PEZHVAK-E-IRAN ... پژواک ایران 

پژواک ایران
دادسرای مردم ایران
http://www.pezhvakeiran.com

پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Thursday 25th April 2024

کلامی کوتاه، خطاببه «دیدبان» بدنام وزارت اطلاعات
م-ت اخلاقی


دوستان  ، رفقا، هموطنان  شریفی که لطف کرده و مطا لب مرا  میخوانید،مطلبی ازمن تحت عنوان "امضاءبرای اشرفیان (۵۵۵ امضاء)بر روی سایت پژواک منتشر شدکه آدرس آن به شرح زیر است :

 http://www.pezhvakeiran.com/page1.php?id=14100

در  این مطلب به دوستان عزیزی که با کمال دلسوزی فراخوانی را اعلام کرده وبه  جمع آوری امضاء  برای حمایت از فرزندان  شریف ایران در اشرف اقدام کرده بودند،انتقادی  کرده بودم که چرا  این فراخوان برای سازمان مجاهدین ارسال  شده ونه برای سازما نهایی دیگرهمچون صلیب سرخ جهانی، عفو بین المل وامثالهم .

نفس ارسال آن برای سازمان مجاهدین ،هیچ اشکالی ندارد. اما قبول کنیم که ارسال آن به این  سازمانها که در بالا به آنها اشاره شد ،هم تاثیر بیشتری داشت وهم چهره کریه رژیم واقعا ضد بشری "خامنه ای-احمدی" یعنی همان رژیم منفور"خمینی" را در جنایت در اشرف بیشتر افشاء میکرد .

اما

نیمه  شب گذ شته سرکی به سا یتی تحت عنوان "ایران دید بان" زدم ، که ماموریت ورسالتش فقط توهین وجعل ودروغ برعلیه نیروهای ضد رژیم خمینی وبالاخص فرزندان دلیر ایران در اشرف است . شاید بگویید که این سایت وضع و موضعش که مشخص است ، بیکار بودی ؟

باید  در جواب بگویم که نه بیکار نبودم ، بلکه اعتقاد دارم که انسان باید به بدترین جاها هم شده سرکی بزند(به شرطی که توان آلوده نشدن را داشته باشد) ،تا با اشراف ، موضع دشمن را شناسایی کند .به همین دلیل هر از چندی به این سطل متعفن ،که خیلی هم حا ل بهمزن است، سرکی میزنم .

در  حین گشت زدن  در این سطل متعفن  به مطلبی تحت عنوان  "اعلام حمایت قلابی از فرقه رجوی" مواجه شدم،آنرا باز کرده ،وبا کمال تعجب مشاهده کردم که نا م " م- ت اخلاقی بر بالای این مطلب حک شده ،ودرست همان مطلبی است که در سایت پژواک انتشار یافته بود ،اگر حرفم را باور ندارید ومیگویید دیگر اینقدر بیشرمی نمیشود، با کمال معذرت بفرمایید در آدرس زیر به این سطل آشغال ، خود نگاهی بندازید : 

http://www.irandidban.com/master.asp?ID=15688

  بله میشود در  این دنیای وارونه  وپر از دغل مطلبی  را جعل کرد ،چرا  که وقتی  دختری  معصوم ومظلوم به  اسم ترانه را  به آن وضع به  آتش میکشند ،وسپس  با کمال بیشرمی  مدعی میشوند که  او در کشور کانادا  مشغول گذران عمر  است ،این دیگر  جای شرمی باقی  نمیگذ ارد .میگویید  نه اینهم آدرسش  که در زیر آورده شده ،فقط شوکه نشوید :

http://www.bornanews.com/flv/new/taraneh/index.htm

میگویند روزی مادری به فرزندش از سر دلسوزی در کوچه یک سیلی حواله کرد،در آن نزدیکی یک خناسی که معرف خاص وعام بود،برای جلب توجه وبخصوص جلب مشتری، که من هم اینجام هستم ، به سمت آن فرزند رفت، وخواست در گوش آن کودک یک سیلی حواله کند ،مادر کودک ،برگشت وگفت :

ای  خناس دست خرکوتاه ،این فرزند دلبند منست ، برو به تنبان خویش بچسب ،که عنقریب از پایت بیفتد . 

نکته  :از همه هموطنانی که در زمینه  پیگیری قضایی وقانونی جعلمطا لب دیگران تجربه ویا اطلاعی دارند ،خواهش دارم که در بخش نظرات راهنماییهای خود را نشر کرده ،تا در صورت نیاز بر علیه این سارقان قلم بصورت  قضایی اقدام شود . 

م- ت اخلاقی

لعنت  بر خمینی وآل خمینی

٢۴ مرداد ۱۳۸٨ 

  



منبع: پژواک ایران