انقلابی و رهایی‌بخش می‌باشد را به خلق‌ها خواهند شناساند. هدف و راه ما در زندگی همین بوده است.

خواهر و برادرانم از شما انتظار دارم راه مجاهدین را بشناسید و آن‌ها را یاری کنید. شهدا را هرگز فراموش نکنید. آرمان‌ آنها را بخاطر بسپارید و برای رسیدن به آن آرمان از هیچ کوششی فروگذار نکنید. از همه دوستان و خویشاوندان نیز همین را می‌خواهم.

 

سلام بر مجاهد قهرمان مسعود رجوی

درود بر تمام شهدای خلق بویژه شهدای والامقام مجاهد خلق فرمانده کبیر، مجاهد شهید موسی خیابانی

درود به همگی

پیروز باد نبرد مسلحانه خلق علیه رژیم ضدخلقی خمینی

 

سخنم را تمام می‌کنم

 

مریم گل‌زاده

 

ظهر ۶۰/۱۲/۲۸

 
 
 



منبع: پژواک ایران