PEZHVAK-E-IRAN ... پژواک ایران 

پژواک ایران
دادسرای مردم ایران
http://www.pezhvakeiran.com

شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday 20th April 2024

ما سه تا ......
م-ت اخلاقی


در زمان شاه در یکی ازشهرهای جنوب فردی با سابقه سیاسی بود که خیلی خودش را دانا وعاقل وانقلابی میدانست ،ومرتب حرفهای دور از واقعیت وبقول معروف بیگانه با فضای حاکم برجامعه میزد،طوری که دیگر ساواک هم اهمیتی به اونمیداد.یکی از کارهای دیگری که اودر مقطع قیام ۱۳۵۷ جهت مطرح شدن خود می کرد،این بود که مرتب از خویش پوسترهای رنگی برپا میکرد وبه مغازه داران میداد تا برسردر مغازه خویش بعنوان برنامه ریزوخلاصه موتور حرکت مردم در شهر آویزان کنند .روزی ماموران ساواک به ۲ نفر در خیابان حمله کرده وآنها را دستگیر کردند،این آقا خود را یکمرتبه وسط آن ۲ نفر جا داد وخطاب به ماموران ساواک گفت : " ما ۳ تا را کجا می برید ؟ "

ماموران خطاب به اوگفتند : شما یکی چه کاره اید وکی هستید وکجا بودی ؟ کسی با شما کاری ندارد .

وضعیت عده ای در خارج از وطن چیزی کمتر از این نفر" سوم " نیست ،مرتب پیغام وپسغام میدهند که در فلان روز چنین کنیدوچنان روید ، در حالیکه سالهاست با جامعه کنونی ایران اصلا بیگانه وغریبند ،به نحوی  که هنوز که هنوز است باورندارند که این یک جنبش نواست وتازه سبز شده ومیرود که هر چه کهنگی وازجمله سیاهی ارتجاع به رهبری علی خامنه ای  است را در سبزی خود بسوزاند . تازه عده ای همین مردم شجاع ومبتکر ونوآور را صغیرگیر آورده ،وعملکردهای زیبای آنهارا رونوشت (فتوکپی) عملکردهای خود میدانند . حتی فیلمها وعکسهائی از اعتراضات آنها را برداشته وبه رنگ سیاه میکشانند ،تا بگویند نه  ، سبز دروغ است، یا با قیچی به جان بعضی از قسمتهای این فیلمها افتاده ، آدمهائی را در این فیلمها سربه نیست می کنند ،یا مرتب فقط یک عکس از ندا آقا سلطان را که پیچیده در ظلمت اجباری آخوندی تحت عنوان "حجاب" است را در دست می گیرند وهوا می برند،طوری که اگر اورا نشناسی ،فکر می کنی یکی از اعدامیهای دهه سالهای استبدادی  1350 است . ندا عکسهای دیگری هم دارد ،که بیانگر خنده به ریش استبدادیون است ،وچه بسا قبل از این قیام سبز وجان دادنش در راه میهن وآزادی،بارها به جرم آن شیوه پوشش (بدحجابی) مورد نیش وزخم جانوران لباس شخصی وبسیجی قرارگرفته بود .

این نفر" سومی" ها با احترام به همه زحماتی که کشیده اند وهنوز هم می کشند باید بدانند که واقعیت جامعه چیزی است ،وذهنیات آنها چیزی دیگر،این ملت بعد از اینهمه سرکوب وفریب ووعده ، دیگر آب دیده شده وخود آنچنان از صلاحیتی برخوردار شده که  علی خامنه ای با بسیج همه وحوش شخصی و غیر شخصیش قبل از ۱۶ آذر وبعد از آن ، به رهبری  همین مردم در این قیام سبز، علی رغم خواسته اش عملا صحه گذاشت ،چرا که مرتب روضه سر میداد که اینها از خارجه هدایت میشوند ،وفکرمیکرد که با دستگیری عده ای ازفعالان دانشجوئی ،حرکت زمین گیر خواهد شد ،اما دید یم که خود او باهمه اعوان وانصارش به زمین سرد خوردند .

آقایان وخانمها ،ملت بزرگ ، رشید و بیدارشده است ،بیائید با آنها همگام شوید وبهانه به دست علی خامنه ای واین جانوران تازه به جهان معرفی شده اش ،یعنی بسیج ولباس شخصیها ندهید که این آشوبها سرنخش  در خارج است . بدانید که ملت بزودی با شعار زیر به جنگ استبداد خواهدرفت :

نه شاه میخوام نه رهبر                    لعنت به هرچی خودسر

به یک نمونه از این سلولهای رهبری این جنبش سبز زاده شده در این  30 ساله استبدادی در زیر توجه کنید ،به کدامیک از شماها حتی به لحاظ ظاهر شبیه است ؟

 http://www.youtube.com/watch?v=79V_giLvSz0

                                                                  م – ت اخلاقی

                                                                 ۱۹ آذر ۱۳۸۸

 



منبع: پژواک ایران